Löytyisikö bussia vuokralle?

Myy, osta, vaihda
Akselik
Renkaiden potkija
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Touko 2023 05:47
Location: Usa

Löytyisikö bussia vuokralle?

Viesti Kirjoittaja Akselik »

Moi kylähullut!

Tiedustelen tätä kautta kun ei oikein muualta tahdo löytyä. Asun ulkomailla (USA/Florida) ja olen pidempään täällä paikallisesti harrastanut kämppäilyä, perheen ja työn puolesta. Alla ei ole bussi vaan 60ft truck /TT yhdistelmä.

Ei oikein nettikaravaanista tahdo löytyä mieleistä. Olisiko foorumin harrastajilla intoa ja halua vuokrata 20.6 -4.7 ajalle bussia? Suomen C kortti löytyy. Ehdot, depositit yms saadaan varmasti sovittua sopivaksi että olo tuntuu molemmilla mukavalta & suomalaisia referenssejä/takaajia voidaan sopia ( olen toki itse suomen kansalainen, mutta asun siis usassa)

Laittelehan mailia akseli.kaakko@southe.fi (suomen yrityksen osoite)

Kiitos!!!

Ps. Tässä on mahdollisuus pidempään perinteeseen ja mahdollisuus ns kodinvaihtoon floridaan…
Mikaeli
Ajoneuvos
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Elo 2020 08:47
Truck: Carrus 701 K113 TLA
Location: Tottijärvi
Member id: 454
Paikkakunta: Nokia

Re: Löytyisikö bussia vuokralle?

Viesti Kirjoittaja Mikaeli »

Tässä taitaa olla pari ongelmaa...
Mun omakin auto on edelleen enemmän tai vähemmän projektivaiheessa, samoin taitaa olla monella muullakin.
Auto on täynnä "omia patentteja" ja muita "ominaisuuksia", koska se on tehty täysin omaa käyttöä ajatellen, vaatisi parin päivän koulutuksen, että sillä voi lähteä.
Ja kolmantena, parhaaseen kesäloma-aikaan sille on kyllä käyttöä itselläkin.
Jos auto olisi valmis ja täysin kunnossa, voisin harkita kyllä vuokraamista.

Kaksi ajatusta heräsi, joilla voisi löytyä sopiva, toki tarkemmat toiveet varustelusta ja hinta-tasosta puuttuvat ilmoituksesta. Mutta kysele myynnissä olevien autojen omistajilta, heillähän autolle on joka tapauksessa menossa muille. Joko yksityisiltä, tai vielä helpommin onnistuu liikkeiden kanssa, jos niistä löytyy sopivaa käytettyä listoilta.

Yksi perhe reissasi viimekesänä kuukauden myyntiliikkeestä vuokratulla concordella. Hinta toki jotain aivan muuta kuin yksityiseltä bussin vuokraamalla, mutta ainakin pitäisi saada toimiva auto ja ongelmatapausten hoito helpompaa.
Jos sinulla on tylsää, aikaa, rahaa tai suuria luuloja:
Osta bussiprojekti, se vie ne kaikki :mrgreen:
Akselik
Renkaiden potkija
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Touko 2023 05:47
Location: Usa

Re: Löytyisikö bussia vuokralle?

Viesti Kirjoittaja Akselik »

Moi,

No paivan koulutus ei sinansa haittaa, ja vuosien varrella on tullut monenlaista konetta ja kulkupelia pidettya liikenteessa, joten se ei muodostu ongelmaksi. Pointtihan naissa kyselyna ei olekkaan se mista sita parhaiten jotain loytaisi, vaan ehka enemmankin sellainen "long shot" jos vaikka kysynta ja tarjonta kohtaisi ja kiinnostus heraisi.

Hintaa en laittanut siksi, koska siita paastaan aina sopuun jos jonkinlainen halu aiheeseen on. Ei tama niin taalanpaalle ole.
Tourino57
Renkaiden potkija
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Tammi 2023 19:30
Location: Espoo

Re: Löytyisikö bussia vuokralle?

Viesti Kirjoittaja Tourino57 »

Minulla Mercedes-Benz Tourino 9 paikkainen matkailuauto. Saattaisi joutaa vuokralle.
Vastaa Viestiin