Horror Lines
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Re: Horror Lines
Lasikuituinen Aito-kiuas on uusinta uutta kulkurimaailmassa. Kevyt ja kestävä, paloturvallinen ja ARK:n hyväksymä.
- pelti
- Kansleri
- Truck: Hymer camp
- Viesti:
kuuminta hottia! Minähän tein styroksista sinne sisään kiuaskivet, ei mee niin paljoo kantavuutta autosta.
peltiliiteri.com
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Söpö ratti on myyty, mutta voihan tota jollain putkitongeillakin ohjailla 

Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- neppi
- Vapaaherra
Nonytton alkanu keittiöremppa Horror Linesissä. Keittiö EVO IV, vai onko jo viis? Saattaa joskus tulla kuvia.
Jatkoin laskettua lattiaa vielä 15cm lisää, eli keittiö vähän levenee. Käytävän oikeanpuoleisen takimman penkkirivin ja keittiön väliin tulee seinä. Vihdoin. Se on nyt työn alla. Sit kaapit ja tasot pihalle, hiontaa ja uudelleenorganisointia, eristystä ja laminointia... jamitänäitänyton.
N
Jatkoin laskettua lattiaa vielä 15cm lisää, eli keittiö vähän levenee. Käytävän oikeanpuoleisen takimman penkkirivin ja keittiön väliin tulee seinä. Vihdoin. Se on nyt työn alla. Sit kaapit ja tasot pihalle, hiontaa ja uudelleenorganisointia, eristystä ja laminointia... jamitänäitänyton.
N
- neppi
- Vapaaherra
Eile illalla purin keittiönkaapit toisistaan ja seinistä irti. Koemielessä uudelleenorganisoin koko hässäkän. Hyvä siitä tulee, ehtis vain tehä. Etelleenkään en oo yhtään kuvaa ottanu. Hyvä mie!
N
N
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k92
Morooo...
Kysymys... (liittyy kuviin...
) Tai ei tää ny mikkää kysymys oo
Kerron vaan miten mää "muistan kuvata. Mulla on känny melkeinpä koko aika taskussa... Räpsin kuvia (paljon) tehessä... Sitte ne ja siitä ne menee automaattisesti jonnekki "pilveen" ja sitte ku mää taas kerron typeryyksiäni tuol omassa topicissani ni mää käyn vaan valkkaa "mitä haluan esitellä" (siis kuvista
) ja pikkasen muutan sitä hienoo pikseli lukemaa ja vot... Taas saa "hulluille" esitellä omia hullutuksiaan...
onko se ny sitte hyvä asia ni sen saa jokainen ite päättää... mutta ku oon ni älyhuono näissä tietsikka hommeleissa niin toi sopii mulle hyvin ja siihe ei mee ees paljo aikaa...
Tämä vaan pyyntönä et laita ny jotaki esille...
ja sen vert viel "tekniikasta" kapula on lumia...ja se pilvi on onedrive mut kai noi samat palvelut löytyy kaikilta puhelin valmistajilta ja käyttöjärjestelmiltä... (ainakin luulisin...)
Sorry tämä OT... Mut kuvia on kiva katella... (ymmärrän niistä enemmän ku siitä mitä luen...
)

