Myynnissä olevia kulkureita

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
Avatar
Geekuality
Rattimajuri
Viestit: 216
Liittynyt: 13 Maalis 2017 17:48
Truck: B12 Carrus 602 '96
Location: Helsinki
Member id: 348

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Geekuality » 21 Kesä 2018 20:40

Calevi kirjoitti:
Geekuality kirjoitti:Lahti Falcon 540 '96 (OGX-258): https://www.nettikone.com/scania/k-113/1735255
Vanhempi näemmä myyty, oliko siinä minkä verran pyyntihinta?
Kah, monta päivää olen noita ihmetellyt ja nyt se sit meni. :D

Tuossa oli pyynti 4500e.
Tyttiksen projektiketju foorumilla
facebook.com/tyttisbussi
instagram.com/tyttisbussi

Avatar
Geekuality
Rattimajuri
Viestit: 216
Liittynyt: 13 Maalis 2017 17:48
Truck: B12 Carrus 602 '96
Location: Helsinki
Member id: 348

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Geekuality » 21 Kesä 2018 20:49

Lahti32 kirjoitti:Oisko nuissa mitään varsinaista syytä muuta kuin että ovat kaukana myynnissä. Jonkin verran ainakin itseäni hidastaa myös se ettei bussi ole Volvo. Siispä en näitä käynyt katsomassa vaan lapin Volvot on kyllä tutkittu.
Lapin Volvoista puheenollen, tämä on pyörinyt hakutuloksissani myös pitkään (Volvo B10M Carrus 602 '98, VVV-634, pyynti 11500e):

https://www.nettikone.com/volvo/b10m-carrus-602/1728459

Hintaa tuolla on hieman enemmän kuin budjetti sallisi ja sijainti on tosiaan täältä katsottuna neljä kertaa kauempana kuin vaikka Pärnu (niin henkisesti kuin fyysisestikin ;)) mutta muuten tuo olisi saattanut kiinnostaakin - onko tuosta jotain mainittavaa sanottavaa?
Tyttiksen projektiketju foorumilla
facebook.com/tyttisbussi
instagram.com/tyttisbussi

Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4068
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Lahti32 » 22 Kesä 2018 00:20

Käyppä katsomassa, myyjästä ei jää kauppa kiinni, liikennöitsijä toisessa polvessa. Hitsikonetta et tarvitse. Pitkään aikaan.
Valmistuneita Volvo B58 Lahti 32 13m 1979, Chevrolet Express Van 1997, Volvo 9700H 13m 2002, Volvo 9700H 12m 2004, Volvo 9700H 13m 2006, Volvo 9700HD 12m 2008, Volvo 9700H 14m 2011 (kesken)

Avatar
transpot
Rattimajuri
Viestit: 166
Liittynyt: 12 Marras 2011 10:19
Truck: scania carrus k113
Location: kaarina
Paikkakunta: kaarina

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja transpot » 22 Kesä 2018 11:35


BussMAN
Ajoneuvos
Viestit: 701
Liittynyt: 23 Kesä 2016 20:00
Truck: ----liner
Location: Suomi

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja BussMAN » 25 Kesä 2018 20:30


Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 2948
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M Berkhof -87
Location: Vihti

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna » 26 Kesä 2018 11:57

Tuonhan Mersun voi hommata vaikka avaimenperäksi. On se niin söpö.
A man vs cheese

villev51
Rattimajuri
Viestit: 170
Liittynyt: 14 Joulu 2015 09:12
Truck: Setra s208
Location: Rovaniemi

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja villev51 » 23 Elo 2018 10:05

https://huutokaupat.com/990649

Tuosta pikku Rellu :)

Jule
Kansleri
Viestit: 1344
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:58
Truck: B10M Carrus 501
Location: Sipoo

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Jule » 23 Elo 2018 19:53

villev51 kirjoitti:https://huutokaupat.com/990649

Tuosta pikku Rellu :)
Erinomaisia kuvia... :roll:

jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja jiivee » 03 Syys 2018 21:51

Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa

jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja jiivee » 03 Syys 2018 22:01

Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa

BussMAN
Ajoneuvos
Viestit: 701
Liittynyt: 23 Kesä 2016 20:00
Truck: ----liner
Location: Suomi

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja BussMAN » 03 Syys 2018 23:16

Tarkennus vm-89,B9/10M, kats viimeksi 2016/ jotain huomautuksia ollut, 10,8 x 2,5 m
https://www.mascus.fi/kuljetuskalusto/k ... ddcfa.html

Arska-tehtaalta
Varakuski
Viestit: 9
Liittynyt: 07 Tammi 2017 20:32
Location: Retuperä Joutseno

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Arska-tehtaalta » 04 Syys 2018 07:28

Siittä vähän erikoisempi aihio

https://www.nettikone.com/scania/bf-111-s/1756142

BussMAN
Ajoneuvos
Viestit: 701
Liittynyt: 23 Kesä 2016 20:00
Truck: ----liner
Location: Suomi

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja BussMAN » 04 Syys 2018 11:01

Arska-tehtaalta kirjoitti:Siittä vähän erikoisempi aihio

https://www.nettikone.com/scania/bf-111-s/1756142
Toivottavasti joku kiinnostuu, kuorma autona korkeus ei ongelma , henkilöautona?
Kyllä olis tilava takatalli jos tarve kuljettaa henkilöautoa, runko korityön yhteydessä
varmaan ollut hyvä, oletus tuolla ajolla säilynyt, tekniikka on scanian parhaimpia
eikä ylimääräistä sähköä sekoitettu vielä tuohon aikaan,,,kulj työympäristö ? . :?:

Ei sovi 3,8 m merkityistä alikuluista vaikka jousituksen laskee ( ne on kesällä max 4–4,3m)

Rek ote vuosim oletan 80 luku voi tuottaa ongelmaa ulkomaan matkailussa? jos olis rakentamisen
yhteydessä muuttanut auton 2000 luvun autoksi ( oletus että mahd % ) olis vaadittu euro3 tekniikka

Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4365
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Reddewil » 04 Syys 2018 11:16

BussMAN kirjoitti:
Arska-tehtaalta kirjoitti:Siittä vähän erikoisempi aihio

https://www.nettikone.com/scania/bf-111-s/1756142
Toivottavasti joku kiinnostuu, kuorma autona korkeus ei ongelma , henkilöautona?
Kyllä olis tilava takatalli jos tarve kuljettaa henkilöautoa, runko korityön yhteydessä
varmaan ollut hyvä, oletus tuolla ajolla säilynyt, tekniikka on scanian parhaimpia
eikä ylimääräistä sähköä sekoitettu vielä tuohon aikaan,,,kulj työympäristö ? . :?:

Ei sovi 3,8 m merkityistä alikuluista vaikka jousituksen laskee ( ne on kesällä max 4–4,3m)

Rek ote vuosim oletan 80 luku voi tuottaa ongelmaa ulkomaan matkailussa? jos olis rakentamisen
yhteydessä muuttanut auton 2000 luvun autoksi ( oletus että mahd % ) olis vaadittu euro3 tekniikka
Upee peli ollu jo ennen muutosta: https://bussidata.kuvat.fi/kuvat/L/Leht ... 888+PV.jpg
-Koska sen voi tehdä myös itse-

leemu
Rattiamiraali
Viestit: 396
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja leemu » 04 Syys 2018 20:49

BussMAN kirjoitti:
Toivottavasti joku kiinnostuu, kuorma autona korkeus ei ongelma , henkilöautona?
Kyllä olis tilava takatalli jos tarve kuljettaa henkilöautoa, runko korityön yhteydessä
varmaan ollut hyvä, oletus tuolla ajolla säilynyt, tekniikka on scanian parhaimpia
eikä ylimääräistä sähköä sekoitettu vielä tuohon aikaan,,,kulj työympäristö ? . :?:

Ei sovi 3,8 m merkityistä alikuluista vaikka jousituksen laskee ( ne on kesällä max 4–4,3m)

