Rosvolinna "Rölli-Berkhof"
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Re: Rölli-Berkhof
No voi hemmetti, olisko kirkassilmäiset hiiret ollu taas asialla, nehän pyrkii sisälle keväisin ja syksyisin, sullahan oli kokemusta jyrsijöistä jo aiemminkin, toivotaan että menee vakuutuksen piikkiin, tai meneehän se tietysti.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Vahinkoilmoituksen käsittely alkoi tänään. Ensi viikon alussa on tarkastaja tulossa arvioimaan vahingon.
Röllin ensimmäinen työkomennus on kesäkuun alkupäivinä - ellei siitä tule kalua, joutuu rosvot telttailemaan festaribäkkärin asvaltilla... ja siihen ei saa vaarnoja ku Hiltillä
Röllin ensimmäinen työkomennus on kesäkuun alkupäivinä - ellei siitä tule kalua, joutuu rosvot telttailemaan festaribäkkärin asvaltilla... ja siihen ei saa vaarnoja ku Hiltillä

En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Toivottavasti saat asiallisen sopimuksen vakuutusyhtiön kanssa.
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Vakuutustarkastaja kävi tänään arvioimassa vahinkoa. Palanneeksi todettiin
. Seuraavaksi vahinkoa tulee arvioimaan rekkakorjaamon sähkövelho. Haarukoidaan hintaa korjaukselle ja sen järkevyydelle.

- Rosvolinna
- Vapaaherra
Homma etenee...Röllille löytyi vakuutusarvo.
12.5. tulee rekkasähkäri kotipihaan aloittamaan korjausta. Vielä ei sapeta liikaa
12.5. tulee rekkasähkäri kotipihaan aloittamaan korjausta. Vielä ei sapeta liikaa

- Rosvolinna
- Vapaaherra
Korjaamo ei ole nähnyt kuin tarkastajan ottamat kuvat. Niiden perusteella arvioivat, että korjattavissa on. Sopii minulle - sen verran on mennyt joutenaikaa tuohon sisustamiseen 

- Rosvolinna
- Vapaaherra
Tänään kävi korjaaja tutkimassa tuhoutunutta piirikorttia. Otti kortin tietoja talteen ja lähti selvittämään mistä uutta tai uutta vanhaa. Kuulemma korjattavissa mikäli palikat löytyy. Vieläkään ei sapeta liikaa....
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Saa kai niitä, tohon munki autoon uusittu ku kuskin ilmastointikenno kondensoinu ja menny kussu piirikortin vit***i niin ei ollu ku vajaa kolme tonnia se läpyskä.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- -KHS-
- Rattiamiraali
- Truck: Carrus 302
- Member id: 216
Kolme tonnia? Huhhuh. Sillä hinnalla kannattaa jo muutama tunti kolvailla sitä vanhaa piirilevyä.Reddewil kirjoitti:Saa kai niitä, tohon munki autoon uusittu ku kuskin ilmastointikenno kondensoinu ja menny kussu piirikortin vit***i niin ei ollu ku vajaa kolme tonnia se läpyskä.
Mulla on kans hapettumaa tuossa kortissa kun kuljettajan ilmastointikenno on kondensoinut ja kussut allensa. Muutama kohta on selkeesti vihertynyt.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Joo no arvaa oisinko ite tehny. Tää oli aikaa ennen mua. Eli ei haittaa ja piirilevy kiiltää uutuuttaan nyt. Kysy kaanialta levyn hinta laitettuna, halpa se varmaan on ku näkkileipä viimesen käyttöpäivän jälkeen-KHS- kirjoitti:Kolme tonnia? Huhhuh. Sillä hinnalla kannattaa jo muutama tunti kolvailla sitä vanhaa piirilevyä.Reddewil kirjoitti:Saa kai niitä, tohon munki autoon uusittu ku kuskin ilmastointikenno kondensoinu ja menny kussu piirikortin vit***i niin ei ollu ku vajaa kolme tonnia se läpyskä.
Mulla on kans hapettumaa tuossa kortissa kun kuljettajan ilmastointikenno on kondensoinut ja kussut allensa. Muutama kohta on selkeesti vihertynyt.

