juu,jotain pientä modifikaatiota on ollut ,ehkä värin vaihdon yhteydessä(mikä lie kolari yms.),alkuperäinen kilpi on rek otteessa mainittuna ja löyty googlettaen tollanen kuva siltä ajalta....edellinen omistaja otti tämän vaihdossa vain myydäkseen ja 10päivää siitä myöhemmin ostin tämän,se omistaja ei siis paljoa tästä tiennyt,sitä edellinen piti lähes 6 vuotta muttei ollut katsastanut,eikä ilmeisesti paljon muutakaan...eiköhän se siitä edisty kun pikkuhiljaa tekee
tuli katon korotus ajatus tässäkin mieleen kun tämän ikäisiä ei paljon säännöt paina,mutta ei parane purkaa liikaa ettei jää vaiheeseen.....vuosi sitten aloitettu jenkki entisöinti on jo hiukan hankala kun lähti mopo käsistä purkuvaiheessa(liian isot suunnitelmat),ja hiukan hankalaa/kallista löytää uusia/ensöityjä osia vm.70 autoon...
teknisesti "pia-hannele" on ok (lukee ovessa

) ,joku paineliitin tms vuotaa hiljaa säiliö vieressä kun sammuttaa,laskee jostain syystä just 4bar:iin.....ei alemmas edes viikossa...... ,liekö mittarikin hiukan morjens....ja kaasupoljin on enemmän jumissa kuin siinä vanhassa,kiertää max 1600prm,jää jumiin mihin tahansa asentoon(kivaa ruuhkassa

) ,eikä varpaissa riitä voima nostaa riittävästi että kierrokset tippuis alle1000prm,pitää kädellä nostaa,eikä saa mitään vaihdetta päälle jos on 1500prm......ei ainakaan keskellä risteystä paniikissa

no,hiukan rasvaa ja uutta vivustoa sorvaamaan "jos " löytyy väljää....

koitan laittaa lisää kuvia kansiooni kun saa parempia otettua
jussi