Makuuhuoneiden uusi lattiarunko tehty. Isäntä oli jääräpäinen ja halusi käytävän tienpuolen reunaan, jotta lastenhuone saatiin takimmaiseksi. Tien puolelle, koska silloin ojan ja ovien puolelle jää isommat tavaratilat.
Tuolla jo toisessa ketjussa kehuinkin, kuinka carruksen takaosassa ei ole uutena käytännössä lainkaan teräsrunkoa. Tässä se näkyy hyvin.
Tuolla takaosan pellin alareunassa, n. 20 cm uuden lattiatason yläpuolella näkyy paikat, mihin meni auton pituussuunnassa 30*30 mm ohutseinäputket. Nämä oli hitsattu vain alareunasta kiinni tuohon peltiin, bonuksena noiden kantattujen peltien väliset hitsit oli ratkennut irti tuon rungon kohdalta. Loppuosan rungosta muodostivat erilaiset nitomalla toisiinsa kiinnitetyt vanerisoirot, oli kai joissain väleissä liimakin, ainakin uutena ollut... Uudesta rungosta taisi tulla liian hyvä, notkuu jalan alla vähemmän kuin alkuperäinen, vaikka tästä puuttuu vaneritkin viel.
Ison bussin etuja on se, että vaikka lattiaa laskettiin 20 cm, akut mahtuu edelleen hyvin omalle paikalleen renkaan päälle. Telin kohdalle ajattelin laittaa sitten hupiakut, siinä on akun pituista tasaista ruumaa laidasta laitaan, pitäisi siis sopia
Tuolta se näyttää ulkoa päin, vähän vielä pitää pintapeltiä laittaa että saa tulevat eristeet piiloon. Tuolla tilassa, mihin lattia perässä nyt tunkeutuu, on alunperin ollut ymmärtääkseni ilmastointilaittean kennoja ym osia.