3 vaihtoehtoa.???

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
Addiktio
Kokenut kuljettaja
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Joulu 2013 21:01
Truck: Ford Transit tdci
Location: Estonia

3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja Addiktio »

Jos pitäisi valita yksi, mikä noista 3:sta olisi se "oikea?"

http://www.nettikaravaani.com/mercedes- ... ck_type=51
- Addiktio -
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja mikko »

Jollei keskimmäinen olis niin tavattoman ruma, ni sen valitsisin. Halvin noista on sit susiruma, en kattonu edes ilmoitusta. Kalleimman hinnasta pitää saada pois, jos saa (reilusti) ni sit se. Siinä on hyvää erikoisen itsetehdyn näköinen sisustus, ei harmita sitä sit niin purkaa.

En ottais noista kyl mitään.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Kolmas, mutta hintaa pisäisi hilata reilusti alas.

Mihin tarkoitukseen Meseä haet?

Tuosta pihasta lähtee lähes soiva 5-paikkainen MB609 vajaalla tonnilla. Paperit tehdään konttorilla ja avaimesta käyntiin...
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
junior
Rattiamiraali
Viestit: 443
Liittynyt: 28 Heinä 2013 15:40
Truck: volvo b58
Location: turku

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja junior »

Kolmas hinnassa vain yksi nolla liikaa
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Rosvolinna kirjoitti:Kolmas, mutta hintaa pisäisi hilata reilusti alas.

Mihin tarkoitukseen Meseä haet?

Tuosta pihasta lähtee lähes soiva 5-paikkainen MB609 vajaalla tonnilla. Paperit tehdään konttorilla ja avaimesta käyntiin...
Ja eiks leekot kelvannu vaihossa myös :mrgreen:
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Addiktio
Kokenut kuljettaja
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Joulu 2013 21:01
Truck: Ford Transit tdci
Location: Estonia

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja Addiktio »

Rosvolinna kirjoitti:Kolmas, mutta hintaa pisäisi hilata reilusti alas.

Mihin tarkoitukseen Meseä haet?

Tuosta pihasta lähtee lähes soiva 5-paikkainen MB609 vajaalla tonnilla. Paperit tehdään konttorilla ja avaimesta käyntiin...
Ensivuoden talven asumiseen Etelä Eurooppassa ( välimeri ) 2:lle hengelle, siksi saisi olla mahdollisimman tilava, parisuhde säilyy. :D :D Myös mukavuudet on yksi kriteeri. (auto)
Tarvittaessa ehtisi rakentaa jos terveys kestää tehdä vielä yhden.

Minulla oli 80-luvulla ent.myymäläauton pohjalle rakennettu M-B 6-koneella. Vuosimalli 1966 ja korin oli tehnyt Kiitokori. Yksinkertainen ja toimintavarma peli, tosin ilman ohjaustehostinta. :lol:
Sauna,(puulämmitys) webasto keskuslämmitys, (kaasu)lämminvesi,(kaasu) ja kaikki vastaavat varusteet kuin nykyisissäkin kulkimissa.
Itseasiassa joskus edelleeen harmittaa kun tuli myytyä 80-luvun lopulla pois. :x :x
- Addiktio -
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Halvin on aika riettaan näköinen... kummasti muuttaisi näköään jos maalaisi vaikka mustalla peltikatto maalilla koko auton :shock:, karhukoplan keikkabussi :lol: . Muistanko väärin vai oliko keskimmäinen myytävänä noin 2-3 vuotta sitten taipalsaarella? Minä hätistelin kaverin sitä katsomaan, antoi hyvin tylyn tuomion... unohda. Vesi valui seiniä pitkin sisälle.
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja mikko »

Mikä hitto niitä taipalsaarelaisia oikein vaivaa.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Seitteme nyita oli. Kaikki kaameita ja miks mese?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
IRJA
Rattiamiraali
Viestit: 468
Liittynyt: 02 Helmi 2005 16:05
Truck: Hymer
Location: Sysmä

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja IRJA »

Keskimmäisen on rakentanut kylähulluissakin mukana ollut eläkepäivien eteläntalvehtimisreissuja varten . Puolenkymmentä talvea ehti etelässä viettää autoineen ennen kuin terveys petti , reissut loppuivat ja pilven reunalta ketselee meitä muita nykyisin . viitisenvuotta sitten olen viimeksi autossa ollut ja tuntuu uskomattomalta että nykyisin olisi matkalintan mainetsemassa kunnossa . Auto oli silloinkin keskisuomessa ja vaikka heti valmis etelän talvireissuun .Kuvassa sama auto espanjassa kymmenisen vuotta sitten
Liitteet
IM000864.JPG
IM000864.JPG (85.03 KiB) Katsottu 14164 kertaa
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Tuskin lie sitten sama auto... se minun muistelema mersu oli saimaanharjulla myynnissä eikä taipalsaarella, no aika lähelle osui kuitenkin :oops:.
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja mikko »

matkalintta kirjoitti:Tuskin lie sitten sama auto... se minun muistelema mersu oli saimaanharjulla myynnissä eikä taipalsaarella, no aika lähelle osui kuitenkin :oops:.
:mrgreen:

