Mikä kiukuttaa tänään
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 129
- Liittynyt: 09 Syys 2021 19:35
- Truck: Scania OmniExpress
- Location: Tampere
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Onpa pirun vaikea löytää tolkkua hallitilaa bussin rakentamiseen. Viimeisin, jonka ostoa olin harkinnut, on muuttanut ehtoja niin, etteivät myy kuin yrityksille, eikä oman firman tase riitä yskäistä kahtasataa tonnia moiseen. Alan vahvasti kallistua siihen suuntaan, että vuokralle täytyy lähteä, ja silloinkaan tarjonta ei ole hääppöistä. On se kumma, kun raha ei kelpaa.
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 664
- Liittynyt: 06 Elo 2020 08:47
- Truck: Carrus 701 K113 TLA
- Location: Tottijärvi
- Member id: 454
- Paikkakunta: Nokia
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Niin se varmaan on, että pitää lähteä vuokralle tai tehdä halli itse, eikai kukaan muu kuin bussin rakentaja tarvi 15*6 m tallia... Rekkafirmojen hallit on vähintään 30 metriä pitkiä yleensä ja tulee vähän kalliiksi tupla kokoinen halli tarpeeseen nähden. Omasta tuli vaan 11 m pitkä, kun en sillon rakentaessa osannu arvata, että ostan bussin.
Jos sinulla on tylsää, aikaa, rahaa tai suuria luuloja:
Osta bussiprojekti, se vie ne kaikki
Osta bussiprojekti, se vie ne kaikki
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 129
- Liittynyt: 09 Syys 2021 19:35
- Truck: Scania OmniExpress
- Location: Tampere
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Mulla ei puolestaan ole tonttia, jolle alkaisin rakentaa, ja tarkoitus on muutenkin käyttää hallia vain rakentamisen ajan. Olin ensin ajatellut, että ostan oman ja laitan vuokralle kun en enää tarvi, mutta taitaa kokonaisuuteen istua vuokraus paremmin.
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 421
- Liittynyt: 20 Huhti 2015 22:06
- Truck: Scania L113
- Location: Ii
Re: Mikä kiukuttaa tänään
SuunnitteluJonnet ei aina tiedä, notta lumilinkoa saatetaan pakkasellaki repiä hereille ja että bensaletkun pitäisi bensaa kestää!Rosvolinna kirjoitti: ↑07 Tammi 2022 15:04 Kiinalainen lumilinko ja parin satasen koneiden rakenne in general
Voi ihmetys ovat laittaneet bensaletkun joka ei kestä pakkasta? Vekotin ruikkii bensaa ja sillä sulattaa pihatietä, No - -40C speksattua tilalle - toimii ehkä paremmin. On muuten kova kaivaminen, jotta pääsee tankilta kaasarille...se on varmaan rakennettu tuon tankinpään klemmarin ympärille koko kone.
Samanseutuista vikaa oli Timco aggressa viime vuonna- paitsi, että siinä suli polttoaineletku bensan vaikutuksesta ja filsu oli täynnä mustaa kumimössöä.
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 307
- Liittynyt: 29 Touko 2021 07:59
- Truck: Rautarouva
- Location: Valkeakoski
- Member id: 512
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Piti ruveta appiukolle väkästää kalalautaa perkuuta varten. Kone päälle ja woodwoppi tulille. Olivat prkl laittaneet mulle vajaan lisenssin ja nyt ei saa tehtyä kaikkia uria ja muotoja. No tarvii työmaan koneella tehä pari tuntia omia hommia ja värkätä ohjelma siel ja koneistaa. Olis täs viikonloppuna ollut vaan aikaa moisen tekemiseen. No menen sit parina päivänä tuntia aikasemmin piirteleen
Älä sinä siitä ressaa, v*tuiksihan se menee joka tapauksessa
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Siis mitä helvettiä?Paitakauppias kirjoitti: ↑07 Tammi 2022 21:02 Onpa pirun vaikea löytää tolkkua hallitilaa bussin rakentamiseen. Viimeisin, jonka ostoa olin harkinnut, on muuttanut ehtoja niin, etteivät myy kuin yrityksille, eikä oman firman tase riitä yskäistä kahtasataa tonnia moiseen. Alan vahvasti kallistua siihen suuntaan, että vuokralle täytyy lähteä, ja silloinkaan tarjonta ei ole hääppöistä. On se kumma, kun raha ei kelpaa.
