VanHool
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
VanHool
Taas uusi projekti starttasi, 14,5m VanHool Volvo B10M, 3-akselia ja pitkä takaylitys, tulee hulppeat tavaratilat kamoille
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: VanHool
On näköjään takalattia hävinnyt Ei muuta tsemppiä projetille, taitaa alkaa jo sujua kun on tullut harjoiteltua ?
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: VanHool
Oli vissiin rapiaa?
Miten tuo perä pysyy ryhdissään, eikö nitkaha alas päin tossa vaiheessa? Villaa Vanhoolin eristeenä?
Miten tuo perä pysyy ryhdissään, eikö nitkaha alas päin tossa vaiheessa? Villaa Vanhoolin eristeenä?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Ei se tuosta tipahda, onhan siinä hallitunkki alla Siis täytyy todeta, että yllättävän terve yksilö, ei paljoa rapeaa löydy. Purku vain siksi, että teen vahvemman rungon tavaratilan alle tulevaa käyttöä silmälläpitäen. Ei sit kuormassa nyrjähdä perä tielle. Eristeenä villaa ja styroksia. Välilattiassa Finnfoamit, eli paremmin eristetty ku kotimaiset valmisteet
Ja joo, on näitä jo sen verran tullu harjoiteltua, että osaa purkaa heti riittävästi, niin selvii vähemmällä työllä
Pitää laitella kuvia ku projekti etenee
Ja joo, on näitä jo sen verran tullu harjoiteltua, että osaa purkaa heti riittävästi, niin selvii vähemmällä työllä
Pitää laitella kuvia ku projekti etenee
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Pikkuhiljaa rakentamaan uutta
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Re: VanHool
Meinaakko että vanhooli olis pehmeempää kun kutteri ysi?Reddewil kirjoitti:Oli vissiin rapiaa?
Miten tuo perä pysyy ryhdissään, eikö nitkaha alas päin tossa vaiheessa? Villaa Vanhoolin eristeenä?
Kutteriysiä sai takakatosta nostaa trukilla niin että takapyörä nousi maasta, ja ainoo tukeva osa oli enää katossa olleet pari palakkia mihin ei ollu kulunu isolaikkakaan ylettänä
Mukavan näköstä tuo alottaa tuosta väsäämään kuin että konttailee auton alla paikkailemassa joka vuos, vois itekkin aina ottaa 4m/vuosi työn alle
Scania R93m (makuuhytillinen kuorma-auto)
Ex: Scania BF111 Wiima M200 -77, Ewoluutio: tinyurl.com/82useg2 -> tinyurl.com/6nybsuy -> tinyurl.com/7ycslla -> tinyurl.com/83jaxaz
Kaikkee muuta kivaa ja kiiltävää.
Ex: Scania BF111 Wiima M200 -77, Ewoluutio: tinyurl.com/82useg2 -> tinyurl.com/6nybsuy -> tinyurl.com/7ycslla -> tinyurl.com/83jaxaz
Kaikkee muuta kivaa ja kiiltävää.
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Nonniin, jotain korjattavaa sentään löytyi . Sen verran oli telin jousen yläosasta pehmennyt, että päätin tehdä uusiksi, eipä tarte sit aprikoida, että pysyykö perä ylhäällä
- Liitteet
-
- Vanhat pois
- Takajousi 2.JPG (96.5 KiB) Katsottu 22060 kertaa
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: VanHool
Ei ole yhtään huono ajatus korjata noita, kun on paikat edes vähän auki.
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: VanHool
Tuonne on hyvä liimailla uutta. Rungossa näyttää olevan materiaalia jäljellä vuosiksi eteenpäin. Tuommoisesta sokkelosta löytyy aina paikkoja, jonne hiekka ja tiesuola jää muhimaan.
Lamellilaikkaa, pohjamaalia ja massaa. Parempi kuin uutena. Tehtaalta lähtiessä tuossa ei ilmeisesti ole ollut kuin pohjamaali.
Nuo Keski-Eurooppalaiset ovat olleet aika säästelijäitä tuon ruostesuojausaineen käytössä. Ei ole ollut suunnittelun pääkriteerejä tuo korroosionkestävyys.
Lamellilaikkaa, pohjamaalia ja massaa. Parempi kuin uutena. Tehtaalta lähtiessä tuossa ei ilmeisesti ole ollut kuin pohjamaali.
Nuo Keski-Eurooppalaiset ovat olleet aika säästelijäitä tuon ruostesuojausaineen käytössä. Ei ole ollut suunnittelun pääkriteerejä tuo korroosionkestävyys.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Nonniin, siinä pussia vailla valmis. No sekin on jo paikoillaan mutta en jaksanu kuvaa enää ottaa Ja rataski on paikoillaan.
Nyt keskitytään taas tavaratilan runkoon ja takaoven tekoon. Meinasin tehdä myös sivuoven tai ovet. Son vielä mietinnässä
Nyt keskitytään taas tavaratilan runkoon ja takaoven tekoon. Meinasin tehdä myös sivuoven tai ovet. Son vielä mietinnässä
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Meinasin tuon toisen puolen jättää, ku oli paremmassa kunnossa, mutta ei antanu luonto periks. Ei sitä paripuolia tehä, koko akseli samalla ku kerran alkaa Eli rälläkkä kykykeen ja palasiks. Ja olihan se ylälevy sen verran korrodoitunut että hyvä oli vaihtaa seki Huomenna liimataan uudet osat paikoilleen. Onneksi tein valmiit osat etukäteen molemmille puolille
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Telin jousitus valmis, pitäs mennä sen puolesta seuraavat 50 vuotta
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: VanHool
Hieno tuli.
Laitoikko muuten maalia ton massan alle?
Asiaa sivuten kun raavin volvosta palkiston massoja, niin vesi matkaa aika kauas siellä välissä ja yleensä palkissa olevan reijän vaurio ylettää 10-50cm kaemmksi ennen kuin alkaa löytyä täysin ehjää. Esim. joitakin pikkuautoja ei saa suojata massalla juuri sen takia. Toki kun suojaus on ehjä, niin se on hyvä, mutta pienestä vauriosta vesi menee väliin tekemään tuhojaan. Sulla nuo pätkät on niin lyhkösiä ettei niin väliä mutta tässä miettiny että mikä olis kestävin, joku epoxi varmaan.
Laitoikko muuten maalia ton massan alle?
Asiaa sivuten kun raavin volvosta palkiston massoja, niin vesi matkaa aika kauas siellä välissä ja yleensä palkissa olevan reijän vaurio ylettää 10-50cm kaemmksi ennen kuin alkaa löytyä täysin ehjää. Esim. joitakin pikkuautoja ei saa suojata massalla juuri sen takia. Toki kun suojaus on ehjä, niin se on hyvä, mutta pienestä vauriosta vesi menee väliin tekemään tuhojaan. Sulla nuo pätkät on niin lyhkösiä ettei niin väliä mutta tässä miettiny että mikä olis kestävin, joku epoxi varmaan.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Juu, maalasin ensin melko lirulla Rostexilla, ja kosketuskuivana massat päälle, ja kunnon kerros massaruiskulla . Pitää nuo kaikki palkit vielä koputeella irtoruosteesta vapaaksi ja hiekkapuhallus tavaratilarungon kanssa yhtä aikaa. niihin vedetään sit epoksihartsi ja massat päälle lopuksi koko hoitoonReddewil kirjoitti:Hieno tuli.
Laitoikko muuten maalia ton massan alle?
Asiaa sivuten kun raavin volvosta palkiston massoja, niin vesi matkaa aika kauas siellä välissä ja yleensä palkissa olevan reijän vaurio ylettää 10-50cm kaemmksi ennen kuin alkaa löytyä täysin ehjää. Esim. joitakin pikkuautoja ei saa suojata massalla juuri sen takia. Toki kun suojaus on ehjä, niin se on hyvä, mutta pienestä vauriosta vesi menee väliin tekemään tuhojaan. Sulla nuo pätkät on niin lyhkösiä ettei niin väliä mutta tässä miettiny että mikä olis kestävin, joku epoxi varmaan.
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Pärkkele, rikoin takimmaisen sivuikkunan, ku irrottelin ylimääräisiä härpäkkeitä lasitolpista . Ei kestäny ottaa hartialla tukia. Nyt mietinki, että jos poistai 3 viimeistä fönsteriä molemmin puolin. Mutta mikä olis viisan tapa piiottaa reijät??
Lasithan saa kohtuuella irti, mutta niiden kantava vaikutus koriin varmaan täytyy kompendoida jotenkin
Ja pintapellin kiinnitys?? kun ei ole pistehitsiäkään...
Lasithan saa kohtuuella irti, mutta niiden kantava vaikutus koriin varmaan täytyy kompendoida jotenkin
Ja pintapellin kiinnitys?? kun ei ole pistehitsiäkään...
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: VanHool
Pelliä ei varmaan saa nätisti, jos ei tee tukia, tai no millinen pysyy kyllä ihmeen hyvin tällissä ku kaarevahan tuosta tulis. Hitsaa pellin reunaan täpin, alla sikaliima ja listat saumojen päälle.
Kannattanee joku ristikkäistuki lasin tilalle kehitellä, toki voihan sen ikkunan vaikutusta kopin jäykkyyteen kysellä koritehtaalta!
Eikö tullu mojova jysäys ku meni särki =D
Kannattanee joku ristikkäistuki lasin tilalle kehitellä, toki voihan sen ikkunan vaikutusta kopin jäykkyyteen kysellä koritehtaalta!
Eikö tullu mojova jysäys ku meni särki =D
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: VanHool
2mm alumiinilevy + 12mm Kapa-levy + 2mm alumiinilevy. Rakennusliimalla nippuun. Näin minä lähestyisin asiaa, jos vastaava paikka olisi edessä.
Onnistuu tuo varmaan sinkkipellliläkin, mutta tuli tuo alumiini mieleen - kivaa materiaalia = jää siihen muotoon mihin vääntää.
Onnistuu tuo varmaan sinkkipellliläkin, mutta tuli tuo alumiini mieleen - kivaa materiaalia = jää siihen muotoon mihin vääntää.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Runko alakas olemaan maalia vailla. Seuraavaksi sen jälkeen lattiaa ja ovien tekoa
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: VanHool
No ny näyttää siltä ku kuuluu, ei siltä että vähä uutta tuohon vanhan pitsin viereen =) Komiaa! Siihen menee muuten yllättävän monta metriä matskua, mistä sait tuon häsäkän selville vai ihanko päästä vetäsit? Teräväkulmasta, monen millin seinällä?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Ihan omasta päästä 25v kokemuksella Teräväkulmaset 2mm seinällä, RHS paksumpaa (runkoaisat keskellä). Eipä olleet hääppöstä alkuperäiset palkit, ja määrässä oli säästetty siinäkin. No matkatavaratilalle varmaan ollut ihan riittävä. Nyt pitäs kestää kampetta lastata reilumminkinReddewil kirjoitti:No ny näyttää siltä ku kuuluu, ei siltä että vähä uutta tuohon vanhan pitsin viereen =) Komiaa! Siihen menee muuten yllättävän monta metriä matskua, mistä sait tuon häsäkän selville vai ihanko päästä vetäsit? Teräväkulmasta, monen millin seinällä?
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: VanHool
Hienolta näyttää.
Tuli vaan mieleen, jos tuohon kestävyyttä lisää haluaa. Sivuseinille voisi laittaa palkit lasin alareunasta takakulmaan. Tällöin takarampin rasitus ei kohdistuisi lasien liimauksiin. Riippuu tietenkin minkä painosta roipetta paksiin tungetaan.
Tuli vaan mieleen, jos tuohon kestävyyttä lisää haluaa. Sivuseinille voisi laittaa palkit lasin alareunasta takakulmaan. Tällöin takarampin rasitus ei kohdistuisi lasien liimauksiin. Riippuu tietenkin minkä painosta roipetta paksiin tungetaan.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: VanHool
Todella upeen näköstä meinaatko käsitellä putket sisäpuolelta ?
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Tämmönen on juuri mielessä, myös etummaisten sivuluukkujen reikiin vinotuki etualanurkasta ylöspäinRosvolinna kirjoitti:Hienolta näyttää.
Tuli vaan mieleen, jos tuohon kestävyyttä lisää haluaa. Sivuseinille voisi laittaa palkit lasin alareunasta takakulmaan. Tällöin takarampin rasitus ei kohdistuisi lasien liimauksiin. Riippuu tietenkin minkä painosta roipetta paksiin tungetaan.
Tuo putkien sisäpuolien käsittely on mietinnässä vielä. Massaruiskuun on kyllä kotelomassausletku.
Mutta oma homma alakaa reijittään ehyitä putkia ja tuo kestää kyllä seuraavat 50 vuotta ilmankin. Ja sitähän ei tiijä, kauanko näillä vanhoilla kamppeilla saadaan liikkua
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: VanHool
Perän runko massattu
Samalla kattokanavien purku käyntiin. Olipas kosteus tehnyt nannaa vanereille,
Meinasin aluksi eteen jättää kanavaa paikoilleen, mutta näyttää vahvasti siltä, että kaikki lähtee
Ja onneksi vanerikanava on helppo ja nopea purkaa
Samalla kattokanavien purku käyntiin. Olipas kosteus tehnyt nannaa vanereille,
Meinasin aluksi eteen jättää kanavaa paikoilleen, mutta näyttää vahvasti siltä, että kaikki lähtee
Ja onneksi vanerikanava on helppo ja nopea purkaa
- Liitteet
-
- Kanavanpurki3.jpg (116.38 KiB) Katsottu 20997 kertaa
-
- Kanavanpurki2.jpg (97.34 KiB) Katsottu 20997 kertaa
-
- Runkoon saatu massat päälle
- runko massattu.jpg (70.28 KiB) Katsottu 20997 kertaa
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: VanHool
Tuo takarunko on kyllä hieno!
Jaa vanhoolissa on fanerikanavat, tollasen kyydissä ku on joku säännöllisesti matkustanu, niin en ihmettele jos on ollu krooninen flunssa tai muuta outoa No mutta kuten sanottua niin helppo purkaa
Jaa vanhoolissa on fanerikanavat, tollasen kyydissä ku on joku säännöllisesti matkustanu, niin en ihmettele jos on ollu krooninen flunssa tai muuta outoa No mutta kuten sanottua niin helppo purkaa
-Koska sen voi tehdä myös itse-