Pohjan putkisto aivan loppu on jo hepattu joihinkin kohtiin kylkeen vaan uutta rautaa. ja osasta puuttuu alapuoli vallan (jotain 50x50 profiilia).
Kyljistä listojen alta ja saumoista kuprullaan ja lohkeillu kaikki maalit ja kitit, on meinaan siltä osin tosi epäsiisti.
Luukkujen lukkojen vastakappaleet ruostuneet häviksiin tai irronneet ja luukut repsottaa tai on viritelty muilla keinoin kiinni.
Varapyöränä toimi pelkkä tosi ruosteinen vanne!!! alla on kyllä hienot alut.
Sähköpuolella tavaratilassa pikkusormea paksu johto sulanut hiljakkoin kun oli vielä ympäriltä puretut osat leväällään.
Tässä nyt muutama esimerkki kunnosta. Jos kiinnostaa niin KANNATTAA käydä itse katsomassa ennen kuin huutelee ettei käy niin kuin mulle MEINAS käydä, olis tullu aikas kallis projekti.
Tekniikka puolta ei päässy kokeileen kun ei kuulemma lähde käyntiin???????. Olisko vaan akut huonot???????.
Muuten kyllä siisti peli jos nuo asiat ei haittaa ja tietty jos meinaa rakentaa matkailukäyttöön niin yläkerran 165cm sisäkorkeus voi hieman rajoittaa käyttöä ainakin vähän pitemmillä matkustajilla. Alakerta on käytävän kohdalta ihan asiallinen 185, tosin käytävä on tosi kapea mutta ei ole varmaan mikään mahdoton homma levittää varapyörän puolelle ja voishan toisen 300L tankinkin (tässä tapauksessa vaikka sen vuotavan takimmaisen) ottaa pois niin sais kahta puolen levittää.
Yläkerta pitäis korottaa vaikka 30cm pistämällä Bussi halki vaikka yläkerran lattian rajasta ja vaihtais samalla ruosteisen ulkopellin uuteen yhtenäiseen korkeempaan. Sillain ne tekee Jenkeissä näille vehkeille. Eikä olis varmaan oikeesti mikään mahdoton homma, äkkiseltään tuntus aika simppeliltä hommalta.
Mutta tällänen homma tällä kertaa.
