Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Morjes, oon uusi täälä ja kauheesti ei tullu linjureitten kans puuhailtua. Tuli hommattua kuitenkin tommonen D11R21 koneinen linjuri. Muutamia kysymyksiäkin on heränny.. ensimmäisenä lähinnä että mistä mahtais saada öljynpaine anturin ku joku sen lainannu itellensä.. ohessa kuva laitteesta ja kohdasta mistä päätti räkiä öljyt mäelle
- Iski
- Kansleri
- Viestit: 1259
- Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
- Truck: Carrus 502 B10M
- Location: Nurmijärvi Rajamäki
- Member id: 149
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Tervetuloa, anturi varmaan löytyy lähimmästä raskaan kaluston myymälästä esim. Scuba
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Kyselty on scanialta,tavolta,tammer dieseliltä ja skubalta.. ei oo mistään noista saatavissa
-
- Kansleri
- Viestit: 1035
- Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
- Truck: Scania Lahti 10
- Location: Jokioinen
- Member id: 473
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Kysyppä Turun telipalkki Oy
Jokisalo 0400 521261
Klo 10-12 vastaa parhaiten.
Jokisalo 0400 521261
Klo 10-12 vastaa parhaiten.
Scania BF86S Lahti 10 -78
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
anturi ongelma selvisi pultilla, seuraava onkin että mimmonen vaihdekaavio tässä mahtaa olla. näitten kanssa ei kauheesti oo tullu pelailtua nii ei mitään hajua (joku vieny siis vaihdekepin nupinkin...)
-
- Kansleri
- Viestit: 1035
- Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
- Truck: Scania Lahti 10
- Location: Jokioinen
- Member id: 473
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Eiköhän se mahda tuollaviisiin olla
Scania BF86S Lahti 10 -78
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
juu,tarvii koittaa ku seuraavan kerran bussin luokse lähtee
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Ongelmahan ei ole siinä etteikö sitä itse anturia välttämättä olisi saatavilla, vaan tieto siitä millainen se anturi on.
Tuon pultin kanssa on sitten syytä varmistaa että kone myös jäähtyy.
Jos kokemusta on lähinnä bensakoneiden rassaamisesta, niin tuo dieselin lämmöntarkkailutarve voi tulla vähän yllätyksenä. Bensakonehan toimintaperiaatteensa takia ei voi kovin pahasti ylikuumeta, moottori vaan sammuu, toisin kuin diesel jossa sen kuumenemisen lopettaa yleensä raudan hitsautuminen.
Re: Scania vabis D11R21 1968 apuja tarvitaan..
Dieseleistä on kokemusta, mutta vaan henkilöautoista ajelen tosin työkseni täsyperävaunu yhdistelmää.. mutta siinä huoltosoppari nii ei oo kauheesti tarvinu perehtyä