Ei helvetti tossahan on enemmän tilaa kun mun kämpässä...! Matkailuautoksi ilmeiseti tulossa...laitahan sisäkuvia ja mittoja kanssa että mitä on pitkä ja paino jnejne...
Ny alettiin kisaamaan suomen suurimmasta, onko isompi mitä nämä Helmarkin vipsaunat on? Ainakin on akseleita eniten.... Eikös Vaasan suunnalla ole toinenkin, neliakselinen Mega Shuttle, keltainen jossain lentokentän liepeillä näin sen joku aika sitten
Ei jumaliste, nyt lensi kahvet näppikselle! Rispektiä, tää ku nähään tapaamisissa niin kannattaa hommaa sellanen vuoronumerojutska ovelle ja järjestää sujuva kulku takaovesta ulos!
Mitä on sinne suunnitteilla, ilmeisesti ehkä luulen musta tuntuu että jää bussiksi kun muuten joutuu sipasee pari metriä trafin ukoille veroperää ettei vaan tule kilpailuetua tupperieita kohtaan.
Suuri on kaunista, ja mega suuri mega kaunista!
I...iltaa...
Nonni... taitaapi olla tämän pojan "vanhuuden ja pähkähulluuden" kohde valittu... enää ei tartte ku... ikää lisää...rahaa lisää... ja rakentelu paikka... Eli loppu ikä menee sitte rahaa hankkiessa ja siinä "sivussa" se oma halli ettei tarvi vuokra mestoilla tommosta maanteiden jumbojettiä alkaa vanhuuden höperönä rakentaa... TAHTOO KANS TOMMOSEN...
Kuvia vaan kehiin... tommosessa "laitoksessa" on jo paljon kuvattavaakin... (sanoo mies joka on saanu "kirjurin rääpäleestäki" jo jonkin näkösen "kuvakollaasin" aikaseks... )
Hieno on rojektiaihio...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Hullunhieno peli. Milläköhän tehoilla on, kun ruattalaisten bussisivustot tarjoavat tuolle autolle vain 381 heppaa. Riittää varmaan tuolla alustapuolellakin jatkossa pikku puuhastelua. No sitä vartenhan me ostetaan vanhoja autoja, että on vapaa-aikoinakin jotain pikku askarretta, jos sille tuulelle sattuu.
Jessus... Tuo(kin) Neoplan näyttää saaneen nettikuvien perusteella jossain elämänsä vaiheessa "faceliftin" uudemman näköiseksi. Noihin se onnistuu melko huomaamattomasti, kun sivuprofiilista ei asiaan perehtymätön erota uudempaa vanhemmasta.
Ja saahan sinne kärrin perään Tosin ei kovin kummosta ko linja-auto+ peräkärri yhdistelmän max. pituus 18m
Terassin jos katolle laittas niin kannattas varmaan olla anniskeluluvat. Ei viranomanen kuitenkaan uskos et se ois vaan omalle porukalle.
Lahti32 kirjoitti:Ny alettiin kisaamaan suomen suurimmasta, onko isompi mitä nämä Helmarkin vipsaunat on? Ainakin on akseleita eniten.... Eikös Vaasan suunnalla ole toinenkin, neliakselinen Mega Shuttle, keltainen jossain lentokentän liepeillä näin sen joku aika sitten
Joo, se oli joku kariutunut ravintolaprojekti... vouti huutokaupatti sen joskus viime vuonna...sen jälkeen mä en tie mitä on tapahtunut sen kans...
Bussiton kirjoitti:Onpa nyt aika lähelle riittävän kokonen laite ei taida saada matkailuatoksi laita ihmeessä kuvia sisältäkin ja tseppiä rakenteluun .
Linjaauto se on, ja linjaautona sen pysyy, ku nyt sattuu olla "vanha" D-ykkönen hallussa...
wiima63 kirjoitti:Ei helvetti tossahan on enemmän tilaa kun mun kämpässä...! Matkailuautoksi ilmeiseti tulossa...laitahan sisäkuvia ja mittoja kanssa että mitä on pitkä ja paino jnejne...
Tilannekatsaus 08.02.2015: Teknisesti katsastettu ja hyväksytty 31.01.2014...mutta...katsastusmies keksi viime tingassa että hän tartte yhdenmukaisuustodistus... siis valmistajan todistus mikä kertoo että kyseinen laite täytti vuonna -93 sen vuoden Suomessa voimassa olevia säännöt (!)... ja kyseinen paperi ei taidä löytyä mistää... Ku Neoplan merkki on nykyään osa MAN konsernista, ja moisen paperin tekeminen ei hirveästi kiinnostaa niien puolelta. Olen anonut Trafilta poikkeuslupa kyseisestä vaatimuksesta, mutta vastaus vielä odotellen...
Olisko kellään joku hyvä vinkki jos poikkeuslupa ei heruu?