Sorry tämä OT... Mut kuvia on kiva katella... (ymmärrän niistä enemmän ku siitä mitä luen...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
- neppi
- Vapaaherra
Emminä ehi kuvaamaan silloin ku jotain teen. Silloin on aina liian myöhäistä jo sille ite tekemiselle, ni ehi siinä vielä kuvaamaan!
Otin kyllä tänään kuvan. En jaksa ettii piuhaa...
Piti tehä yks kaappi. Vanhasta kaapista jäi sivuseinät. Uusi, entistä ehompi on sisämitaltaan kokonaiset kolme senttiä leveämpi! Tässä kohassa se kyllä riittää. Oli aika tekeminen siinäki, toki suurin osa ajasta meni taas työkalujen ettimiseen.
Sit laitoin keittiön alle finfoamin, askeläänenvaimennuksen (jos vaikka kaappien hiiret tarvii) ja laminaatin. Tiskikoneen alle rakentelen vielä mouvin. Kaapit käytän yks kerrallaan pihalla ja teen niille temput. Ne on kaikki vanhoja vanhoja puisia, ja osin eri sarjaa. Naamioin ne näyttämään samalta. Käytän siihen tarkoitukseen maalia. Jotain sokkelien synkronointeja, mut ei sen kummempia pajotuksia niille.
Otin kyllä tänään kuvan. En jaksa ettii piuhaa...
Piti tehä yks kaappi. Vanhasta kaapista jäi sivuseinät. Uusi, entistä ehompi on sisämitaltaan kokonaiset kolme senttiä leveämpi! Tässä kohassa se kyllä riittää. Oli aika tekeminen siinäki, toki suurin osa ajasta meni taas työkalujen ettimiseen.
Sit laitoin keittiön alle finfoamin, askeläänenvaimennuksen (jos vaikka kaappien hiiret tarvii) ja laminaatin. Tiskikoneen alle rakentelen vielä mouvin. Kaapit käytän yks kerrallaan pihalla ja teen niille temput. Ne on kaikki vanhoja vanhoja puisia, ja osin eri sarjaa. Naamioin ne näyttämään samalta. Käytän siihen tarkoitukseen maalia. Jotain sokkelien synkronointeja, mut ei sen kummempia pajotuksia niille.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Kyllä minäkin kuvasin Röllin ensimmäisinä kesinä joka ikisen ruuvinlaiton. Käy sama kuin lasten kanssa, kyllä niitä tiitiäisinä kuvaa - yrittävät tunkea marjapuuroa päässä olevaan reikään vaihtelevalla menestyksellä = tosi söpöä.
Myöhemmältä iältä ei ole kuin passikuva. Any how. Päivitystä pitäisi Rölliinkin tehdä. Voisi väkertää suihkukopista sellaiseksi, että vettä tulee muualtakin kuin lattian saumoista.
Keittiössä on tärkeintä iso pöytäpinta, jossa routapizzat voivat odottaa mikrottamista. Meillä ainakin tuo kyökki täyttyy kaikesta muusta kuin ruokailuun liittyvistä itemeistä. On tabletin laturia, printteriä, uimaleluja, Aku Ankkoja, työkaluja, bäkkäripasseja, kitaroita, pedaaleja, hassuja hattuja tms...
Kaappeja ei kannata autoon rakentaa. Ainakin meillä ne täyttyy kaikesta epäoleellisesta tavarasta ja käyttötavara on kuitenkin Lidlin kasseissa pitkin penkkejä. Korit ja lihalaatikot ovat osoittautuneet toimiviksi. Ne voi ladata ja purkaa valmiiksi auton ulkopuolella. Minulle ainoa toimiva kaluste on audionoppa eli Flight Case perhoslukoilla. Muovikassiroudaus tulisi kieltää direktiivillä Suomen tulisi noudattaa sitä orjallisesti...
Myöhemmältä iältä ei ole kuin passikuva. Any how. Päivitystä pitäisi Rölliinkin tehdä. Voisi väkertää suihkukopista sellaiseksi, että vettä tulee muualtakin kuin lattian saumoista.
Keittiössä on tärkeintä iso pöytäpinta, jossa routapizzat voivat odottaa mikrottamista. Meillä ainakin tuo kyökki täyttyy kaikesta muusta kuin ruokailuun liittyvistä itemeistä. On tabletin laturia, printteriä, uimaleluja, Aku Ankkoja, työkaluja, bäkkäripasseja, kitaroita, pedaaleja, hassuja hattuja tms...
Kaappeja ei kannata autoon rakentaa. Ainakin meillä ne täyttyy kaikesta epäoleellisesta tavarasta ja käyttötavara on kuitenkin Lidlin kasseissa pitkin penkkejä. Korit ja lihalaatikot ovat osoittautuneet toimiviksi. Ne voi ladata ja purkaa valmiiksi auton ulkopuolella. Minulle ainoa toimiva kaluste on audionoppa eli Flight Case perhoslukoilla. Muovikassiroudaus tulisi kieltää direktiivillä Suomen tulisi noudattaa sitä orjallisesti...
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
Mie ko noitten lennokkien kanssa tuhraan aikaani, oon huomannu semmosen jutun et jos kirjottaa jutun tai artikkelin jossa on selkeitä kuvia, pitenee rakennusaika puolella. Siitä huolimatta jotain tärkeitä kuvia unohtuu ottaa. Oon tehny jopa "käsikirjotuksen" poikasta mut silti unohtuu. Autoo, siis tota työkalupakkia roveltaessa oon pyrkiny ottamaan jatkorovellusta varten kuvia. Esim jos käytän vaikka laturin irti, otan siitä muutaman kuvan että osaan joskus tulevaisuudessa ostaa siihen vaikka hiilet ennen ko irrotan sen. Ei tartte aina käydä laina-autolla(äitmuori) motonetissa 
Ehkä sitten ko pääsen rakentamaan jotain uutta enkä vaan korjaamaan vanhaa saatan innostua kuvaamaan. Kuvat on kivoja, mutta ymmärrän oikein hyvin jos niitä ei ota. Kännyllä miekin kuvaan ja pilveen ne menee nykyään. Olen tosin kuulusa siitä et miuta ei saa kännyllä kiinni ko unohan sen aina millon mihinkin. Se ko ei soi ees joka viikko, niin ei muista kuletella

