Tulokkaana en ainakaan löytänyt ketjua neoplanin etuakselista.
Sellasta vaan että jos jollain on neoplan jossa erillisjousitettu etuakselisto, alempien kolmiotukivarsien sisemmät pultit tulee vaihtaa korroosion vuoksi. Aiheesta lähetetty autojen omistajille korjaamokutsujakin, mutta ajattelin jos tänne asti ei ole viesti tullut.
En tiedä, voi koskea van hoolejakin.
Tosta kun katsotte kuvan 820 jossa pultti numero 12.
http://www.pilsting.man-mn.de/download/ ... 6LOH02.pdf
Suomenkielistä huoltotiedotetta mulla ei ole, kun en enää ole edustajan korjaamolla töissä.
Neoplan etuakseli
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Re: Neoplan etuakseli
Wau mikä manuaali! Minä tahtoo samanlaisen K113 kaaniaan ja Carrukseen!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- pelti
- Kansleri
- Truck: Hymer camp
- Viesti:
juu toi oli se syy, miksi päädyin Neoplaniin 
Mutta itellä on erillisjousitettu.

Mutta itellä on erillisjousitettu.
peltiliiteri.com
Laitoin ton pulttijutun sen takia kun pulttien katketessa saattaa aiheuttaa vinkeitä ohjausliikkeitä. Suunnittelun kukkanen kun ovat vielä läpipultit molemmista alatukivarsista. Eli pulttien katketessa molemmat alatukivarret irtoaa. Noin kymmenen vuotta vanhassakin olivat ruostuneet reilusti. (pultit olivat ohentuneet).
Mulla ei projektia, mutta lueskellu teidän tekniikkajuttuja, ja tykänny joten ajattelin osallistua. Vähän olen väännelly MAN ja Neoplan laitteita, ja sydän sykkii vahvasti saksalaiselle.
Mulla ei projektia, mutta lueskellu teidän tekniikkajuttuja, ja tykänny joten ajattelin osallistua. Vähän olen väännelly MAN ja Neoplan laitteita, ja sydän sykkii vahvasti saksalaiselle.