Tallin ovi leikattu peräseinään. kuvasta poiketen myös kaasujouset paikallaan ja toimii.
Matkanjohtajan tuoli asennettu samalle tasolle kuskin kanssa. näin on mukavempi navigoida ja matkustaa.
Ulkovaatteille laitoimme kaapin ovensuuhun päällikön jakkaran taakse.
Lattiamaton asennusta.
Makkariin laitoin lto puhaltimen.
Makkarin seinään tuli monoblock ilppi
Etuosaan tulee tämmönen Green ilppi.
Katolle asennettiin 6 x 425w paneelit. 2 sarjaan ja siis kolme tälläistä ketjua, jokaiselle oma Victronin 100/30 mppt säädin.
Energia varastoidaan LiFePo4 akustoon jonka jännite on 24v ja kapasiteetti 32 kW/h.
Vedet varastoituu kahteen 600l ibc konttiin, toinen puhtaalle ja toinen harmaalle.
Isothermin 40l varaaja lämpenee ajon aikana tai tarvittaessa sähkövastuksella.
Paineveden tarjoaa Johnson Flowmaster 5.0 pumppu.
Lompakon päätöksellä luovuin ajatuksesta valmistaa vaneriset keittiökaapit ja tilalle valikoitui Ikealaista jalopahvia. Kait näillä pärjää, kun ei päästä kostumaan.
Jotenkin tuntuu että ei tämä etene ollenkaan, mutta kun kattelee kuvia, niin kokoajan asioita kuitenkin toteutuu.
Olispa varakas, niin olis huomattavasti helpompaa kun ei tarttis odotella jokaista palikkaa. Nyt on kauhea työmaa kun pitää kokoajan miettiä hankinta järjestystä, että mitä kannattaa milloinkin hankkia jotta parhaiten pääsisi eteenpäin.