Eristystä alumiinipinnalla

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
menopeli
Rattiamiraali
Viestit: 360
Liittynyt: 14 Joulu 2009 21:05
Location: Tukholoma

Eristystä alumiinipinnalla

Viesti Kirjoittaja menopeli »

Mitä mieltä ootte tuotteesta?Ainakin myötäilee peltiä.Alle vaikka betoni lämpömattoa(makuualusta) http://www.wiedland.se/kategori/ThermoReflekt
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Eristystä alumiinipinnalla

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Toi betoni/makuualusta levy löytyy suomesta nimellä routamatto. Noi siun laittamat linkit on kiinnostavaia, mut hitto vie ko tuli aikonaan koulussa istuttua ruotsin tunnit siel käytävän puolella :D
Rosmo
menopeli
Rattiamiraali
Viestit: 360
Liittynyt: 14 Joulu 2009 21:05
Location: Tukholoma

Re: Eristystä alumiinipinnalla

Viesti Kirjoittaja menopeli »

Tais se mullakin olla vitonen toikkarissa.Onhan noita käännösohjelmia niin muuttuu mukavammaksi lukea.Oon käynyt tolla husbilsklubben.se sivuilla lukemassa,kuten tämäkin linkki eristyksestä. http://www.husbilsklubben.se/forums/forum.php
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Eristystä alumiinipinnalla

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Mie sain vitosen ruotsista sen takia et opettaja ei halunnu katella miuta 3v kauempaa. Ei uskaltanu ehtoja antaa ko oisin kuitenkin jääny luokalle. Jotain sentään piti osata. Joka kokeessa piti olla oma nimi oikein kirjotettuna. No monesti siinä koelapussa ei nimen lisäks mitään ollukkaan :D
Rosmo
Kotilo
Kippari
Viestit: 52
Liittynyt: 31 Loka 2013 21:39
Location: Eno

Re: Eristystä alumiinipinnalla

Viesti Kirjoittaja Kotilo »

<offtopic> He, kuinkahan yleistä on tuo huono ruattintaito? Ite pääsin kans säälistä luokalta seuraavalle. Ja ei tuo opekaan jaksanu mua katella yhtään enempää kuin oli pakko </offtopic>
Avatar
pelti
Kansleri
Viestit: 1165
Liittynyt: 07 Heinä 2013 22:16
Truck: Hymer camp
Location: vantaa
Viesti:

Re: Eristystä alumiinipinnalla

Viesti Kirjoittaja pelti »

mulla istu vieressä ruotsintunneilla isotissinen Riitta, ei jäänyt paljon ruotsista mieleen...
peltiliiteri.com
Vastaa Viestiin