B10M Etukardaani irroitus ja kardaanin haarukat
Lähetetty: 09 Heinä 2014 21:42
Potilas -88 vanhool B10M ja etukardaani.
Siellä on kaks osainen kardaani ja välissä on semmonen 1l karhutölkin kokoinen kannatinlaakeri. siinä haarukkalinja heittää 90 astetta että haarukat ei oo linjassa. pitäskö olla vai onko se hyvä tälleen ? mun mielestä ei..saako kannatinlaakerista pooreista käännettyä kohalleen..etupuolelta ei ainakaan onnistunut kun pulttijako ei täsmännyt kun koitti 90 astetta kääntää.
Sitten kysymys kaksi..saako ton jotenkin irroitettua motin päästä niin että kannatinlaakeri jäis autoon paikalleen. otin sen kolmio kiinnityksen irti mutta sieltä paljastukin joku tappi vielä sisältä ja kannatinlaakerissa ei riittäny pooreissa vara työntää tarpeeksi sisälle että ois saanu koneen päästä rykästyä irti..lähteekö se se kun ne neljä pulttia irrottaa vai pitääkö tiputtaa kannatinlaakeri alas ?
Siellä on kaks osainen kardaani ja välissä on semmonen 1l karhutölkin kokoinen kannatinlaakeri. siinä haarukkalinja heittää 90 astetta että haarukat ei oo linjassa. pitäskö olla vai onko se hyvä tälleen ? mun mielestä ei..saako kannatinlaakerista pooreista käännettyä kohalleen..etupuolelta ei ainakaan onnistunut kun pulttijako ei täsmännyt kun koitti 90 astetta kääntää.
Sitten kysymys kaksi..saako ton jotenkin irroitettua motin päästä niin että kannatinlaakeri jäis autoon paikalleen. otin sen kolmio kiinnityksen irti mutta sieltä paljastukin joku tappi vielä sisältä ja kannatinlaakerissa ei riittäny pooreissa vara työntää tarpeeksi sisälle että ois saanu koneen päästä rykästyä irti..lähteekö se se kun ne neljä pulttia irrottaa vai pitääkö tiputtaa kannatinlaakeri alas ?