Löpömittari elää omaa elämää
-
- Apukuski
- Viestit: 15
- Liittynyt: 04 Elo 2020 16:46
- Location: Tavastila
Löpömittari elää omaa elämää
Mistähän pitäisi alkaa etsimään vanha b10m eagle korisessa löpömittari seisonnassa ollessaan seonnut, nykyjään on niin optimistinen että kun virrat laittaa päälle niin tankki on aina täynnä, sitä kun koputtelee ei tapahdu mitään mutta virrat kun katkaisee niin ei laske viisari kunnes koputtelee, onko VDOn matka päättynynt tähän seisontaan vai onko noissa antureissa tms tyyppivikoja?
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Löpömittari elää omaa elämää
Katso ensin ne tankin pään liittimet ja johtojen kunto. Sadepäivänä kannattaa aloittaa mittariston päästä. Nuo liitinpinnit saattavat hapettua tai löystyä juotoksestaan.
Kohta kerrallaan niin kyllä se vikapaikka vastaan tulee.
Kohta kerrallaan niin kyllä se vikapaikka vastaan tulee.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 279
- Liittynyt: 20 Elo 2008 19:08
- Truck: volvo b57/b58
- Location: karkkila
- Member id: 151
Re: Löpömittari elää omaa elämää
b10m mittaristot on tunnettuja juuri tuosta ominaisuudesta että pitää koputella, yleensä vika löytyy pohjapiirilevyn ja irtomittareiden välisistä pinneistä, hapettumasta, tai niiden murtumisesta irti piirilevyltä.
Muistaakseni polttoainemittari toimii niin päin että jos johto on irti nousee täynnä asentoon. Niitä antureitakin on kaiketi vanhemmiten hajonnut, omastani oli kulunut vastuslanka poikki.
Muistaakseni polttoainemittari toimii niin päin että jos johto on irti nousee täynnä asentoon. Niitä antureitakin on kaiketi vanhemmiten hajonnut, omastani oli kulunut vastuslanka poikki.
"se on polttoainekäyttöinen lisälämmitin"