Hakusessa on raidetangon päitä ja vakaajan puslia.
Mistä Mesen osia?
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Mistä Mesen osia?
Rosvolinna tarvitsee uusia palikoita alustaan - ainakin inssin mukaan, no itse olen lievästi samaa mieltä. Eli löytyykö muita osantoimittajia kuin Veho. Hinnoista päätellen palikat ovat varmasti kullattuja 
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Mimyy
- Rattiamiraali
- Truck: Volvo B9M /Kiitokori
- Member id: 047
Re: Mistä Mesen osia?
Motonetissä jotakin ja täältä vois kysyä http://www.europart.net/fi/
Pohjantähti
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Kiitos - tilasin luettelon Europartsista, Motonetissä MB609 osat ovat aika huonosti edustettuna. Lähinnä suodattimia ja hihnoja.
Aasinsiltana - Onko kuolleet raidetangon päät kinkkiset irroittaa uusien tieltä. Vaatiiko jotain erikoistyökaluja?
Aasinsiltana - Onko kuolleet raidetangon päät kinkkiset irroittaa uusien tieltä. Vaatiiko jotain erikoistyökaluja?
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Pilli on kova sana, tai yleensä lämpö ja lekaRosvolinna kirjoitti:Kiitos - tilasin luettelon Europartsista, Motonetissä MB609 osat ovat aika huonosti edustettuna. Lähinnä suodattimia ja hihnoja.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
motoku
- Ajoneuvos
- Truck: scania k114 carrus
yleensähän nupissa on kartiomainen se tappi, joka kiilautuu navassa olevan ohjausvarren silmukkaan. myös silmukan läpiporaus samanlainen kartio. oleellista on se, että kartiota saadaan täräytettyä/laajennettua/tappia työnnettyä riittävästi, että kartiopinnat irtoaa.
joko silmukan lievä lämmitys, kiilan lyöminen silmukan ja nupin väliin tai isolla vastin-ja pienellä lyönti vasaralla silmukan venyttäminen, että nuppi irtoaa.
toivottavasti ymmärrät ilman puutiaisen upeita työkuviakin

joko silmukan lievä lämmitys, kiilan lyöminen silmukan ja nupin väliin tai isolla vastin-ja pienellä lyönti vasaralla silmukan venyttäminen, että nuppi irtoaa.
toivottavasti ymmärrät ilman puutiaisen upeita työkuviakin
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Juu - Raidetangon kuollut pää irtosi yllättävän helposti. Rälläkkää mutterille ja sitten Kuumapuhallinta ja pikkupajavasaraa. Poks ja vanha viidakkoon...