Ehkä sitten ko pääsen rakentamaan jotain uutta enkä vaan korjaamaan vanhaa saatan innostua kuvaamaan. Kuvat on kivoja, mutta ymmärrän oikein hyvin jos niitä ei ota. Kännyllä miekin kuvaan ja pilveen ne menee nykyään. Olen tosin kuulusa siitä et miuta ei saa kännyllä kiinni ko unohan sen aina millon mihinkin. Se ko ei soi ees joka viikko, niin ei muista kuletella

Rosmo
- neppi
- Vapaaherra
Niijjust.
Tossa uusi hieno keittiön etuseinä. Itse tein ja säästin! Etupuolelta se on verhoiltu bussinverhoilumateriaalein. Tai siis osin on, ku en vielä kokonaan ehtiny. Keittiönpuolelta se verhoutuu keittiönverhoilumateriaalein. Taso tulee siihen päästänsä kii. Iha heti siihen perään tulee tiskikone ja myöhemmin kuvissa esiintyvä kaasuhellauuni-asia päällekkäin.
Kuvassa näkyy myös, nykyään bussinrakentelumaailmassa kuuminta hottia (lasikuitukiukaan lisäks) oleva, diskohile-ikkuna. Kandee LÄTSÄ laittaa tommonen ees, jos ei diskopalloa.
Taaksepäin kaaos näyttää tältä. Jääkaapin ja vessanseinän väliin jää just katsastusinsinöörin mittapalikan levynen keskikäytävä. Se riittää. Toki muutaman kerran on vähän kopsahellu, ku on penkkiin nukahtanutta natiaista siitä kantanu omaan sänkyyn nukkumaan. Loputki bussista näkyy kuvassa, joten ei liene tarpeellista enää sitä kuvata... Jääkaapin jälkeen siis keskiovi rappukäytävineen, ovimontussa Alde, Ilp ja narikka. Sit kuus sänkyä jännästi päällekkäin ja peräkammari, jonka poika olen ite.
Tossa uusi hieno keittiön etuseinä. Itse tein ja säästin! Etupuolelta se on verhoiltu bussinverhoilumateriaalein. Tai siis osin on, ku en vielä kokonaan ehtiny. Keittiönpuolelta se verhoutuu keittiönverhoilumateriaalein. Taso tulee siihen päästänsä kii. Iha heti siihen perään tulee tiskikone ja myöhemmin kuvissa esiintyvä kaasuhellauuni-asia päällekkäin.
Kuvassa näkyy myös, nykyään bussinrakentelumaailmassa kuuminta hottia (lasikuitukiukaan lisäks) oleva, diskohile-ikkuna. Kandee LÄTSÄ laittaa tommonen ees, jos ei diskopalloa.
Taaksepäin kaaos näyttää tältä. Jääkaapin ja vessanseinän väliin jää just katsastusinsinöörin mittapalikan levynen keskikäytävä. Se riittää. Toki muutaman kerran on vähän kopsahellu, ku on penkkiin nukahtanutta natiaista siitä kantanu omaan sänkyyn nukkumaan. Loputki bussista näkyy kuvassa, joten ei liene tarpeellista enää sitä kuvata... Jääkaapin jälkeen siis keskiovi rappukäytävineen, ovimontussa Alde, Ilp ja narikka. Sit kuus sänkyä jännästi päällekkäin ja peräkammari, jonka poika olen ite.
Viimeksi muokannut neppi, 23 Touko 2015 13:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- neppi
- Vapaaherra
Olen ihan todellaki tyytyväinen tohon jääkaapin asemointiin, vaikka tyypit sano et "ei sitä siihen voi laittaa!". Se on ollu siinä nyt kohta puoltoist vuotta ja koko ajan oon ollu tyytyväinen. Olen.
Tossa vielä keittiön uudenuutukaisen etuseinän aukon läpi otettu remonttikuvataidepläjäys.
Kaasulieden lopullinen sijoituspaikka saattaa vielä vaihtua. Ü
Alden takaa puuttuu seinä ja toi piuha-spagetti-incident on vain tilapäinen hairahdus.
N
Tossa vielä keittiön uudenuutukaisen etuseinän aukon läpi otettu remonttikuvataidepläjäys.
Kaasulieden lopullinen sijoituspaikka saattaa vielä vaihtua. Ü
Alden takaa puuttuu seinä ja toi piuha-spagetti-incident on vain tilapäinen hairahdus.
N
Viimeksi muokannut neppi, 23 Touko 2015 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
Kiits...
het o paljo parempi mieli...
En minä ny ihan kokoajan pelkästään kuvaile omaa rojektiani...siitä on ny tullu jotenki vaan automaattista...(aikaisempien projektien takia jo...) ja arvelin et jatkan tuon kaa samallalinjalla...
Jees mut toi tiskoklaasi näyttää hianolt... tarvii varmaan sitte hommata semmonen... Viehän se vähemmän tilaa ku se diskopallo...
tossa lieden sijoituksessa saattaa olla ehkä se "feng shui" pikkase pielessä...(ehkä...mene ja tiedä...)