-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Tänään oli bussi kadonnut. pihalta. Korjaamon väki käynnisti värkin hyppylangalla ja vei kortinvaihtoon.
Kaikki bussin irtaimisto on nyt pikin pihoja. Mahtuu muuten jokunen tavara tuommoiseen asumusbussiin. En voinut jättää tavaroita autoon. Ne pitää tunkea päivänvalossa asuntovaunuun, josta tulee kakkoskoti festareille.
Ehkä tuo Rölli joskus palautuu päivitetyn sähkösielun kanssa takaisin.
Kaikki bussin irtaimisto on nyt pikin pihoja. Mahtuu muuten jokunen tavara tuommoiseen asumusbussiin. En voinut jättää tavaroita autoon. Ne pitää tunkea päivänvalossa asuntovaunuun, josta tulee kakkoskoti festareille.
Ehkä tuo Rölli joskus palautuu päivitetyn sähkösielun kanssa takaisin.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Tänään saapui tieto korjaamolta, että auton sähköt on äänimerkkiä vajaa valmiit. Huomenna saa hakea pois korjaamolta 

- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
UUJEEE!!!
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Kohtuu ajassa toi näytti valmistuvan eli pääsee nauttimaan kesästä 

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Jep - pari viikkoa korjaamolla. Liittimien hommaamiseen meni kuulemma aikaa. Yhteensä 1,5kk auto pois käytöstä.
Suurin vaiva oli ängetä kaikki rokkifestarin järjestämiseen liittyvä roina pikkuautoihin ja asuntovaunuun. Niin pieneltä tuntuu asuntovaunu bussiin verrattuna.
Häpeän määrä oli raastava, kun jotkut tulivat töihin Helmark 420-vekottimella
Suurin vaiva oli ängetä kaikki rokkifestarin järjestämiseen liittyvä roina pikkuautoihin ja asuntovaunuun. Niin pieneltä tuntuu asuntovaunu bussiin verrattuna.
Häpeän määrä oli raastava, kun jotkut tulivat töihin Helmark 420-vekottimella

- Liitteet
-
- helmark420.jpg (81.36 KiB) Katsottu 20390 kertaa
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Nätisti olis sopinu 2 sinistä vierekkäin
miten muuten Kivenlahti rock oli Leppävaarassa ? 

Bussi on pop.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Pokaa pukkasi Kivenlahden rantaan niin paljon, että osa putosi mereen. Oli pakko etsiä isompi kenttä. Neljäs kesä Leppävaaran urheilupuistossa. Mitä sitä toimivaa nimeää vaihtamaan...
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Nyt on Rölli pihassa. Kaikki sähköt toimivat. Oli mukava tarttua rattiin 1,5kk jälkeen. Liian pitkä aika pikkuautoilua...
Omavastuuosuudella tästä selvittiin. Asiallista ja mutkatonta palvelua vakuutusyhtiön sekä korjaamon puolelta.
Omavastuuosuudella tästä selvittiin. Asiallista ja mutkatonta palvelua vakuutusyhtiön sekä korjaamon puolelta.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Ikuisuusprojekti öljysäiliö 2.0
Hankin Röllin 2010 heinäkuussa, joten katiska on tärvellyt vihtiläistä seutukuntaa jo neljän vuoden ajan. Samaisena suven hankin Paimelasta rosterisen öljypöntön mustarautaisen seuraajaksi.
Asennus on antanut odottaa. Vaikka vanhan säiliön kanssa sai olla aina varovaisena. Siinä sai pysymään vajaat kymmenen litraa oljyä. Mikäli säiliöön laittoi enemmän, ne valuivat katuun..
Eihän tuosta selvinnyt ilman ammattiapua. En saanut kotikonstein nostettua autoa tarpeeksi korkealle, jotta olisin saanut säiliön turvallisesti vaihdettua. Säiliö sijaitsee heti kuskinpuoleisen eturenkaan takana. Vanhan säiliön irroitus ja uuden kiinnitys vaati työtilaa.
Pikku homma paikallisessa rekkapajassa. Näppärät kaverit ja oikeat työkalut. Toisin on kotipihassa
"Uusi" rosterinen säiliö maksoi muutaman kympin. Koiviston Auto oli joskus teettänyt kalustoonsa kouvolalaiselta Kovi-firmalta uudet tankit. Vanhasta säiliöstä kaavailen postilaatikkoa portinpieleemme...
Hankin Röllin 2010 heinäkuussa, joten katiska on tärvellyt vihtiläistä seutukuntaa jo neljän vuoden ajan. Samaisena suven hankin Paimelasta rosterisen öljypöntön mustarautaisen seuraajaksi.
Asennus on antanut odottaa. Vaikka vanhan säiliön kanssa sai olla aina varovaisena. Siinä sai pysymään vajaat kymmenen litraa oljyä. Mikäli säiliöön laittoi enemmän, ne valuivat katuun..
Eihän tuosta selvinnyt ilman ammattiapua. En saanut kotikonstein nostettua autoa tarpeeksi korkealle, jotta olisin saanut säiliön turvallisesti vaihdettua. Säiliö sijaitsee heti kuskinpuoleisen eturenkaan takana. Vanhan säiliön irroitus ja uuden kiinnitys vaati työtilaa.
Pikku homma paikallisessa rekkapajassa. Näppärät kaverit ja oikeat työkalut. Toisin on kotipihassa

