
Tyypiltään auto siis on kevytkuorma-auto, jonka henkilöluku on rekisteriotteessa 4. Kaikki penkit ovat mukavia matkustaa, kaksi takapenkkiä on ilmeisesti jostain Vitosta peräisin, alas taitettavin selkänojin.
Autossa on lisäksi sähkölle karavaanariliitäntä. Pitkä ohjaamo on verhoiltu miellyttävällä plyyshillä. Sisustus on Suomessa tehty, itse auto on tullut käytettynä Saksasta joskus 2000-luvun alussa vähän ajettuna, tehtaan teräksisellä väliseinällä varustettuna. Ennen minulle tuloaan auto on palvellut rallitiimin veto-ja huoltoautona.
Tarkoitus on tehdä maltillisia parannuksia matkailukäyttöä varten kuten kiinteä jääkaappi ja jonkinlainen ruuanvalmistuslaite. Kotona näppäräksi osoittautunut kuivafriteerauslaite on monikäyttöinen ja saattaisi olla mikroa parempi ruuanvalmistukseen. Tavallaan se on kiertoilmauuni. Vesihuolto saa olla kannujen varassa. Jätevesiä ei tässä käytössä juuri tule. Portapotti voi kulkea mukana tavaratilassa.
Makuupaikkoja ei varsinaisesti ole, mutta tilapäissänky eli heteka tavaratilaan tai kasattava laveri takapenkkien varaan on vaihtoehdot.
Hupiakun asentaminen olisi varmaan hyvä juttu, Solifer-matkailuvaunua kun ei aina viitsi peräkoukkuun ottaa.
Tavaratilassa kulkee leirintäkaluston lisäksi vaivattomasti satapiikki Gilera skootteri, jolla voi käydä ostoksilla Sprinteriä näppärämmin.
Tällä kertaa kun projektin tavoite on tarpeeksi matalalla niin onnistuminenkin on todennäköisempää

Vaikka eihän sille mitään voi että sivusilmällä tulee vilkuiltua kaikenlaisia ’kylähullutuksia’ myyntipalstoilta.
Hullu mikä hullu

Lisäilen kuvia piakkoin.