Outo juttu

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Outo juttu

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Kuka tuon logon on tälle saitille keksinyt ja mikä on sen alkuperä? Internetti on niin jännä paikka, että täällä törmää vaikka mihin =)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: Outo juttu

Viesti Kirjoittaja Jone »

Joo minä tuohon logoon törmäsin viimeksi jossain kun siitä höpistiin ja se oli tuo sama ilman ovimerkkiä. Voisikohan olla vaikka jostain piirustussoftan kuvakirjastosta kotoisin tuo kuva?
Avatar
niki-racing
Rattiamiraali
Viestit: 342
Liittynyt: 01 Elo 2005 13:00
Truck: scania k113
Location: lieksa

Re: Outo juttu

Viesti Kirjoittaja niki-racing »

Eikö tuo lie sama mistä lie kotosin...? Kunhan vaan eivät jenkit tai ryssät meiltä kopioi, sitten tulee hässäkkä.... :) Ne tuolla kiinan puolella jo ajatuksiakin näköjään kopioi.... automerkeistä ja logoista puhumattakaan...
Kaunis kiitos ei kaikelle valmiille, eli edulliselle...
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: Outo juttu

Viesti Kirjoittaja Jone »

niki-racing kirjoitti:Eikö tuo lie sama mistä lie kotosin...? Kunhan vaan eivät jenkit tai ryssät meiltä kopioi, sitten tulee hässäkkä.... :) Ne tuolla kiinan puolella jo ajatuksiakin näköjään kopioi.... automerkeistä ja logoista puhumattakaan...
Olisi se silleen kyllä fiksumpaa selvittää kuvan oikeudet ennen kuin niistä tekee logon käyttötarkoituksiinsa ja painaa tarroja jne. Tekijänoikeudet ne on noissakin joku saa siitä ihan leivän kun noita raapustelee. Tai sitten ei saa..
Avatar
3510
Kokenut kuljettaja
Viestit: 87
Liittynyt: 15 Joulu 2007 12:57
Truck: Iveco Daily 3510
Location: Rusko
Member id: 005

Re: Outo juttu

Viesti Kirjoittaja 3510 »

RE: outo juttu Team Keimo on tämän lokon löytänyt luultavasti nähneet jossain ja ottaneet siitä mallia itsekin olen nähnyt sen jonkun matkan järjestäjän mainoksessa en muista missä enkä ole täysin varma onko asia näin 8)
Vastaa Viestiin