Minkä tehoinen ILPpi

Ajoneuvon matkailuvarusteet
Jule
Vapaaherra
Viestit: 2549
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:58
Truck: B10M Carrus 501
Location: Sipoo

Minkä tehoinen ILPpi

Viesti Kirjoittaja Jule »

Minkä tehoisia ilppeja olette kulkureihin laittaneet? Ja onko tullut mieleen että olisi pitänyt laittaa isompi/pienempi?
Avatar
seepra
Ajoneuvos
Viestit: 502
Liittynyt: 17 Heinä 2010 01:06
Truck: Carrus 502
Location: Liminka
Member id: 418
Paikkakunta: Liminka
Viesti:

Re: Minkä tehoinen ILPpi

Viesti Kirjoittaja seepra »

Mulla on tuollainen Toshiba Polar 25, siinä taitaa olla isoin lämmitysteho 3,2 kW ja jäähdytysteho 2,8 kW. Mulla on katossa 70 mm uretaania ja kyljissä 66 mm Armaflex/XPS:ää, piisaa mainiosti lämmitykseen ja jäähdytykseen. Tuo lämmin asunto-osa on aika tarkkaan 10 metriä pitkä.
________________________________________________
Linjuriauto on maantien ässä

Carrus 502 -01 13X2,55 Aurora
Mikaeli
Ajoneuvos
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Elo 2020 08:47
Truck: Carrus 701 K113 TLA
Location: Tottijärvi
Member id: 454
Paikkakunta: Nokia

Re: Minkä tehoinen ILPpi

Viesti Kirjoittaja Mikaeli »

Mulla on panasonic z25 lattiamallisella sisäyksiköllä, lähinnä mieleen on tullut että eristystyö pitäisi jatkaa loppuun ja ikkunat tummentaa. Tällä hetkellä, kun eristeet loppuu bussin puolivälissä, tuolla pärjää -5 - +30 lämpötiloissa kohtuullisesti. Tuota lattiamallia kannattaa miettiä, jos sille löytyy paremmin paikka kuin normaalille katonrajaan asennettavalle. Tuohan asennetaan seinän alaosaan.
Jos sinulla on tylsää, aikaa, rahaa tai suuria luuloja:
Osta bussiprojekti, se vie ne kaikki :mrgreen:
Karvanaamari
Renkaiden potkija
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Touko 2012 23:25
Truck: MB 312
Location: Masku

Re: Minkä tehoinen ILPpi

Viesti Kirjoittaja Karvanaamari »

wilfalta löytyy kanssa lattia malli trysil
Jule
Vapaaherra
Viestit: 2549
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:58
Truck: B10M Carrus 501
Location: Sipoo

Re: Minkä tehoinen ILPpi

Viesti Kirjoittaja Jule »

Mä olen ajatellut hankkivani kanavamallisen koneen ja putkittaa tuloputket etu, ja takapäähän, ja imu keskelle. Tai sitten ehkä toisinpäin, mutta noinpäin se tuntuisi ainakin mutuna tehokkaammalta.
Vastaa Viestiin