Rek ote vuosim oletan 80 luku voi tuottaa ongelmaa ulkomaan matkailussa? jos olis rakentamisen
yhteydessä muuttanut auton 2000 luvun autoksi ( oletus että mahd % ) olis vaadittu euro3 tekniikka
Täällä het yksi, raha vaan puuttuu :lol:
Kuinkas korkeita tehdastekoiset kaksikerroksiset on? Niitähän on kai jokunen M1:ksi muutettu?
Euroopassa voi jotain hankaluuksia olla kai iän puolesta, baltia lie onnistuu kuin vettä vaan..
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Pilotti
Ajoneuvos
Viestit: 590
Liittynyt: 16 Helmi 2005 01:43
Truck: Scania K112Superstar
Location: Vantaa

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Pilotti » 04 Syys 2018 22:27

Ai toi on hengissä vielä. Oli Laukunkaalla purkaamolla vähän hylätyn näköisenä joskus 5-6 vuotta sitten.

leemu
Rattiamiraali
Viestit: 396
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja leemu » 05 Syys 2018 06:16

Pilotti kirjoitti:Ai toi on hengissä vielä. Oli Laukunkaalla purkaamolla vähän hylätyn näköisenä joskus 5-6 vuotta sitten.
2014 syksyllä oli myynnissäkin, ei vissiin mennyt kaupaksi. Muistelisin olleen jonkinverran enemmän pyyntiä silloin..
Eiköhän tuo alusta hiukan karsi innokkaita, ei se kai ole oikein tätä päivää, että 11-litrainen karjuu korvan juuressa :lol:
Minkälainen lie mahtaa olla ajettavuudeltaan, Södertäljen mies kun ei ole varmaankaan suunnitellut noin korkeaa koria päälle laitettavaksi :roll:
Toisaalta ei se ihan mahdoton olla voi, jos on pitkin lähi-itää ja afrikkaa ajeltu. Ei täkäläiset tiet kai paljon huonompia ole, joten kai tuolla pärjäisi :lol:
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
Zuikkis
Ajoneuvos
Viestit: 551
Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
Truck: K113 Golden Eagle
Location: Hollola
Member id: 315
Viesti:

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Zuikkis » 05 Syys 2018 09:43

Joo toi oli myynnissä silloin kun busseja katselin ja lopulta Oskun ostin. Hintapyynti oli minusta silloin lähemmäs 20000 jos en väärin muista, niin en sitten käynyt edes katsomassa vaikka olisi tässä aika lähellä ollut. Vähän tuntui pitkälle hinnalle etumoottorista tosiaan, vaikka hieno kori onkin.

Sitten oli vielä kun googlailin silloin M1-ajoneuvon mittoja ja jotenkin jäin käsitykseen että 4m olisi maksimikorkeus, mutta myöhemmin ilmeni että olinkin väärässä ja saa olla 4.40m. Eli kyllä tuo sittenkin mittojen puolesta mahtuisi matkailuautoksi.

Onkohan tuolla seisomakorkeutta miten? Usein tahtoo 2-kerroksiset olla matalia..
Kaikenlaisia turailuja: http://zuikk.is/
Datsun 100A sähköauto-tarinaa päivitetty 2018. :)

leemu
Rattiamiraali
Viestit: 396
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja leemu » 05 Syys 2018 10:28

Zuikkis kirjoitti:Joo toi oli myynnissä silloin kun busseja katselin ja lopulta Oskun ostin. Hintapyynti oli minusta silloin lähemmäs 20000 jos en väärin muista, niin en sitten käynyt edes katsomassa vaikka olisi tässä aika lähellä ollut. Vähän tuntui pitkälle hinnalle etumoottorista tosiaan, vaikka hieno kori onkin.

Sitten oli vielä kun googlailin silloin M1-ajoneuvon mittoja ja jotenkin jäin käsitykseen että 4m olisi maksimikorkeus, mutta myöhemmin ilmeni että olinkin väärässä ja saa olla 4.40m. Eli kyllä tuo sittenkin mittojen puolesta mahtuisi matkailuautoksi.

