Morooo...

nyt on kyllä pakko sanoo että... Ei käy kateeksi...tarkotan tota sorapatjan päällä hitsoomista...

Mulla oli iha "suffeli" homma hitsuutella toi oma katiska kuntoon hallissa...
Onks tuolla paljon hitsattavaa...meneekö niinku koko "lattian" raudat uusiin puihin vai osa vaan...(ei sillä että se yhtään olosuhteita parantais mutta ei tarviis niinkauaa maata pötkötellä märällä maalla selällään...)
Ja joo... jos on "pitkäki" proggis toi hitsuu homma ni ehkä saattas olla oikeesti viisasta laittaa jotain "kuormaajakavaa" tonne pölkkyjen alle... (ja teräviin kohtiin myös pölkyn päälle...) Tietenkin jos oot "satavarma" maaperän kantavuudesta ni sitte ei tartte mutta... Itteeni jännitti kikkailla omaa pukkien varaan betonilattialla... ("arkajalka" ku oon...

) ja mulla ei ollu "kovinkaan" paljon ylimääräistä painoa enää omassani kun sen pukeille jumppasin... (käytännössä katsoen melkeinpä pelkkä kehikko ja tekniikka...

)
Mutta tsemppiä hitsuutteluun...

(ja "Rosvolinna"... kipinä juttuun... voin sanoo et AUTS...ei ollu kivaa...etenkään sillon ku joku pikkukipinä löys tiensä mun korvaan...se sattu ja oli muutenki veemäisen tuntunen ja kuulonen...

)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...