Sivu 1/1

Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?

Lähetetty: 22 Heinä 2020 14:57
Kirjoittaja Wannabe
https://www.nettiauto.com/international/b-162/11448757

Onkohan tuollaisella kulkineella edellytyksiä Suomen rekisteriin? Googlehaulla en löytänyt päästötietoja kuin työkonekäyttöön.

Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?

Lähetetty: 22 Heinä 2020 15:21
Kirjoittaja Brian
Jos tuon vaan liikenteeseen saa niin osta ihmeessä. Olisi hieno nähdä kulkurina suomalaisessa liikenteessä 8)

Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?

Lähetetty: 22 Heinä 2020 15:49
Kirjoittaja BussMAN
Vm mukaan pitäis euro 4 täyttyä, jos on ollut eu alueella rek ei ongelmaa rek suhteen, vanhempia koulubusseja on suomessa ainakin ravintola/ grillikäytössä...matkailuauton tais hollannissa olla.

Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?

Lähetetty: 22 Heinä 2020 18:02
Kirjoittaja Rosvolinna
https://www.google.fi/maps/@61.0316347, ... 000!8i6000

Busburger - tuollainen kilvellinen keltainen on muutamassa tapahtumassa vieraillut. En muista oliko sama firma. Siitä on muutama vuosi aikaa, kun grillille myyntipaikan festareille diilasin.

Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?

Lähetetty: 23 Heinä 2020 16:19
Kirjoittaja wanderfreund
Muistaakseni 2005 -2006 valmistetun caterpillarin acert sarjan koneen/ auton saa läpi EU alueella usein sellaisenaan mutta pitikö löytyä vielä joku tarra jostain california hyväksynnästä? Kuopion suunnalla oli vuosia sitten Saarela Hese niminen katsastusmies joka oli näistä asioista perillä

Re: Blue Bird - uhka vai mahdollisuus?

Lähetetty: 23 Heinä 2020 19:17
Kirjoittaja Jule
Jos sattuu olemaan moottori johon on myös eurotyypitys tehty, niin nuo pitäisi onnistua.

Kaliforniassa on ollut n. 50 vuotta tiukemmat päästönormit kuin missään euroopassa (samana vuonna), mutta ei se sinänsä siitä vielä euroopassa laillista tee, vaan pitää olla se eurooppalainen tyypitys.