
Paras olisi kyllä tuo ruiskutus, en tosin ala siihen rahallisista syistä, taitaa olla hintaa projektilla sen jälkeen

Ymmärsin asian näin, aggregaatin akkuun (pieneen noin 60ah) kytketään invertteri joka pitää järjestelmän valmiudessa kun esim. ilpo alkaa ottaa sähköä invertterin kautta, prosessori ohjain haistelee akun varausta, kun raja arvo volteissa(akulla) alitetaan aggregaatti käynnistyy prosessorin ohjauksesta. aggregaatti ei näin käynnisty ihan pienestä esim jääkaapin pöräyksestä, siihen tulee itsellä aika herkälle tuo ettei sitten aggrea tarvi pyörittää akun lataukseen suotta. siinä sitten voidaan määrittää käynti aika esim 5 minuuttia. tauluun tulee sitten vaihtokytkin vai mikä kontraktori nyt sit oli haistelemassa automaattisesti mistä sähköä tulee.Lahti32 kirjoitti:kerropa tuosta automaattikäynnistyksestä lisää!
Voisin kyllä laittaa neljännen varvin tuota eristettä, olisi sitten koneen päällä pelti, 300mm ilmarakoa, pelti, 160mmMB1962 kirjoitti:Jos teet takamoottori scaniaan taakse sängyn niin eristä lattia hyvin, kesäkäytössä parin sadan kilometrin ajon jälkeen kun pitäis alkaa unelle hönkii moottori aika kauan lämpöö ja lämmittää mukavasti ylöspäin.