FIATIN VIKALISTA !

Matkailukokemuksia kulkurilla
Late Lapista
Apukuski
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2017 07:12
Truck: Fiat Dukato
Location: Fiat Dukato

FIATIN VIKALISTA !

Viesti Kirjoittaja Late Lapista »

Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

Ei koskaan Fiatia

VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
6900 km ulkooven toppari irtosi
7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.5 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 630 e/kg minulla Joksulla

Nyt sitten 210 000 kilometrin kohdalla kärvähti vasen ajovalolamppu, ostin uuden ja aloin vaihtamaan, kun löysäsin polttimon kiinnitys sangat ja pistokkeen, lamppu perskeles mulujahti reijästä lyhtyyn sisälle, nyt pitää repiä koko lyhty pois jotta saan polttimon perskeleen ulos sieltä! Minulla on ollut elämäni varrella autoja useampia ja usempaa merkkiä, ensimmäinen oli vuoden 1952 Buick, koskaan ei ole moista kuprua sattunut lampunvaihdossa, tämä ei varmaan olekaan mahdollista kuin magaroonien kokoon koppuloimassa Fiatissa !


Late Lapista.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: FIATIN VIKALISTA !

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Jopas se on vastustanu. Mikä tämä auto on niin kuin tarkalleen ottean, mikä vm, merkki malli ja koppi?
Pikkusen pisti silmään, että suurin osa tyroksikopin vioista meni Ivecon piikkiin =/ Vai missä Fiatissa on paripyörät, vai oliko tämä transit kun siitäkin mainitsit?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Late Lapista
Apukuski
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2017 07:12
Truck: Fiat Dukato
Location: Fiat Dukato

Re: FIATIN VIKALISTA !

Viesti Kirjoittaja Late Lapista »

Reddewil kirjoitti:Jopas se on vastustanu. Mikä tämä auto on niin kuin tarkalleen ottean, mikä vm, merkki malli ja koppi?
Pikkusen pisti silmään, että suurin osa tyroksikopin vioista meni Ivecon piikkiin =/ Vai missä Fiatissa on paripyörät, vai oliko tämä transit kun siitäkin mainitsit?
Autoni on Fiat Dukato 2,5 turbodiesel VM 1992 Matkaajan kopilla ! Autoni on pelannut erikoisen hyvin, nuo mahtavat sattumukset kopsasin jonkin Joksan vastoinkäymisistä! Minä en pysty niitä nauramatta lukemaan ! entäs sinä?

Minua vastusti vain tuon ajovalopolttimon kanssa, joka luiskahti tuonne lyhtyyn sisälle !

Late Lapista.
Avatar
KajNyy1
Vapaaherra
Viestit: 2415
Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
Truck: B10M, Ajokki 7000
Location: (Algarve Portugal)talvella
Member id: 061
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: FIATIN VIKALISTA !

Viesti Kirjoittaja KajNyy1 »

Sen takiaei Fiatin omistama F-kirjaimella alkava F1 talli ei käytä Fiatin ajovaloja.
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: FIATIN VIKALISTA !

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Voisko nuo Joksut ja niuvanniemet jättää sinne suoli24 palstalle.
Tulevaisuus on sähköinen
jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: FIATIN VIKALISTA !

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Minä kun luin tuon listan niin nauroin itteni vikaan :lol: ,tuohan on kaikki käyttäjän omaa mokaa,mikään ei oo ikiliikkuja,jos ei huolleta vikoja kyllä tulee. :wink:
Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
Vastaa Viestiin