Volvo B9 ilmaletkut, jotka ovat samassa tilassa kuin Stroco, alkavat hiljalleen lahota, tai pehmetä, letkuun tulee poikittaishalkeama, ja vuoto on tietenkin kova.
Vika tulee aina kiusallisessa paikassa, viimeksi venäjän tullissa, onneksi vika ei lukitse jarruja, mutta suhina on kova. Letkun haljetessa vauhdissa, ovi laskeutuu ja suhina on melkoinen. Tuleepahan uusittua pätkä kerrallaan, kun ei ole "aikaa" vaihtaa letkua.
Ilmaletkut
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Re: Ilmaletkut
Laita nylonia tilalle, niin ei tarvii enää ikinä kajota 

-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Rattimajuri
- Truck: Scania K113 CLB
- Member id: 118
Ei tuo Nylonikaan ikuista ole.. Minun vehkeessä osa muoviputkista rapsahtaa taittamalla poikki.
Lienee ollut "halvempaa" laatua. Muovin pehmennysaineet ilmeisesti ajan myötä haihtuneet.
En silti laittaisi kumiletkua kuin välttämättömiin ja teräs putkea en mihinkään.
Lienee ollut "halvempaa" laatua. Muovin pehmennysaineet ilmeisesti ajan myötä haihtuneet.
En silti laittaisi kumiletkua kuin välttämättömiin ja teräs putkea en mihinkään.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Äläpä Berkhof taittele vehkeitäs
Oliko putki mustaa vai minkä väristä? Jos en väärin muista, niin tuota mustaakin on paria eri plaatua (öljyn,lämmön jne. kestävyys?). Hyvin kiinnitettynä kestää varmasti sen minkä rautaputki, kun ei sekään 20v vanhana paljon taittelua kestä =D

-Koska sen voi tehdä myös itse-