Miksi se myyjää kiinnostaa millään tavalla kuka sen ostaa?
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 129
- Liittynyt: 09 Syys 2021 19:35
- Truck: Scania OmniExpress
- Location: Tampere
Re: Mikä kiukuttaa tänään
You tell me: https://www.etuovi.com/kohde/q44338Jule kirjoitti: ↑08 Tammi 2022 13:09Siis mitä helvettiä?Paitakauppias kirjoitti: ↑07 Tammi 2022 21:02 Onpa pirun vaikea löytää tolkkua hallitilaa bussin rakentamiseen. Viimeisin, jonka ostoa olin harkinnut, on muuttanut ehtoja niin, etteivät myy kuin yrityksille, eikä oman firman tase riitä yskäistä kahtasataa tonnia moiseen. Alan vahvasti kallistua siihen suuntaan, että vuokralle täytyy lähteä, ja silloinkaan tarjonta ei ole hääppöistä. On se kumma, kun raha ei kelpaa.
Miksi se myyjää kiinnostaa millään tavalla kuka sen ostaa?
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Jaa tuo kuvio... Tuo johtuu siitä että verottajan lausunnon mukaan joissain tapauksissa arvonlisäverollista kiinteistöä ei voi myydä eikä vuorata muuten kuin arvonlisäveron alaiseen toimintaan. Tai aiemmin on ollut vain vuokraamisesta kyse, mutta miksei sama logiikka ulotu myös myymiseen.Paitakauppias kirjoitti: ↑08 Tammi 2022 13:11You tell me: https://www.etuovi.com/kohde/q44338Jule kirjoitti: ↑08 Tammi 2022 13:09Siis mitä helvettiä?Paitakauppias kirjoitti: ↑07 Tammi 2022 21:02 Onpa pirun vaikea löytää tolkkua hallitilaa bussin rakentamiseen. Viimeisin, jonka ostoa olin harkinnut, on muuttanut ehtoja niin, etteivät myy kuin yrityksille, eikä oman firman tase riitä yskäistä kahtasataa tonnia moiseen. Alan vahvasti kallistua siihen suuntaan, että vuokralle täytyy lähteä, ja silloinkaan tarjonta ei ole hääppöistä. On se kumma, kun raha ei kelpaa.
Miksi se myyjää kiinnostaa millään tavalla kuka sen ostaa?
On olemassa myös tulkinta jonka mukaan alvittomille tuo toimii ihan normaalisti, mutta hinta on aina +alv, tietysti jos sen myy yksityiselle, niin silloinhan tuo alv katoaa siitä. MIten tuo osakkeen myyminen alvillisena toimii, en oikein osaa sanoa.. Miten osakkeessa voi olla ALV?
Sinänsä, joskun sulla on firma, niin miksi et sitä firmalle osta, jos omassa taseessa se 200k on varaa, lainaa se firmalle. Tai hae firmalle pankkilaina, kuten yleensäkin toimitaan. Tai hae itsesi henkilökohtaisesti alv rekisteriin.
Sinänsä huvittava tuo myyntiteksti jossa mainostetaan että tila käy harrastustoimintaan, joka on juuri hieman aiemmin kielletty.
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 129
- Liittynyt: 09 Syys 2021 19:35
- Truck: Scania OmniExpress
- Location: Tampere
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Joo, olisihan noita vaihtoehtoja, mutta taitaa mennä helpommin vuokraamalla. Jos jollakulla on tiedossa Jyväskylän seudulta hyvä halli, niin saa vinkata!Jule kirjoitti: ↑08 Tammi 2022 15:35 Sinänsä, joskun sulla on firma, niin miksi et sitä firmalle osta, jos omassa taseessa se 200k on varaa, lainaa se firmalle. Tai hae firmalle pankkilaina, kuten yleensäkin toimitaan. Tai hae itsesi henkilökohtaisesti alv rekisteriin.
Sinänsä huvittava tuo myyntiteksti jossa mainostetaan että tila käy harrastustoimintaan, joka on juuri hieman aiemmin kielletty.
