...ja matka jatkuu

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
matkalintta
Rattiamiraali
Viestit: 331
Liittynyt: 10 Heinä 2013 23:36
Location: Sonkajärvi
Member id: 171

...ja matka jatkuu

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Tavallaan kun on tien päällä niin tulee niitä muuttuvia tekijöitä. Työajokin perälauta ruikkas öljyt kentälle tampereella eilen, just laskin viimeistä lavaa kun kuului suhina. Kurottaja oli vieressä, kuski sen kopissa, tuumasi ettei kuulu hänelle kuorman purku. 1200kg:n lavoja pumppukärrillä... Sitten en meinannut saada kirjaan kuittausta, otin auton portin eteen, ilmoitin ettei se siirry mihinkään ennenkuin on kirja kuitattu, ei tarvinnut pitkään odotella. Johtajalle soitin että isolla-ritmolla on taas "ne" päivät, punasta valuu peräpäästä. Naurun remakan jälkeen hän sanoi että vie raskoneelle, laittoi osoitteen viestinä. Ajelin paikalle, menin työn vastaanottoon, ilmoitin ongelman ja auton tiedot, kävin hakemassa kupin kahvia ja sillä aikaa oli jo auto hävinnyt pihasta. Kävelin halliin ja siellähän seppä oli täydessä tuohussa. Sopiva osa löytyi suoraan hyllystä, todella miellyttävä ja nopea palvelu. Suuri kiitos Raskone Tampere.
Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: ...ja matka jatkuu

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Siellä oli varmaankin kurottajan rattissa kaupungin varkon asentajan serkkupoika. Joka kerta palaa hermo kun hakee kunnan autoon lasinpesunestettä tai polttimoita ...täyden palvelun liikelaitos :) -Työnohjaus siellä menee periaatteella; "Kyvytön neuvoo halutonta tekemään jotain tarpeetonta".

Aina kuulee; ei kuulu minulle, mene neloshalliin, siellä kaikki ovat syömässä, kurssilla, tupakalla, on siellä ainoastaan se avulias sivari, mutta sillä ei ole avaimia siihen kaappiin missä polttimot ovat....ja pomo on jossain... otan pastillin ja kynän logolla - ajan matkoihini.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Wonderi
Ajoneuvos
Viestit: 921
Liittynyt: 28 Tammi 2009 00:05
Location: Nokia

Re: ...ja matka jatkuu

Viesti Kirjoittaja Wonderi »

Syitä miksi minä en pystyisi olemaan kunnalla tai valtiolla töissä ollenkaan. Palaisi käpy alta aikayksikön.
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: ...ja matka jatkuu

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

:) lähden heti kunhan saan Ducaton halogeenin vaihdatettua.

Kerran menin näyttämään uudenkarheata paku-Pösöä varikolle. Oireena oli "hihna vinkuu". Asentaja sanoi "***ttu hirveä purkaminen näissä ranskanlaisissa. En todellakaan ala vääntämään - vie Pökotille kai siinä joku takuu on?. Taas lähdin kynän kanssa ja painoin tuulikaapissa hymynaamakonetta vasemmasta reunasta.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Vastaa Viestiin