Tätähän mä oon aina halunnu...

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Olisiko kellään tietoa tästä mersusta??? Koko-luokka on just semmoinen mikä on kummitellut mielessä ja hinta enemmän kuin sopiva :lol: Ja vielä mersu, eivät kyllä nauraisi enää matka-mersu tapaamisessa että ritmolla ajelee... :oops:
http://www.keltainenporssi.fi/search/ku ... uage_id=fi
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Avatar
salainenagentti_007
Kippari
Viestit: 59
Liittynyt: 24 Huhti 2013 10:40
Truck: MB508D
Location: Sastamala
Paikkakunta: Sastamalan Karkku

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja salainenagentti_007 »

En tiedä muuta, mutta näyttää sairaan hienolle...retrolle!
Mercedes-Benz 508D 1982, VW Caravelle 1986, David Brown 880 Selectamatic 1966, Suzuki GSX750F 1992, Arctic Cat Powder Special 600 EFi & Arctic Cat ZR500 1998, Tunturi Start 1970, Erkkola 1970. Ei yhtään mitään 2000-luvulta...
Avatar
Iski
Kansleri
Viestit: 1258
Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
Truck: Carrus 502 B10M
Location: Nurmijärvi Rajamäki
Member id: 149

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja Iski »

Hieno auto ja aika halpakin, onhan tossa ilmossa puhno josko soittamalla selviää :o
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Avatar
MB1962
Rattiamiraali
Viestit: 299
Liittynyt: 21 Syys 2009 21:55
Truck: MB-62ja63+Scania-87
Location: Kuru
Member id: 95
Paikkakunta: Kuru

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja MB1962 »

Uskoisin että tuossa on hinta/laatu suhde kohdallaan. Näyttää siistiltä, ei muuta kun ostoksille.
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Soitin jo... :lol: Ostaisin sen mieluiten katsastettuna... Liian tuoreessa muistissa vielä edellisen mersun "jarru-jumppa" leimaa varten :lol:
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
jukkan
Kuski
Viestit: 26
Liittynyt: 07 Heinä 2010 18:56
Truck: Solifer
Location: kontiolahti

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja jukkan »

Tuossa on ihan eri kokoluokan jarrut kun 608ssa. Saataapi olla paineilmatehosteiset mehujarrut. Itellä ei ollu mitään ongelmia katsastuksessa.(riipuu katsastusmiehestä :lol:)
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Ei anna uteliaisuus periksi... pitää lähteä katsomaan tuota. Huomis-aamuna ennen kukon kiekasua rellun pippana tulille ja nokka kohti etelää. On toki muutakin asiaa pikitien päähän, isä-ukko on aika heikossa hapessa niin käydään poikien kanssa häntä morjestamassa.
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
housetruck
Rattimajuri
Viestit: 234
Liittynyt: 21 Touko 2008 06:06
Truck: MB 508
Location: Rautavaara

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja housetruck »

Onnea vaan matkaan. Hyvälle näyttää auto. Sisustakin puuta eikä muovia.
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Kyllä minä niin mieleni pahoitin... Ei tullut kauppoja. Taas sen sai todeta että hyvä ja halpa ei kuulu samaan lauseeseen...
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Avatar
salainenagentti_007
Kippari
Viestit: 59
Liittynyt: 24 Huhti 2013 10:40
Truck: MB508D
Location: Sastamala
Paikkakunta: Sastamalan Karkku

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja salainenagentti_007 »

Kerro lisää, vikalistaa?
Mercedes-Benz 508D 1982, VW Caravelle 1986, David Brown 880 Selectamatic 1966, Suzuki GSX750F 1992, Arctic Cat Powder Special 600 EFi & Arctic Cat ZR500 1998, Tunturi Start 1970, Erkkola 1970. Ei yhtään mitään 2000-luvulta...
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Noh... Kuvissahan se on siedettävän näköinen, ruiskulla maalattu yms. mutta se on ensin maalattu pensselillä ja pinta sen näköinen :lol: Perä huutaa hoosiannaa ja laatikko laulaa maammelaulua, omistaja ei antanut ajaa kuin reilun kilometrin koelenkin mutta sekin riitti, en tiedä olisiko kestänyt pidemmälle. Vaihteet hyppii pois paikoiltaan vedossa, välitykset aika tiheät ja meteli sen mukainen... Lämmitys webastolla mutta se ei toimi, sisusta tehty "rukkaskädellä", kaapit eri tasoissa ja ovet toimii jos toimii. Valmiit petipaikat kahdelle ja niissäkin patjat märät, kori eristetty 40mm finnfoamilla mutta paikoitellen niitä ei ole verhoiltu millään eikä edes kiinnitetty :lol: Kaasuhella autossa, ei muita kaasuvehkeitä, edes hellaa ei ole merkitty rek. otteeseen. Hupi-akkuna pieni h-auton vanha akku, 2-jääkaappia ja kumpikin toimii 220v mutta silti ruoka tarvikkeet kannattaa säilyttää ilmastointi-laitteen vanhassa komerossa :roll: eli tuskin toimii kumpikaan, en uskaltanut avata kumpaakaan ettei mene ruoka-halut... Kehui puhelimessa että uudet renkaat, joo-o. Takana iän-ikuiset palapinnatut, pintaa muutama milli ja edessä myös vanhat PINNATUT renkaat, pintaa hiukan enemmän kuin takana. Kone kävi tosi nätisti, lämpöjä noin 50 ja tyhjäkäynnillä ö-paineet alle 2bar... Tavallaan mersun koneessa pitäisi vielä tuon lämpöisenä paineiden olla takatapissa. Sanotaanko näin että riemua ihan koko rahalla... :lol: Niin hullua tuskin on kylähulluissakaan että voisin suositella.
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Avatar
Matkamese
Ajoneuvos
Viestit: 799
Liittynyt: 19 Marras 2006 23:15
Truck: Haaveissa taas
Location: Kuusankoski
Member id: 065

Re: Tätähän mä oon aina halunnu...

Viesti Kirjoittaja Matkamese »

Vielä myynnissä :)

Samalla sivulla mainos: Myy Viroon, virolainen ostaa! Ei ole ainakaan vielä ostanut.....
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
Vastaa Viestiin