- Geekuality
- Rattiamiraali
- Viestit: 490
- Liittynyt: 13 Maalis 2017 17:48
- Truck: B12 Carrus 602 '96
- Location: Helsinki
- Member id: 348
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Kyse on siitä, että kiinteistöinvestoinnista maksetut ALV:t saa vähennettyä yrityksen verotuksessa jos kiinteistö on arvonlisäverollisessa käytössä. Jos kiinteistö on osin tai kokonaan arvonlisäverottomassa käytössä - kuten yksityisen henkilön harrastuskäyttö - siltä osin rakennusvaiheessa jo maksettu ALV on vähennyskelvotonta ja menee "hukkaan", siksi rakennuttaja/kiinteistöosakeyhtiö mielummin hakee palautukset ja osakkeet voi myydä edullisemmin.Jule kirjoitti: ↑08 Tammi 2022 15:35 Jaa tuo kuvio... Tuo johtuu siitä että verottajan lausunnon mukaan joissain tapauksissa arvonlisäverollista kiinteistöä ei voi myydä eikä vuorata muuten kuin arvonlisäveron alaiseen toimintaan. Tai aiemmin on ollut vain vuokraamisesta kyse, mutta miksei sama logiikka ulotu myös myymiseen.
On olemassa myös tulkinta jonka mukaan alvittomille tuo toimii ihan normaalisti, mutta hinta on aina +alv, tietysti jos sen myy yksityiselle, niin silloinhan tuo alv katoaa siitä. MIten tuo osakkeen myyminen alvillisena toimii, en oikein osaa sanoa.. Miten osakkeessa voi olla ALV?
Tuossa ilmoituksessa tuo on kuvattu myös hyvin ytimekkäästi: "Kaupan hinnassa on huomioitu haettu alv-palautus. Ostajalle hinta on laskettu suoraan alv 0 - hintaiseksi"
Jos tuollainen myyjä myisi kiinteistön arvonlisäverottomaan toimintaan, käytännössä hinnassa täytyisi tosiaan sisällyttää ALV:n suuruinen summa, mutta se ei olisikaan varsinaisesti oikeaa arvonlisäveroa koska tosiaan osakekaupassa ei moista makseta.
Tyttiksen projektiketju foorumilla
facebook.com/tyttisbussi
instagram.com/tyttisbussi
facebook.com/tyttisbussi
instagram.com/tyttisbussi
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Sprintterin muovirimpulalukot. Takaovi meni umpijumiin ja jouduin purkamaan sisäkautta pääsyn lukolle. Rosvosahalla vestakappale palasiksi ja vapaus koitti. Onneksi takakontti oli lähes tyhjä ja penkit pikalukoilla, joten mahtui työskentelemään. Takaseinässä on lukitumekanismi, jonka saa avatattua kontin puolelta ja hieman hankalammin matkustamon puolelta...
Lukko on valmistettu muovista ja alumiinista ja sitä ei saa ehjänä purettua - ei ainakaan minun kärsivälliväisyydelläni.
Uusi lukko tilattu Liettuasta - satasen maksoi. Päivän pari ovi olkoot kiinni kuormaliinalla.
Lukko on valmistettu muovista ja alumiinista ja sitä ei saa ehjänä purettua - ei ainakaan minun kärsivälliväisyydelläni.
Uusi lukko tilattu Liettuasta - satasen maksoi. Päivän pari ovi olkoot kiinni kuormaliinalla.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 375
- Liittynyt: 14 Joulu 2015 09:12
- Truck: Setra s208
- Location: Rovaniemi
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Pitäisi yksi kappale Vanajan tuulilaseja lähettää Saloon Kuttilan autolasille. Matkahuoltoa ajattelin ensin. Netistä ei tunnu onnistuvan. Paikanpäälle kun menin kyselemään hintaa ym. niin neiti tuumasi ettei onnistu paikanpäältä, mene nettiin. Tuumasin että tulin juuri sieltä. No, mites Posti, tuumasi. Kysyin että missähän semmoinen nykyisin sijaitsee, öö, en oikeastaan tiedä, mene nettiin...
Täytyy vissiin alkaa kiertelemään Kaukokiitoa yms. seuraavaksi, jos vaikka onnistuisi.
Ja menihän eilen kivi renkaasta läpi. Nyt kun vihdoin lanasivat hiekkatien (osittain) niin sieltä nousi teräviä kiviä pirusti pintaan.
