Kuka kävi Lankoskella,

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Kuka kävi Lankoskella,

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Joku pariskunta tuli Oulusta? ja oli menossa Turkuun? Mersulla (hopia eemeli?), ja oli tuossa pihassa. Dementoitunut "jussi" väitti mun nukkuneen. Kattelin ikkunasta että varmaan jotain majoittujia... Mutta olittekin tullu kattoo meitä. Joten YV:tä nyt niin jatketaan juttua ;)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
TeuSkin
Kippari
Viestit: 71
Liittynyt: 09 Tammi 2008 19:07
Truck: Volvo B57
Location: Marttila
Member id: 083

Re: Kuka kävi Lankoskella,

Viesti Kirjoittaja TeuSkin »

Reddewil kirjoitti:Joku pariskunta tuli Oulusta? ja oli menossa Turkuun? Mersulla (hopia eemeli?), ja oli tuossa pihassa. Dementoitunut "jussi" väitti mun nukkuneen. Kattelin ikkunasta että varmaan jotain majoittujia... Mutta olittekin tullu kattoo meitä. Joten YV:tä nyt niin jatketaan juttua ;)
Pari korjausta alkuun. Ei tultu Oulusta vaan Turun suunnasta. Ei ollu hopia vaan tumman sininen eemeli. Raumalla juteltiin ja luvattiin poiketa kun joskus ohi ajetaan. Nyt sattui sopiva ajankohta ja pihaan ajettiin kattoon, löytyykö miestä. Auto löytyi, "jussi" tuli juttusille ja sanoi sinun tulleen hommista ja olit varmaan nukkumassa. Ei viititty herätellä väsynyttä.
Poiketaan taas joskus kun paikka selvis.
Terv. Annu & Teuski
Volvo B57 6,7 litr.
Wiima vm. 1971
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Kuka kävi Lankoskella,

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

No niin, melkeen kaikki ohi. No ens kerralla sitten tuutta paukuttaa oveen. Mistähän hommistä oon mahtanu tulla ja siihen aikaan en oo ennenkään nukkunut, ihmettelin että miks jussi ei soittanu, mut eipä se oo ainoo asia mitä ihmettelen =)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Vastaa Viestiin