Bussiton kirjoitti:Nyt on auto alustavasti pöllien päällä

ja purettu vähän lisää, tarvii kattoa josko ottais noi renkaat pois, ei kyllä huvittais ollenkaan

Eipä ollut kauheesti ruostetta vastassa

ilmapussien ylälautaset taidan kyllä vaihtaa kaikki, toivottavasti saa tehtyä enne Tampereen reissua

Minä tei tuossa tilanteessa kun auto oli pulikoiden päällä:
-Nostin rungosta viellä vähäsen autoa ja laitoin pukit rungon alle.
- Nostin pikkuisella pullotunkilla toista takapyörää sen verran että sain palikan pyörän alta pois ja laskin pyörän alas
- Nyt oli riittävästi tilaa nostaa alamaljaa sen verran että elapäästä vetämällä sain vedettyä alamaljan pois jolloin kumipussi seurasi perässä
- seuraavaksi uusi alamalja ja kumipussi maljan päälle, tämä on vaikein työvaihe
- Malja pusseineen työnnönnetään yläpää edellä paikoilleen
- Alapää rutataan niin että malja luiskahtaa aluslevyn päälle ja sovitetään keskireijän kohdalle
- varmistetaan että että pussin yläpää on kohdallaan
- nostetaan pyörästä pyörä ylös palikan päälle
- tostetaan sama tosella puolella samalla tavalla
PS!

Muista laittaa vierintäesteet etupyörien molemmin puolin ennen kuin alat nosteleen (takajarrut eivät mahdollisesti pidä ilmassa)