Sivu 3/3
Re: IRJA II
Lähetetty: 29 Syys 2014 10:41
Kirjoittaja Rosvolinna
Komeaa jälkeä. Odotan innolla Suzuki-liftin julkaisua...
Re: IRJA II
Lähetetty: 29 Syys 2014 18:32
Kirjoittaja Iski
Onhan sitä muutama tunti iltasella rustattu
Hienoa
Re: IRJA II
Lähetetty: 30 Syys 2014 22:37
Kirjoittaja j0ri
On se iso!
Ei oikein käsitä, pitäis olla pohjapiirustusta tai peräti läpikulkuvideota! Mutta upea!
Mita materiaalia yläkerran katto on? Ja teknisettiedot kiinnostaisi kanssa, ilpin sisäyksiköitä näkyy joka kulmalla.. Onko muita ratkaisuja lämmitykseen? Vesisäiliöiden koot, agregaatit ja akut ja ja ja.. jne.. Siis enhän mää utelias ole, mutku..
Kunnioitettavan työn olet kyllä tehnyt!
Re: IRJA II
Lähetetty: 02 Loka 2014 11:51
Kirjoittaja IRJA
Vähän lisäinfoa , koska kiinnostusta tuntuu olevan ,
Suzu pääsee lopultakin eläkkeelle talviauton osastaan , onhan sillä ikää jo kokoisekseen riittävästi , 30v tuli täyteen , eikä nyt ensimmäisenä talvena autoa ehdi saada mukaan lainkaan mutta aikaisemmissa kuvissa esiintynyt matiz saa tulevaisuudessa olla talviautomme .
Tekniikkana on mersun 14 litrainen tuplaturbo jossa vajaa 400hp ja 7 lovinen manuaali
laatikko
Yläkerrassa kattomateriaalina on korkkilevy jonka liimaus katossa eristeenä olevaan XPSlevyyn on osoittautun "haasteelliseksi" . Ainakin tuo korkkilevy elää kosteuden? mukaan niin että "repii" itseään irti eristeestä . Jos jollain tietoa/kokemusta millä pysyisi tieto olisi arvokas
Lämmityksenä (jäähdytyksessä) on tosiaan nuo 3 ilppiä joiden lisäksi patterikeskuslämmitys jossa kaksi webastoa , 30kW hätäseen lämmitykseen ja 5,5kW asumiseen . Lisäksi on lämmönvaihdin jolla asuintilat pysyvät lämpimänä ajon aikana .
Puhdastavettä mahtuu mukaan 250l ja jätevedelle on tilaa 150l . Vessana on tavallinen asuntovaunun kasetttikemssa liitettynä auton paineveteen .
"Voimalaitoksena" sähköttömiin olosuhteisiin on 5.5kW diesel aggregaatti ja tulevaa kesää ja asennusta jäi odottamaan 1200W aurinkopaneleita.
Tuossa perustietoa kerrostalosta
ps. läpinäkyvyyshän on nykyisin muotia , tällaista oli läpinäkyvyys -08 , kuva nyt lähes samasta paikasta löytyy aiemmista kuvista
Re: IRJA II
Lähetetty: 25 Syys 2015 22:06
Kirjoittaja IRJA
Nyt on lopulta "talviautokin" saatu sopimaan kyytiin
Re: IRJA II
Lähetetty: 25 Syys 2015 22:42
Kirjoittaja Bussiton
Se siis toimii !
Hieno homma !
Re: IRJA II
Lähetetty: 25 Syys 2015 22:51
Kirjoittaja Zuikkis
Onpa mahdottoman hieno mekanismi! Ilmeisesti jotenkin siirtolavan tyyliin toimii? Sähkövinssikö siellä on voimanlähteenä vai jotenkin pneumaattisesti?
Ei voi kuin ihailla.
Re: IRJA II
Lähetetty: 25 Syys 2015 23:09
Kirjoittaja Pukaatti
en löydä sanoja piste.
Re: IRJA II
Lähetetty: 25 Syys 2015 23:58
Kirjoittaja jooseppi
Komee on jos muuta sanoo niin valehtelee
katteeks käy
Minkäs moinen "hissi" syteemi pikku autolle on?
Leimattu siis M1 henkilö autoks vai mikkäs ton mitat on vai tarviiko tollanen jotain poikkeus lupai vai?
Kevyt pieni näppärä ja vähäkulutuksinen henkilö auto
Re: IRJA II
Lähetetty: 26 Syys 2015 09:51
Kirjoittaja Reddewil
Renkaat siis kesti ainaki testiajot? Onko painunu kulmikkaaksi?
Re: IRJA II
Lähetetty: 26 Syys 2015 10:30
Kirjoittaja pelti
No ei sua kädettämäksi voi kutsua. Hieno! Wow!
Re: IRJA II
Lähetetty: 26 Syys 2015 11:03
Kirjoittaja vatipää
Mieletöntä työnjälkeä ja oivallusta, arvostan!
Re: IRJA II
Lähetetty: 26 Syys 2015 20:33
Kirjoittaja Iski
Hyvältä näyttää ja tässä kulkineessa on jo toi telikin tarpeen
Re: IRJA II
Lähetetty: 09 Joulu 2017 11:01
Kirjoittaja Karsa
Tätäpä topikkia luin pitkästä aikaa, voi hitto että on hieno.
Mä haluun kans tollasen...