Onkohan tuolla seisomakorkeutta miten? Usein tahtoo 2-kerroksiset olla matalia..
Jotain tuollaista hullua hintaa minäkin muistelin..
Korkeus mietityttää myös, myyjä ilmoittaa sen olevan 4,2 joten molemmissa kerroksissa ei voi kaksisesti tilaa olla..
No katsotaan jos saa raha-asiat järjestymään, eikä tuo mene ennen kaupaksi niin täytynee käydä ainakin tutustumassa.
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
Zuikkis
Ajoneuvos
Viestit: 551
Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
Truck: K113 Golden Eagle
Location: Hollola
Member id: 315
Viesti:

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Zuikkis » 05 Syys 2018 17:45

Nyt viimein tajusin että tuossahan on sittenkin alkuperäistä koria vaan korotettu, ei ole tyhjästä tehty uusi! Siististi saatu onnistumaan kyllä, ei pistä silmään että "tuosta poikki ja peltiä väliin"..
Kaikenlaisia turailuja: http://zuikk.is/
Datsun 100A sähköauto-tarinaa päivitetty 2018. :)

leemu
Rattiamiraali
Viestit: 396
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja leemu » 05 Syys 2018 19:01

Zuikkis kirjoitti:Nyt viimein tajusin että tuossahan on sittenkin alkuperäistä koria vaan korotettu, ei ole tyhjästä tehty uusi! Siististi saatu onnistumaan kyllä, ei pistä silmään että "tuosta poikki ja peltiä väliin"..
Juu, siinä taitaa olla kaksi lahtikkoa päällekkäin.
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4068
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Lahti32 » 05 Syys 2018 23:23

Yläkerta on vähän niinkuin väärinpäin, perä edellä eli tuulilasin päällä on takalasi.

En karsastaisi yhtään tuota metsäliittolaista alustaa. Siinä ei ole yhtään sähköventtiiliä missään eikä mitään hienoja ohjauksia millekään. Sehän on silloin kotisepän unelma! Kori tuossa on täysin alumiinia eli kestää isältä pojalle ja takaisin pojalta isälle.
Valmistuneita Volvo B58 Lahti 32 13m 1979, Chevrolet Express Van 1997, Volvo 9700H 13m 2002, Volvo 9700H 12m 2004, Volvo 9700H 13m 2006, Volvo 9700HD 12m 2008, Volvo 9700H 14m 2011 (kesken)

leemu
Rattiamiraali
Viestit: 396
Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
Truck: Scania Lahti 10
Location: Jokioinen

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja leemu » 06 Syys 2018 05:36

Lahti32 kirjoitti:Yläkerta on vähän niinkuin väärinpäin, perä edellä eli tuulilasin päällä on takalasi.

En karsastaisi yhtään tuota metsäliittolaista alustaa. Siinä ei ole yhtään sähköventtiiliä missään eikä mitään hienoja ohjauksia millekään. Sehän on silloin kotisepän unelma! Kori tuossa on täysin alumiinia eli kestää isältä pojalle ja takaisin pojalta isälle.
Nämä tuli itsellekin mieleen, vallan positiivisessa valossa. Vika tarkoittaa käytännössä sitä, että ääni on paha mutta kotiin vielä pääsee :lol:
Mitenkäs tuon korkeuden ja iän laita on? Toisaalla Kaj mainitsi, että ainakaan Saksaan ei ole asiaa yli 4 metrisellä. Kuinkas on baltian laita? Ainakin Viro, Latvia ja Liettua on suunnitelmissa pyörineet..
Vanaja VLT2-47/5400 Boxer -67
Scania BF86S Lahti 10 -78

Jule
Kansleri
Viestit: 1344
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:58
Truck: B10M Carrus 501
Location: Sipoo

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Jule » 06 Syys 2018 19:52

Lahti32 kirjoitti:Yläkerta on vähän niinkuin väärinpäin, perä edellä eli tuulilasin päällä on takalasi.
Ei se oikeastaan ole väärinpäin, koska perässäkin on takalasi.

Tuo etulasi voi olla hajotessaan vähän hankala.. Vai saako tuollainen lisälasi olla "ei laminoitu"?

Jule
Kansleri
Viestit: 1344
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:58
Truck: B10M Carrus 501
Location: Sipoo

Re: Myynnissä olevia kulkureita

Viesti Kirjoittaja Jule » 07 Syys 2018 15:24


Vastaa Viestiin