"Uusi" rosterinen säiliö maksoi muutaman kympin. Koiviston Auto oli joskus teettänyt kalustoonsa kouvolalaiselta Kovi-firmalta uudet tankit. Vanhasta säiliöstä kaavailen postilaatikkoa portinpieleemme...
- Liitteet
-
- nosturilla.jpg (84.91 KiB) Katsottu 19979 kertaa
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k92
Olis se erikiva jos "kotipihassa" olis ton kokonen oma halli missä pystyis tekee "pikku viksauksia"...
Vaikka meikäläisen vuokraloossissa on betonilattia ni silti mä kaipailisin nosturia/ rasvamonttua, olis moni asia mukavampaa ja ennenkaikkea turvallisempaa tehdä... 

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Sähkötaulun kuulumiset ja hengetön Chunlan-ilppi
Röllin uusi sähkötaulu toimi tasan Iniön lauttajonoon saakka. Starttinapista ei tapahtunut mitään ja kaikki mittarit pimeänä. Lauttahenkilökunta viittoi kiivaasti "äkkiä lautalle". Startti mykkänä - Luukut auki ja kuparilangalla auto käyntiin. Loppumatka mentiin ilman mittareita. En usakaltanut reissun päällä alkaa korjaamaan vikaa.
Kotiin tultuamme vein auton takaisin korjaamolle. Takuuna laittoivat sähkötaulun kuntoon. Siellä oli, jokin viallinen rele. Oli ilmeisesti säästetty vanhasta tuhoutuneesta taulusta. No nyt pakikat ovat uusia ja sähköt toimivat varmasti.
Chunlan-ilppi päästi kylmäaineet pihalle. Eli kolme vuotta kesti. Ulkoyksikön putkistostoon tuli vuoto. Ei tule takaisin autoon - SER-lavalle koko keksintö ellei joku propellipää halua sitä tinata nippuun...
Mietinnässä on tuleeko autoon uutta ilppiä ollenkaan. Nyt matkassa on siirrettävä toimistomallinen ilmastointikone. Kova meteli, mutta pakkasta tulee ihan eri teholla kuin Chunlanista.
Röllin uusi sähkötaulu toimi tasan Iniön lauttajonoon saakka. Starttinapista ei tapahtunut mitään ja kaikki mittarit pimeänä. Lauttahenkilökunta viittoi kiivaasti "äkkiä lautalle". Startti mykkänä - Luukut auki ja kuparilangalla auto käyntiin. Loppumatka mentiin ilman mittareita. En usakaltanut reissun päällä alkaa korjaamaan vikaa.
Kotiin tultuamme vein auton takaisin korjaamolle. Takuuna laittoivat sähkötaulun kuntoon. Siellä oli, jokin viallinen rele. Oli ilmeisesti säästetty vanhasta tuhoutuneesta taulusta. No nyt pakikat ovat uusia ja sähköt toimivat varmasti.
Chunlan-ilppi päästi kylmäaineet pihalle. Eli kolme vuotta kesti. Ulkoyksikön putkistostoon tuli vuoto. Ei tule takaisin autoon - SER-lavalle koko keksintö ellei joku propellipää halua sitä tinata nippuun...
Mietinnässä on tuleeko autoon uutta ilppiä ollenkaan. Nyt matkassa on siirrettävä toimistomallinen ilmastointikone. Kova meteli, mutta pakkasta tulee ihan eri teholla kuin Chunlanista.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Kossahtanut Chunlan vaihtoi omistajaa - romun määrä on vakio