- neppi
- Vapaaherra
MITÄ SINÄ TIEDÄT MUN FENG SHUISTA?!? NYT JÄIN KIINNI!!!
Eiku siis, eimitää. Sori kaikki.
Joo siis liesi on tossa aika hyvä. Vielä mietin siirränkö ton Dewaltin laturin jonnekki muualle vai annanko olla tossa. Tiskoikkunan tekeminen on itseasiassa paljon helpompaa, kuin yleisesti kuvitellaan! Kannattaa kokeilla!
Eikun onhan se kiva kun on kuvia, ja itekki niitä aina huudan. Mulla vain jos on akkupora toisessa kädessä, ei pysy kamera toisessa. Ja sit ku ois se kuvaamisen paikka käsketään sisälle just johonki vaipanvaihtoon, pitää ajaa lauttaan, tai pysähtyä ku tullimiehet ja poliisit piirittää autoa. Se oliki hauskaa. Mulla oli 18 tyyppiä kyydissä yheksästä eri maasta, seittemän passissa oli sama sukunimi ku mulla. Puolan rajan yli tultiin Saksan puolelle. Kuus oli poliisi- ja tulliautoa siinä showssa mukana. Eka nousi kulmakarvat ku Brasilialaisen kokin passi kaivaantu pinosta, se lähti samantien toiseen autoon lisäselvitykseen. Vielä korkeammalle nousi kulmakarvat ku tuli ne meidän perheen passit pinossa vastaan. Viis lasta kuudesta oli mukana ja vaimo. Univormumiehen piti vielä erikseen kysyä, et "onks nää kaikki muka teidän?!?" Ü
N
Eiku siis, eimitää. Sori kaikki.
Joo siis liesi on tossa aika hyvä. Vielä mietin siirränkö ton Dewaltin laturin jonnekki muualle vai annanko olla tossa. Tiskoikkunan tekeminen on itseasiassa paljon helpompaa, kuin yleisesti kuvitellaan! Kannattaa kokeilla!
Eikun onhan se kiva kun on kuvia, ja itekki niitä aina huudan. Mulla vain jos on akkupora toisessa kädessä, ei pysy kamera toisessa. Ja sit ku ois se kuvaamisen paikka käsketään sisälle just johonki vaipanvaihtoon, pitää ajaa lauttaan, tai pysähtyä ku tullimiehet ja poliisit piirittää autoa. Se oliki hauskaa. Mulla oli 18 tyyppiä kyydissä yheksästä eri maasta, seittemän passissa oli sama sukunimi ku mulla. Puolan rajan yli tultiin Saksan puolelle. Kuus oli poliisi- ja tulliautoa siinä showssa mukana. Eka nousi kulmakarvat ku Brasilialaisen kokin passi kaivaantu pinosta, se lähti samantien toiseen autoon lisäselvitykseen. Vielä korkeammalle nousi kulmakarvat ku tuli ne meidän perheen passit pinossa vastaan. Viis lasta kuudesta oli mukana ja vaimo. Univormumiehen piti vielä erikseen kysyä, et "onks nää kaikki muka teidän?!?" Ü
N
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Joo saattaa tuo liesi pudota tiukemmassa kurvissa
tsori oli taas pakko 

