M: koivuvaneria,ShurFlo-vesipumppu ym.muuta

Myy, osta, vaihda
Imasunna
Kippari
Viestit: 73
Liittynyt: 18 Kesä 2015 23:23
Truck: bova futura - 89
Location: finland
Member id: 253
Paikkakunta: pirkanmaa

M: koivuvaneria,ShurFlo-vesipumppu ym.muuta

Viesti Kirjoittaja Imasunna »

eli myynnissä olisi ylimääräiseksi jääneet 10 kpl koivuvaneria levyn koko;1220x2440 ja ovat noin 7mm paksuja. yht.100e.sisällä säilytetty koko ajan! neliöitä siis hieman vajaa 30. MYYTY

täysin toiminnassa oleva vesipumppu 24V,lukuunottamatta suodatin osaa joka murtui. uuden sarjan siihen saa alle 15e. Tarjoa! MYYTY

Webasto, joka toimi ainakin syksyllä vielä. SG1563/24V,kunhan itse tulee irrottamaan niin saa mukaansa 150e.

Thermal-Werke lämmitysjärjestelmä, toimiva. Myydään järkevien tarjousten perusteella täysin toiminnassa oleva ilmakiertoinen lämmitysjärjestelmä! (jäähdytysneste kiertää lämmittimen sisällä))mukaan saa patterien kuoretkin jos niin tahtoo! niitä on helppo lyhentää haluamansa pituiseksi.patterit ovat alumiinia.
97x70x19 (isoin puhallin)
40x28x20 näitä kaksin kappalein!! (ja nämä pienimmät.)

Lisäksi löytyis noin 210 cm leveetä ja n.9m pitkä pala noin millin vahvuista lasikuitumattoa. harmaata. Tarjoa,koska itsellä ei ole hajuakaan mitä tuommoinen pala maksaas :D

Nämä pitäisi saada kiireen vilkkaan uusiin koteihin :)
Viimeksi muokannut Imasunna, 04 Huhti 2016 08:40. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Edes joku tolkku pitää olla, sanoi hoitaja kun hullua elvytti"
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: M: koivuvaneria,ShurFlo-vesipumppu ym.muuta

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Missä päin tavarat ovat kaupan?
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Imasunna
Kippari
Viestit: 73
Liittynyt: 18 Kesä 2015 23:23
Truck: bova futura - 89
Location: finland
Member id: 253
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: M: koivuvaneria,ShurFlo-vesipumppu ym.muuta

Viesti Kirjoittaja Imasunna »

aa, unohtuikin laittaa eli Kauhavalta löytyy :)
"Edes joku tolkku pitää olla, sanoi hoitaja kun hullua elvytti"
Jerney
Rattimajuri
Viestit: 180
Liittynyt: 27 Elo 2013 00:08
Truck: Volvo B57
Location: Turku
Paikkakunta: Turku

Re: M: koivuvaneria,ShurFlo-vesipumppu ym.muuta

Viesti Kirjoittaja Jerney »

Onko näitä vapaana mitään enää?

Imasunna kirjoitti:eli myynnissä olisi ylimääräiseksi jääneet 10 kpl koivuvaneria levyn koko;1220x2440 ja ovat noin 7mm paksuja. yht.100e.sisällä säilytetty koko ajan! neliöitä siis hieman vajaa 30. MYYTY

täysin toiminnassa oleva vesipumppu 24V,lukuunottamatta suodatin osaa joka murtui. uuden sarjan siihen saa alle 15e. Tarjoa! MYYTY

Webasto, joka toimi ainakin syksyllä vielä. SG1563/24V,kunhan itse tulee irrottamaan niin saa mukaansa 150e.

Thermal-Werke lämmitysjärjestelmä, toimiva. Myydään järkevien tarjousten perusteella täysin toiminnassa oleva ilmakiertoinen lämmitysjärjestelmä! (jäähdytysneste kiertää lämmittimen sisällä))mukaan saa patterien kuoretkin jos niin tahtoo! niitä on helppo lyhentää haluamansa pituiseksi.patterit ovat alumiinia.
97x70x19 (isoin puhallin)
40x28x20 näitä kaksin kappalein!! (ja nämä pienimmät.)

Lisäksi löytyis noin 210 cm leveetä ja n.9m pitkä pala noin millin vahvuista lasikuitumattoa. harmaata. Tarjoa,koska itsellä ei ole hajuakaan mitä tuommoinen pala maksaas :D

Nämä pitäisi saada kiireen vilkkaan uusiin koteihin :)
jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: M: koivuvaneria,ShurFlo-vesipumppu ym.muuta

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Ny mä oon klapil päähä lyöty,kauhavako pirkanmaalla, :roll: :roll: :?: .kun kattoo tuota ,nojoo
Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
Vastaa Viestiin