Matkamese kirjoitti:Ei ihan auennut tuo sun kommentti ikimuistoisesta ajokokemuksesta
Oliko se siis myönteinen vai kielteinen? Hymiö sanoo sen kuvaavasti: näin tai sitten näin
Käy aja. Saat sinäkin kokea. Ilman ohjaustehostinta, ilman voimaa ja se räikkävaijeri käsijarru jota vapauttaessa koko auto tärähti niinkuin jalkajousella olis ammuttu. Kodikas laite. Linjakilvessä luki silloin "charter" josta myyjä kysyi että minä laitoin siihen tuollaisen mutta mitähän se mahtaa tarkoittaa?
Myönteinen siis ja tapahtui vuonna 2003
Mulla olleet 508 ja 608 Meset oli sen ajan arvoasteikolla kohtalaisen hyviä ajaa. Mitä nyt 608 vähän teetti töitä sivutuulella, kun mittari näytti 120 km/h, todellista nopeutta kuitenkin noin 110km/h.
Siinä oli kaikki herkut, ohjaustehostinkin ja muuten pysähtyi äkäseen kun jarrua polkaisi kunnolla. Monta hyvää reissua Meseillä tuli tehtyä.
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
Olis vielä naapurissaki, hakumatkaa olisi kaikki 2 kilometriä..
Jos ton oikeesti haluaa, niin kyllähän nyt ton summan jostain vaikka lainaa ja vähän tinkii vielä ja annat vaikka Opelin vaihdossa
Eipä näytä -74 Scania kelpaavan tonnilla kelleen, vaik ajokunnossa lepää Nurmijärvellä.
Liitteet
scania -74.jpg (121.47 KiB) Katsottu 24506 kertaa
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Olis vielä naapurissaki, hakumatkaa olisi kaikki 2 kilometriä..
Jos ton oikeesti haluaa, niin kyllähän nyt ton summan jostain vaikka lainaa ja vähän tinkii vielä ja annat vaikka Opelin vaihdossa
Eipä näytä -74 Scania kelpaavan tonnilla kelleen, vaik ajokunnossa lepää Nurmijärvellä.
Nettikoneessa oli ainakin vielä tänä aamuna myynnissä Setra 210H eli sillä normaalin korkuisella korilla oleva bussi. Hinta oli ilmeisesti kuntoon nähden kohdillaan kun hävisi myynnistä vilkkaasti, kuitenkin 6000€ pyyntiä. Itsekin laitoin kyselyä tuosta Setrasta, mutta nopeat söi hitaat.
Kiinnostavaa oli se, että bussi oli tuotu Itävallasta jossain vaiheessa. Koriltaan siis ehkä suht ehjä?
Kuvissa bussi oli siisti, mutta kuvathan valehtelevat enemmän kuin poliitikko vaalien alla.
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
Eipä näytä -74 Scania kelpaavan tonnilla kelleen, vaik ajokunnossa lepää Nurmijärvellä.[/quote]
Scania lähtee kohta Kuusakoskelle, jos ei ketään viitti pelastaa tätä, valitettavasti tosta ei voi ottaa tuulilasia tai mitään muita osia erikseen kun se pitää ajaa pois, aikaa on lumen tuloon asti kun haittaa aurausta.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Scania lähtee kohta Kuusakoskelle, jos ei ketään viitti pelastaa tätä, valitettavasti tosta ei voi ottaa tuulilasia tai mitään muita osia erikseen kun se pitää ajaa pois, aikaa on lumen tuloon asti kun haittaa aurausta.[/quote]
Juutas sentään kun kiinnostais tämä yljas valioyksilö.Rahapuoli on vaan vähän tiukalla kun oli loppuvuodesta työrintamalla melkolailla hiljasta.
Ei siitä montaa viikkoa ole kun tuo valtion rahoittama seksisukkula ajoi vastaan. Kattoterassille on ilmeisesti tarkoitus siirtyä vilvoittelemaan vasta kun saunominen on ihan loppuun asti suoritettu, niin tehokkaasti tuo kattoluukku päästää löylyt taivaan tuuliin:)
Eilis päivänä kävin viemässä tavaraa pohjolan matkalle, myytäviä busseja olisi kuulemma useita... Eniten mielenkiintoa herätti B9M volvo, rek. kilpi on ekt-444 hintaa sillä olisi 6500e katsastettuna ja huollettuna. Sitten pari tuhatta halvemmalla olisi keripukin syömä sprintteri...
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Upee kampe! Miksköhän muuten noin vähän kantavuutta?
Oisko laihdutettu joskus että saatu verojen määrää pienemmäksi.
Meillä on omapaino 8500kg ja kokonaispaino 9400kg. Muutoskatsastettu ilmeisesti alaspäin koska kokonaispaino pitäs olla joku noin 12t.