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- neppi
- Vapaaherra
Sen voi vetää räikkäliinalla kii.
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos

-
- Rattimajuri
- Truck: Jonckheere B10M
Jos sä erehdyt tuleen tänne hakemaan klinikan väliovet kierrätykseen, se punainen sohva on valmiina kuljetukseen Lätsälleneppi kirjoitti: Kuvassa näkyy myös, nykyään bussinrakentelumaailmassa kuuminta hottia (lasikuitukiukaan lisäks) oleva, diskohile-ikkuna. Kandee LÄTSÄ laittaa tommonen ees, jos ei diskopalloa.

- kulkuri
- Kansleri
Toi uunin paikkahan on täydellinen lettujen urakka paistoon.
4 pannua ja saman verran paistajia joka kulmassa

4 pannua ja saman verran paistajia joka kulmassa

- neppi
- Vapaaherra
Nii mutku toi akkulaturi vie yhen levyn.
Kamera pitäisi olla porakoneessa samalla tavalla kuin usein on valokin. Tulisi ainakin lähikuvia rei'istä ja ruuveista, aikasankuluksi voisi osoitella muuallekin porakameralla.
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos

Mut tossa "letunpaisto" systeemissä ois ideaa... Taidan varastaa ja pistää omassani koko "huonejärjestys suunnitelman" uusiks... "vain muutaman letun tähden"...

- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Eikös tuohon kypärän käyttöön löydy joku direktiivi ? Ja voisihan siihen laittaa sitten vielä direktiivi päivä koulutuksenkin 

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
Meillä todettu toimivaks systeemiks se että jokainen paistaa syömänsä letut. Poika oppi paistamaan pienellä avustuksella 4v ikäsenä. Vieraita koskee sama sääntö ja kummasti ne pienen kuolaushetken jälkeen opettelee paistamaan 
Aikasemmin oli sääntö että ne jotka ei osu pannulle takas heiton jälkeen saa koira syödä. No koiraa ei ole, joten kannattaa osua pannulle. Ei rapise hampaissa niin paljon
Jeeeee, yhtään en kirjottanu ohi aiheen
alan siis pikkuhiljaa oppia 

Aikasemmin oli sääntö että ne jotka ei osu pannulle takas heiton jälkeen saa koira syödä. No koiraa ei ole, joten kannattaa osua pannulle. Ei rapise hampaissa niin paljon

Jeeeee, yhtään en kirjottanu ohi aiheen

Rosmo
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Röllin vuosileimassa oli jenkkikaappi kiinni kuormaliinalla. Hyvin kelpasi inssille - olihan se paksu ammattimallinen liina.
Mukava nähdä kuvia projektistasi "neppi"
Mukava nähdä kuvia projektistasi "neppi"

En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun