
Dösä on automaattilaatikolla ja tarvis hinuutella ku simahti

Kyllä nuo joissa moottori takana on ”perävaunutyöntöisiä autoja”, liukkaalla jännittävä ,on niissä nivelen lukitus jos perävanunpyörät pyörii erinopeutta keskimmäisen kanssa taitaa jarrutettaesakin jumittaa, sellasiakin on joissa moottori” mahuri ” B10M tai jollain tapaa etuosassa, ei ietoa scania?Jule kirjoitti:Siis meneekö siellä kartaani sen haitarin läpi etuosaan?
Mä oli hälmistellyt että tuuppaako tuo vaan sieltä vaunusta.
Onko siellä samanlainen "läpivetävä" perä kuin telivetoisissa kuorkeissa?
Kyllä nuo joissa moottori takana on ”perävaunutyöntöisiä autoja”, liukkaalla jännittävä ,on niissä nivelen lukitus jos perävanunpyörät pyörii erinopeutta keskimmäisen kanssa taitaa jarrutettaesakin jumittaa, sellasiakin on joissa moottori” mahuri ” B10M tai jollain tapaa etuosassa, ei tietoa onko scanioita?BussMAN kirjoitti:Jule kirjoitti:Siis meneekö siellä kartaani sen haitarin läpi etuosaan?
Mä oli hälmistellyt että tuuppaako tuo vaan sieltä vaunusta.
Onko siellä samanlainen "läpivetävä" perä kuin telivetoisissa kuorkeissa?
Ei mene etuosaan. Veto (tai oikeastaan työntö) ainoastaan takimmaisilla pyörillä. Myös moottori takana, aivan takimmaisena. Takaluukku on "konepelti".Jule kirjoitti:Siis meneekö siellä kartaani sen haitarin läpi etuosaan?
Mä oli hälmistellyt että tuuppaako tuo vaan sieltä vaunusta.
Onko siellä samanlainen "läpivetävä" perä kuin telivetoisissa kuorkeissa?