Nyt kyllä hävettää No kerrotaan kuitenkin että muutkin huomaisivat tarkistaa, eli paineet nousee taas laitoin auton käyntiin ja sen verran kierroksia koneeseen että nousee edes vähän tonne 6 bar tienoolle, sit kuuntelemaan josko kuuluis jotain ylimääräistä suhinaa ja kuuluhan sitä jostain eturenkaan takaa. Ei päässyt näkeen eikä tuntunut kädessä mitään, no sitten taaksepäin kuuntelemaan josko takasäiliön luona jotain vuotoa. Sama siellä eli suhinaa ja aika lähellä korvaa, ekaksi luulin että takailmapussi mutta ei tuntunut "puhallusta" mistään paitsi jostain käteen sitä hamuilessa löyty irtonainen letku joka näyttää kuuluvan korinnostoventtiiliin Samalla hetkellä tuli ahaa elämys josko korinnostokatkaisin päällä ja olihan SE Katkaisin pois päältä, suhinat hiljaseksi ja paineet ylös
No ei kahta ilman kolmatta menee sanonta ja niin tässäkin kohtaa eli kytkin "lerppu" no tänään täytyy katella sit sitä
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Minulla oli myös Röllin alkuviikoilla unohtunut samainen nappula väärään asentoon ja korinnoston ilmaletkussa oli vuoto. Palkeet tyhjenivät ja pokaalit alkoivat tippumaan hyllyiltä. Tuli alustasta hieman kulmikas ajettava...
Kyllä se auto sitten kertoo, kun se haluaa uusia osia
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
kytkinnestettä lisää ja hillitön ilmaussessio päälle. Onko vuotanu nesteputkesta hiljalleen purkin tyhjäksi ja sitte polkaisit ilmaa systeemiin. Mulla kävi noin ja se putki poksahti huoltoliikkeen montulla, oli sit osat vieressä. Sen putken voi korvata letkullakin.
Voi olla hyvinkin käynnyt noin No nyt on kuitenkin otettu molemmat sylinterit irti ja ajatus olisi laittaa molempiin korjaussarjat ja sit säädöt kohdalleen
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
naapuri vei juuri MAN kuorma-auton vuosihuoltoon, ja huoltamon pihalla meni kytkin... oli kyllä tuntunut jo vähän erillaiselta vähän aikaa...
eihän siinä mitään, saattuuhan näitä... onhan tämä MAN jo n. puolitoista vuotta vanha ja 149tkm ajettu... Muuten nyt löytyy MAN myynnissä, juuri vaihdettu kytkin... ajettu vain 149tkm... alta kaksi vuotta vanha...
Tilausajot luotettavasti ja nykyaikaisella kalustolla.
Alko tossa 80km/h jälkeen sellainen tutina ettei antanut luonto periksi ajaa kovempaa ehkä pieni jo aikasemmin no sano tuolla tasapainoitusfirmassa että oli melkoinen heitto kateltiin viedessä että oli yksi lappu lähtenyt maailmalle
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95