Täytyy vissiin alkaa kiertelemään Kaukokiitoa yms. seuraavaksi, jos vaikka onnistuisi.
Ja menihän eilen kivi renkaasta läpi. Nyt kun vihdoin lanasivat hiekkatien (osittain) niin sieltä nousi teräviä kiviä pirusti pintaan.
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 992
- Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
- Location: Uusimaa
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Säilytyspaikka meni alta, tai siis hessu alkoi jo viime vuonna kyselemään et josko siirtäisin Vanajan esim. helvettiin pihaltaan. (No ei ollut noin karkea puheissaan, mukava mies kun on)
Tänään pitäis mennä käynnistämään. Joku vuosi jo onkin ku on viimeks käynnistetty. Vielä kun tietäis mihin sen veis.
Tänään pitäis mennä käynnistämään. Joku vuosi jo onkin ku on viimeks käynnistetty. Vielä kun tietäis mihin sen veis.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 992
- Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
- Location: Uusimaa
Re: Mikä kiukuttaa tänään
No ei kiukuta enää. Ampiaisia kiukutti, olivat rakentaneet kodin konehuoneeseen. Ja kun kopan on oltava auki ku ohitin polttoainesäiliön, ni nehän hyökkäs kurkkimaan et kuka täällä oikein kiusaa.
Virtalukko meni rikki 3. yrityksellä, ei kääntyny enää starttiasentoon. No olihan se jo yli 60 vuotta vanhakin, ja avainkin hukkunu jo vuosia sitten. Kävin hakemassa vähän abiko-liittimiä ja hyvän nappulan, nyt se käynnistetään johdoista ja nappia painamalla. Jollen olis kertonu, ni pitäisin kohtalaisen idioottivarmana varkaiden varalta. Varmuudeksi poistin virtalukon rälläkällä ja rikoin vilkun kytkimen ihan muuten vaan.
Sit piti viel ilmata ja ilmata ja ilmata ja ilmata, tosi kiva juttu et sopiva kiintoavain oli jääny matkasta eikä ollu edes jakaria. 13mm avain ja ruuvimeisseli, ni aukes. Vähän hankalampi oli sulkea.
Huomenna renkaisiin ilmaa, ja jos se liikkuu ni sama kai lähteä ajelullekin. Hyvää lupas ku ainakin vähän liikahti tänään ku sammutin vaihdetta vasten ku en hoksannu painaa jarrua kunnolla, että ei ainakaan ihan täysin jumissa oo. (Sammuttimen vipukka jumahtanu kunnolla jumiin jossain vaiheessa)
Virtalukko meni rikki 3. yrityksellä, ei kääntyny enää starttiasentoon. No olihan se jo yli 60 vuotta vanhakin, ja avainkin hukkunu jo vuosia sitten. Kävin hakemassa vähän abiko-liittimiä ja hyvän nappulan, nyt se käynnistetään johdoista ja nappia painamalla. Jollen olis kertonu, ni pitäisin kohtalaisen idioottivarmana varkaiden varalta. Varmuudeksi poistin virtalukon rälläkällä ja rikoin vilkun kytkimen ihan muuten vaan.
Sit piti viel ilmata ja ilmata ja ilmata ja ilmata, tosi kiva juttu et sopiva kiintoavain oli jääny matkasta eikä ollu edes jakaria. 13mm avain ja ruuvimeisseli, ni aukes. Vähän hankalampi oli sulkea.
Huomenna renkaisiin ilmaa, ja jos se liikkuu ni sama kai lähteä ajelullekin. Hyvää lupas ku ainakin vähän liikahti tänään ku sammutin vaihdetta vasten ku en hoksannu painaa jarrua kunnolla, että ei ainakaan ihan täysin jumissa oo. (Sammuttimen vipukka jumahtanu kunnolla jumiin jossain vaiheessa)
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 992
- Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
- Location: Uusimaa
Re: Mikä kiukuttaa tänään
Mystinen sähkövika iski. Olin siis todennu, et en aio tankata naftaa tankkiin ku ei oo takeita onko enää ehjä ja sinne jäi ehkä max. 20 litraa ainetta joskus muutama vuosi sitten. Elikkäs jerrykannu selän taa, siitä letku suoraan suodattimien ohi pumpulle ja muistaakseni ajovalon sulakkeesta virta siirtopumpulle. Ihmettelin ku yhtäkkiä ei nakuttanutkaan, ja sit ihmettelemään et tuleeko virtaa ni olikin hämmästyttävästi 2,4V jännite. Mystinen homma. No otin sit joltain nimettömäks jääneeltä sulakkeelta virtaa, ja taas nakutti.
