oisko kulkuriksi

Kerro omasta projektistasi
janze
Kuski
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Heinä 2007 22:27
Truck: volvo b9m kiitokori
Location: Tornio/himanka
Paikkakunta: lappi

oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja janze »

mitä mieltä tästä ? kandeisko harkita projektiksi.mites toi hinta onko kallis?




http://www.nettikaravaani.com/viewVehic ... w=@update=
Avatar
B9M
Kansleri
Viestit: 1454
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
Truck: Volvo FH12 380 XL
Location: Kokkola
Member id: 048
Paikkakunta: Kokkola

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja B9M »

Tuosta autosta oli tällä foorumilla jo puhetta, ei kehuttavia. En löytänyt viestiä, kuka löytää. Tv. Ari
#048
Avatar
KajNyy1
Vapaaherra
Viestit: 2415
Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
Truck: B10M, Ajokki 7000
Location: (Algarve Portugal)talvella
Member id: 061
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja KajNyy1 »

Minulta ammattilainen (suomen bussihuolto oy, Karkkila) kysyi 1999 vuonna - miksi ylipäätään keskustelet "Jubbareiten" kanssa kun liikennöitsijät uusii kalustoaan 5% per vuosi ja suurin osa tästä menee suoraan romuttamoon!

Koska kysyntää ei ole kuin 10% poistuvista busseille (MITU,MILU) loput romutetaan :!: :shock: :cry: :evil: :twisted:
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
Avatar
Matkamese
Ajoneuvos
Viestit: 799
Liittynyt: 19 Marras 2006 23:15
Truck: Haaveissa taas
Location: Kuusankoski
Member id: 065

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja Matkamese »

KajNyy1 kirjoitti:Minulta ammattilainen (suomen bussihuolto oy, Karkkila) kysyi 1999 vuonna - miksi ylipäätään keskustelet "Jubbareiten" kanssa kun liikennöitsijät uusii kalustoaan 5% per vuosi ja suurin osa tästä menee suoraan romuttamoon!

Koska kysyntää ei ole kuin 10% poistuvista busseille (MITU,MILU) loput romutetaan :!: :shock: :cry: :evil: :twisted:
Juuri näin, suoraan linja-ajosta tai charterkeikalta kulkuri on parasta hankkia :wink:
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
Avatar
Matkamese
Ajoneuvos
Viestit: 799
Liittynyt: 19 Marras 2006 23:15
Truck: Haaveissa taas
Location: Kuusankoski
Member id: 065

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja Matkamese »

janze kirjoitti:mitä mieltä tästä ? kandeisko harkita projektiksi.mites toi hinta onko kallis?
Minä kävin tuota katsomassa, kuvissa sata kertaa siistimmän näköinen kuin luonnossa, esim alusta mielestäni todella ruosteinen. Auto käytännössä seisonut vuodesta 2004, viimeinen katsastus oli muistaakseni myös 2004!

Minun mielipide on että unohda tuo. Siihen hintaan saa katsastettuja ja (toivottavasti) kunnossa olevia busseja. Itse otin hieman riskiä ja ostin Setran, mutta toistaiseksi on toiminut hyvin.
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
Avatar
only4pro
Vapaaherra
Viestit: 1859
Liittynyt: 01 Heinä 2007 19:03
Truck: Volvo B58 Falcon 430
Location: Loviisa

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja only4pro »

Jep...

Samaa mieltä, auton kyljessä luki Linja-Karjala, (ja näkyy vieläkin, tietyssä vinkkelissä teippijäljet) tunnetaan myös nimellä Etelä-Suomen Linjaliikenne ja Savonlinja Oy, eli sama firma kaikki...

Oli muuten tuossa aika kiva juttu, kun olin Savonlinnassa pari viikonloppua sitten (sekin Setralla, mutta toinen, 210) ja paikalle saapui kokeneempi Savonlinjan kuski, ja siinä vähän juteltiin ja kerroin että olin ostanut yhen heidän entinen auto. Sanoin vaan rekisteritunnuksen ja kaveri alko lausumaan mikä auto oli kyseessä. Oli hänkin sillä ajannut, ja oli kyllä ollut tyytyväinen siihen autoon.
Tilausajot luotettavasti ja nykyaikaisella kalustolla.

www.charternyholm.fi
Avatar
Matkamese
Ajoneuvos
Viestit: 799
Liittynyt: 19 Marras 2006 23:15
Truck: Haaveissa taas
Location: Kuusankoski
Member id: 065

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja Matkamese »

only4pro kirjoitti:Jep...
Oli muuten tuossa aika kiva juttu, kun olin Savonlinnassa pari viikonloppua sitten (sekin Setralla, mutta toinen, 210) ja paikalle saapui kokeneempi Savonlinjan kuski, ja siinä vähän juteltiin ja kerroin että olin ostanut yhen heidän entinen auto. Sanoin vaan rekisteritunnuksen ja kaveri alko lausumaan mikä auto oli kyseessä. Oli hänkin sillä ajannut, ja oli kyllä ollut tyytyväinen siihen autoon.
Tuollaiset on kivoja tapauksia, oman auton historia kiinnostaa varmasti kaikkia. ja jos vielä oli ollut tyytyväinen niin sekin lisää luottamusta autoon. Sitä vaan toivoo että olisi kaikki huoltohistoria paperilla, tietäisi vähän mitä on tulossa.... :shock: :lol:
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
janze
Kuski
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Heinä 2007 22:27
Truck: volvo b9m kiitokori
Location: Tornio/himanka
Paikkakunta: lappi

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja janze »

Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: oisko kulkuriksi

Viesti Kirjoittaja Jone »

Passelin näköinen noin ulkoisesti. Hintakin tontillaan jos konetta vaan riittää.
Vastaa Viestiin