Laitat invertterin taakse oikean kompuran, niin saat pumpattua ajoakut tyhjäksi =)
http://www.atlok.fi/index.php?sivu=tuot ... otealue=26 Kestää kauan kyllä noilla. Miten ois etäkäynnistys?
24V ilmakompressori
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Re: 24V ilmakompressori
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- MB1962
- Rattiamiraali
- Truck: MB-62ja63+Scania-87
- Member id: 95
Mulla on sellainen pieni 24v kompura takana moottoritilassa, se pitää melkein saman metelin kun isompi kompura mutta tuottaa paljon vähemmän ilmaa, kestää iäisyyden lykätä sillä paineet autoon. laita vaan isompi auton alle.
- Reddewil
- Vapaaherra
Mikäs siinä tunnin ottaa aikaa? Tuossa mun linkissähän oli 24v malleja jos kurkkasit?[Volvo B57] kirjoitti:Turhan äänekäs on tuommoinen normaali kompura. Ehkä joku askartelumalli kävisi... Mutta nämä vaihtoehdot on poissuljettu ja etsitään suoraan 24 V mallia. Ei haittaa vaikka kompuran pitäisi olla päällä tunnin verran koska sen verran kestää muutenkin lähteä liikkeelle.
- Reddewil
- Vapaaherra
WARN Air-Power VTC 24V paineilmakompressori 226 l/min = 947e Eli kärsii ostaa pari akkua, invertteri ja oikea kompura. Ja eihän se meteli haittaa kun sisällä eväitä teettä ja pakkaatte kamoja?
- Reddewil
- Vapaaherra
Eikäkö tuon linkin alin kompura on 12v tai 24v, mut sit kun kattoo vehjestä, niin ei lue kuin 12v. Mutta tosiaan saa myös 24v... Oliko tarpeeksi epäselvästi selvitetty =)[Volvo B57] kirjoitti:Kokeilin tuolla sivulla hakua "Air-Power" mutta tulee vain 12V malleja. Valitsitko vasemmalta Paineilmakompressorit ja sitten mitä? Johtuisiko että mulla safarilla ei näy jatkosivut tms.Reddewil kirjoitti:WARN Air-Power VTC 24V paineilmakompressori 226 l/min = 947e Eli kärsii ostaa pari akkua, invertteri ja oikea kompura. Ja eihän se meteli haittaa kun sisällä eväitä teettä ja pakkaatte kamoja?
Tai sit on vaan ollu: http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-a
Ja toki kiinastahan näitäkin: http://www.thefind.com/query.php?query=compressor+24v
Tuotot on vaan noissa pienissä mitä on, jos 25l/min ja laskis karkeasti 15l vastapaineella neljään säiliöön a30l 6 kiloa, niin 48 minuuttia menisi aikaa. No se tuntihan riittäisi, mutta veikkaan että heittää kampuran nurin tuollanen nyrkin kokoinen kompura =)
http://www.knowwhere2jeep.com/catalog/p ... f4ljr3lio2 n.150e + tullit ja alvit, ja katsoppas tuottoja

Heips,
kylähullutyyppinen ratkaisu- puretaan vanha jääkaapi ja otetaan kompura uusiokäyttöön (on hiljainen ja painetta löytyy ainakin 10bar). Tuottohan on pieni, mutta jos tarkoitus on ylläpitää painetta järjestelmässä niin pitäisi riittää, jos ei 'suuria' vuotoja. Noiden kompuroiden ottoteho 100W luokkaa, joten lähtee käyntiin pienemmälläkin inventterillä.
Ei muuta kuin testaamaan (kierrätys kunniaan
).
kylähullutyyppinen ratkaisu- puretaan vanha jääkaapi ja otetaan kompura uusiokäyttöön (on hiljainen ja painetta löytyy ainakin 10bar). Tuottohan on pieni, mutta jos tarkoitus on ylläpitää painetta järjestelmässä niin pitäisi riittää, jos ei 'suuria' vuotoja. Noiden kompuroiden ottoteho 100W luokkaa, joten lähtee käyntiin pienemmälläkin inventterillä.
Ei muuta kuin testaamaan (kierrätys kunniaan

Ajokki 5100 Klögner Humbold Deutz 120R80
- only4pro
- Vapaaherra
- Truck: Volvo B58 Falcon 430
Joo, no jos paineet jo saa nostettua vaikka lähelle siihen 5 baaria, niin sittenhän voi laittaa auton käyntiin ja siirtää sitten tavarat tuppervaaresta tuohon kulkuriin, varmasti jotain mukana kuitenkin?
Ostin juuri itselleni maastoautoon Offivarusteesta "Viair 450H kompressorin 24 volttia". Löytyy heidän nettisivuiltaan 295€. Itse maksoin kompurasta, paineensäätimestä ja releestä 280€.
On varsin hiljainen ja kykenee muistaakseni 9 barin paineeseen. Tuottohan ei kova ole, mutta 15L säiliö täyttyy muutamassa minuutissa sinne 8,2 bariin, johon säädin minulla paineen rajoittaa.
Kyseessä pitäisi olla ihan ammattitason laite jo.
On varsin hiljainen ja kykenee muistaakseni 9 barin paineeseen. Tuottohan ei kova ole, mutta 15L säiliö täyttyy muutamassa minuutissa sinne 8,2 bariin, johon säädin minulla paineen rajoittaa.
Kyseessä pitäisi olla ihan ammattitason laite jo.