Mut nappulaviritelmäkin hajos jostain syystä, nyt käynnistetään rehdisti johdoista. Mut siis; koska ilma pysyi renkaissa, liikkui ja pysähtyi omin voimin ku pihassa kokeilin, ni kävin hakemassa siirtolaput.
Kunnon urheiluauto kyllä. Ei ohjaustehostinta, ja lihasmuistin hämäämiseks ratissa vissiin pari kierrosta enemmän ku mihin oon työurallani tottunu. Suunnittelin reitin siten, etten ainakaan mihinkään liikenneympyrään joudu, mut silti yks risteys meinas osoittautua liian haastavaks. Ensin ohjauspyörästä ihan kaikki oikealle, ja sit seuraava risteys vasemmalle onkin ihan heti siinä. Ja toi ohjaus ei oikein edes palauta, ni hiki meinas tulla. Eikä vähiten sen takia että oli raskas kääntää, vaan myös koska aika lähellä kävi liikennevalotolppa etukulmaa. Kotikadun risteyksestä oli lähteä tienviitta, ja naapurin pihassa (omin luvin) ympäri kääntäessä autotallin räystäs.
Nyt se on tossa tien laidassa oman talon kohdalla. Ei se siihen mahdu, eikä se oo kaunis. Ja vaimo ei varsinaisesti ihan ainakaan hihkunut ja huokunut tyytyväisyyttään.
Ps. Kiukuttaa ku korvat soi vieläkin, ku konekopan täytyi olla auki jottei naftaletkut jäisi litistyksiin ja jotta ylipäätään pystyi seuraamaan etteivät sula puhki ku ne oli laitettava niin lähelle pakosarjaa.
Mut nappulaviritelmäkin hajos jostain syystä, nyt käynnistetään rehdisti johdoista. Mut siis; koska ilma pysyi renkaissa, liikkui ja pysähtyi omin voimin ku pihassa kokeilin, ni kävin hakemassa siirtolaput.
Kunnon urheiluauto kyllä. Ei ohjaustehostinta, ja lihasmuistin hämäämiseks ratissa vissiin pari kierrosta enemmän ku mihin oon työurallani tottunu. Suunnittelin reitin siten, etten ainakaan mihinkään liikenneympyrään joudu, mut silti yks risteys meinas osoittautua liian haastavaks. Ensin ohjauspyörästä ihan kaikki oikealle, ja sit seuraava risteys vasemmalle onkin ihan heti siinä. Ja toi ohjaus ei oikein edes palauta, ni hiki meinas tulla. Eikä vähiten sen takia että oli raskas kääntää, vaan myös koska aika lähellä kävi liikennevalotolppa etukulmaa. Kotikadun risteyksestä oli lähteä tienviitta, ja naapurin pihassa (omin luvin) ympäri kääntäessä autotallin räystäs.
Nyt se on tossa tien laidassa oman talon kohdalla. Ei se siihen mahdu, eikä se oo kaunis. Ja vaimo ei varsinaisesti ihan ainakaan hihkunut ja huokunut tyytyväisyyttään.
Ps. Kiukuttaa ku korvat soi vieläkin, ku konekopan täytyi olla auki jottei naftaletkut jäisi litistyksiin ja jotta ylipäätään pystyi seuraamaan etteivät sula puhki ku ne oli laitettava niin lähelle pakosarjaa.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- B9M
- Kansleri
- Viestit: 1477
- Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Location: Kokkola
- Member id: 048
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Mikä kiukuttaa tänään
On tää tämmöstä
Viime viikon torstaina painoin kyttäämisen jälkeen entteriä. Husku neliveto, lajina ruohonleikuu ja mallia robotti. Järkyttävän hintanen ja kumminkin toista tonnia syysalennusta mallia vika. On tuota nurmikkoakin ojineen ja rajakaapelipaketti L lähti mukaan -70€ .