Knoppina heittäsin, että Saimaanharju on yks Taipalsaaren kylistä. Suurin, jos tarkkoja ollaan. Siel on kerrostalojakin! :shock:

Mun kulkuri on myös viettäny siellä tärkeän osan taipaleestaan, mistä syystä ton kommenttini heitin. Lisäksi mun ensimmäiset kulkurimuistot ovat nimenomaisesti Saimaanharjulta, ja nimenomaisesti Mersun kyydistä. Tarkempaa mielikuvaa ei ko. autosta oo jääny, mut en usko et olis ollu noin näköäheikentävän ruma toi pyörän aukko.

Oon muuten myös kotoisin Taipalsaarelta.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Hassu juttu(ko) enkös mä tuosta kerta kysyny, ,http://www.nettikaravaani.com/mercedes- ... 13/1444780.
Imehtelen kun kukaa ei silloin tiänny sanoo tosta mitää, :roll: :?: :| ,niinpäsjuu,olisko mun pitäny ostaa se.Häh. :twisted:
Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja mikko »

jiivee kirjoitti:Hassu juttu(ko) enkös mä tuosta kerta kysyny, ,http://www.nettikaravaani.com/mercedes- ... 13/1444780.
Imehtelen kun kukaa ei silloin tiänny sanoo tosta mitää, :roll: :?: :| ,niinpäsjuu,olisko mun pitäny ostaa se.Häh. :twisted:
Se on tavattoman ruma.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Aikoinaan koulut tuli käytyä lappeenrannassa ja savitaipaleella. Ajokortti iässä kurvailin ruskealla corollalla saimaanharjulla aika usein, siinä kaupan lähellä asui eräs sen aikainen morsian... oi niitä aikoja... 8)
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja pupetti »

"Tuosta pihasta lähtee lähes soiva 5-paikkainen MB609 vajaalla tonnilla. Paperit tehdään konttorilla ja avaimesta käyntiin..."
Kirjoitteli Rosvolinna :shock: Ihan pikkisen heräs...kun herättelin :P Kiinnostus, mutta ekaks käyn tekemässä syömistä täällä asuville nälkäisille teineille ja yhdelle kuumepotilaalle.

Tänään kuitenkin kyselen tarkemmin, sitä tiedä jos se menis kunnostettuna ihan muusikoiden kiikuttimid käyttöön....tai mun lähipiiriin. Ei kysyvä tieltä eksy....vaikka piemässä vaeltaiskin...tai no, minulta se eksyminen kyllä onnistuu :roll:

Kerran yhden juhlaillan jälkeen heräsin lapuan suunnalta 22km juhlapaikasta..keskeltä peltoa olevasta vedenpumppaus tönöstä :shock: Pikkisen piti itteään oikia ja ihmetellä mihnä oikiastaan olen, kengät savessa, kuten myös housutkin, paita rinnuksineen oli sentäs puhtaat.

Olisitte nähneet maanomistajan naamanilmeen, kun könysin 2 neliön tönöstä ulos, nostin housujani...ja lähdin tyynesnä kävelemään pellolla aumaa vetävän traktorin ohitte hiekkatielle, mennessäni nostin vasenta kättä ja huikkasin: huomenet :lol:

Jälkeenpäin tullu mieleen että mitäköhän se ukko traktorissaan oikein ajatteli, ja naurunpyrskähdyksiä tullu suusta...kun kattonu Kaurismäen elokuvia..muutamassa elokuvassa on kohtauksia jotka aikatavalla samoja kun mun nuoruuden tekemiset....myös ilman Pellonpään Mattia, kaikki kunnia "peltsille" niistä nuoruuden jutuista.

Mutta se mersu....illemmalla kyselen uudestaan, ja laitan yv laatikkoon kyselyä ja yhteystietoja. :)
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Rosvolinnalle laitettu viestiä, lukee sen ja vastailee. :D

Matkalintalle tiedoksi....ne saapin penkit on edelleen vaatekomerossa, siis etupenkit, takapenkit meni yhdelle verhoomoharjoittelijalle...en kyselly mitä niillä aikoo tehdä, mulla ei vaan ole ollu aikaa eikä innostusta sovitella niitä etusia mersuun.....mutta ehkä jo enskesänä :oops:
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Parempi se on suunnitella kunnolla, tai tyyliin... Älä tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä :lol:
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: 3 vaihtoehtoa.???

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

pupetti kirjoitti:Rosvolinnalle laitettu viestiä, lukee sen ja vastailee. :D .....:
Meseni uudeksi omistajaksi pääsee laittamalla minulle YV:tä. Ei muulla tavalla. Paperit konttorille ja auto pois pihasta. Kaikku muu pannunpyöritys jätetään muille.

Tämä topikki on osaltani koluttu.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Vastaa Viestiin