
1. ohjausyksikkö eli "elektroninen termostaatti" oli väärin kytketty, venttiilin ohjaus tulee olla nastassa 1. mutta se oli kytketty nastaan 2. - korjattu
2. Venttiili ei ollut jumissa, se on juuri niin kuten puu tiainen korjasi, virrattomana venttiili on kiinni. Äärivalolta kun antoi hyppyjohdolla virtaa niin toimi kuin unelma

3. ohjausyksikkö on rikki, vaikka potentiometrin kääntää täysin kiinni tai täysin auki niin yksikkössä ei tapahdu mitään (potentiometri kuitenkin toimii). Lämpötilaanturi on minusta kuitenkin ehjä koska kannessa oli vastusarvona vain 4,5k ohmia? Ja se toimi kyllä hyvin, kun anturiin hengitti niin vastuarvo lähti heti muuttumaan. Lukuja en enään muista mutta mittaan vielä kerran varmuuden vuoksi - seuraavaksi täytyy lähteä kyselemään paljonko uusi yksikkö kustantaa.
4. venttiilille menevässä johdossa on katkos, joskus virta kulkee, joskus taas ei - täytyy vetää rinnalle toinen piuha ennen kuin tilaa boxin jos on kovinkin kallis että voi varmistaa mitä tapahtuu kun auto on sisältä kunnolla lämmin. Johtoa on mahdoton seurata kun se on vedetty isoon nippuun jossa muitakin samanvärisiä johtoja

Olipa kinkkinen vika mutta kyllä tämä tästä