Myyjältä ilmotus, lähetys käsitelty ja lähetetty Maanantaina toimittajalta vaihtoehtoja, valitsin toimitus tiistaina 8:00-16:00 ja saa jättää tontille joku paikalla koko päivän
Ysiltä Liisa hihkasi , paketti tullut vanhempien terassille. Aiku kiva, pääsee suunnitteleen latauksen paikkaa Roksit jalkaan ja takaterassille ihmetteleen robottia Siis häh, paketti 2/2 rajalanka sohvalla, mutta missä 1/2 . Isäukolta kyseleen, oli kuullut kolinaa terassilta ja mennyt kattoon. Huudellut toisesta paketista loittonevan selän taakaa, pää oli kääntynyt mutta kadonnut nurkan taa. Ok tuo painavamman paketin perässä. Just, paku hävis pihasta. Että semmosta
Katoin tekstaria ja ilmoitus lähetyksen toimittamisesta. Miten toimitus sujui palautetteeseen laitoin rastin ruutuun Surkea Soitto lähettäjälle että jäi toimitus muutamaa tonnia vajaax vaikka niilläkin tieto toimituksesta. Rupesivat kyseleen.
Nyt aamulla sitten asia selvisi
Paketti jäänyt toimittajan hoiteisiin, kun huomattu että laite sisältää semmoisen vaarallisuuden kun akku. 10 vuoden aikana ekaa kertaa toimittajalle ja Husqvarnan maahantuojalle kun joutuu tekeen jonkun selvitysen ennenkuin leikkuri liikkuu eteenpäin. Kait noita kiinteillä akuilla on liikkunut muutamia kymmeniä tuhansia vuosien aikana on se mahtavaa saatana. Tänään pitäs toimittaja saada tiedot sähköpostilla maahantuojalta ja lähettettyä toimittajalle Vituttaa tuon kotiintuojan toiminta, olis luullu että vastaanottajaa kiinnostaa jos jonkin arvoinen paketti jäänyt matkalle ja kaikki systeemit näyttää että tavarat perillä. Tää on tätä helevetti T. @ri
Viime viikon torstaina painoin kyttäämisen jälkeen entteriä. Husku neliveto, lajina ruohonleikuu ja mallia robotti. Järkyttävän hintanen ja kumminkin toista tonnia syysalennusta mallia vika. On tuota nurmikkoakin ojineen ja rajakaapelipaketti L lähti mukaan -70€ .
Myyjältä ilmotus, lähetys käsitelty ja lähetetty Maanantaina toimittajalta vaihtoehtoja, valitsin toimitus tiistaina 8:00-16:00 ja saa jättää tontille joku paikalla koko päivän
Ysiltä Liisa hihkasi , paketti tullut vanhempien terassille. Aiku kiva, pääsee suunnitteleen latauksen paikkaa Roksit jalkaan ja takaterassille ihmetteleen robottia Siis häh, paketti 2/2 rajalanka sohvalla, mutta missä 1/2 . Isäukolta kyseleen, oli kuullut kolinaa terassilta ja mennyt kattoon. Huudellut toisesta paketista loittonevan selän taakaa, pää oli kääntynyt mutta kadonnut nurkan taa. Ok tuo painavamman paketin perässä. Just, paku hävis pihasta. Että semmosta
Katoin tekstaria ja ilmoitus lähetyksen toimittamisesta. Miten toimitus sujui palautetteeseen laitoin rastin ruutuun Surkea Soitto lähettäjälle että jäi toimitus muutamaa tonnia vajaax vaikka niilläkin tieto toimituksesta. Rupesivat kyseleen.
Nyt aamulla sitten asia selvisi
Paketti jäänyt toimittajan hoiteisiin, kun huomattu että laite sisältää semmoisen vaarallisuuden kun akku. 10 vuoden aikana ekaa kertaa toimittajalle ja Husqvarnan maahantuojalle kun joutuu tekeen jonkun selvitysen ennenkuin leikkuri liikkuu eteenpäin. Kait noita kiinteillä akuilla on liikkunut muutamia kymmeniä tuhansia vuosien aikana on se mahtavaa saatana. Tänään pitäs toimittaja saada tiedot sähköpostilla maahantuojalta ja lähettettyä toimittajalle Vituttaa tuon kotiintuojan toiminta, olis luullu että vastaanottajaa kiinnostaa jos jonkin arvoinen paketti jäänyt matkalle ja kaikki systeemit näyttää että tavarat perillä. Tää on tätä helevetti T. @ri
#048