Meilleppä toi posti yllärin.

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Meilleppä toi posti yllärin.

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Mukavan sellaisen, ja ennenkuin muistin sen kirjeen aukaista tuli puhelin soittokin.

Muutamme naantaliin elokuun ensimmäisenä viikonloppuna, tuli sieltä sellainen ilmoitus ettei sitä voi jättää hyväksymättä :D .

Aikaa on ruhtinaalliset neljä viikkoa pakata kaksi asuntoa muuttovalmiiksi ja muuttaa yhteen asuntoon, elikkä isompaan.

Kiirusta pitää ja nyt saa kaiken muun unohtaa ja täytyy keskittyä pakkaamiseen ja paikkojen siivoukseen.

Mersu jää ilmeisesti vielä tänne maksalaa...maksamaalle, mutta sekään ei mitenkään varmaa ole, tänään aukaisin siitä kytkimen työsylinterin ja putsasin sen sisältä, laitoin säiliöltä tulevan putken sellaiseksi ettei sitä paine sisältä riko eikä pitäisi pullistua, ja nyt ei siinä putkessa ole enää sellaista 45 asteen kulmaa joka oli painunut lyttyyn estäen nesteen virtausta ja tehden kytkimen tosi jäykäksi.

No olihan siellä sitä "töhnää" koko putki täynnä mutta onneksi oli kumit kuosissaan, ja sitten meni poikki se putki joka vie sen nesteen sinne pääsylinterille, jotenka sen sitten vasta huomenissa näkee kuinka se loppujenlopuksi toimii, kunhan saan lainaksi riittävän ISOT akut, oli kaksi 80A akkua päässy tyhjenemään ja toinen näköjään on kuollut vanhuuttaan.

Mutta toiset ne lomailee ja toiset ne tekee muuttoa, keväällä ei vielä ollut minkäänlaista tietoa että kummoset kiireet sitä on edessä, eikä näin kiireistä ja tapahtuma rikasta kesää olla koettu moneen herran vuoteen, ja minä jo elättelin toiveita suht rauhallisesta kesästä, mutta ei, ja kun ei niin ei sitte.

Mutta sellasta tämä elämä on, ja eräs tuttavammekin totesi tänään että meillä tämä elämä on täynnä yllätyksiä ja kovasti hämmästeli että kestämme ja jaksamme olla vielä iloisia, emmekä ole edes väsyneen näköisiä.

Mutta jos joku voi minulle kertoa etä mikä on normaalia elämää?
Kun mielestäni meillä on aivan normaalia se että muutoksia kaikkeen tulee lähes päivittäin, voiko sen normaalimpaa olla edes olemassa?

Ja jos on, niin silloinhan ei elämässä ole sisältöä, ei suruja, ei iloja eikä yllättäviä tapahtumia viikottain ja elämästä muodostuu tylsä, harmaa ja ihmisestä tulee "leipääntynyt" ja kokee kaiken yllättävän kiusallisena ja jonkun toisen aikaansaamana kiusana, näin minä asian näen.

En edes hämmästellyt sitä kun poliisi pari päivää ennen juhannusta soitti kello kolme viisitoista ja ilmoitti että ovat saaneet autovarkaan kiinni, sanoin vaan että mitä se minulle kuuluu jos te sellaisen kiinni saatte, kunnes kävi ilmi että se varas ajeli minun henkilöautolla, jonka oli tuosta pihasta varastanut tuntia aiemmin, no poliisit toivat auton takaisin klo: 10.30, ilman naarmuja ja vain rikkinäinen virtalukko juorusi asiasta, no sen korvasi vak.yhtiö mukisematta, ja nyt toimii loistavasti.

Mutta eihän siinä mitään ihmeellistä ollut, koska en edes ehtinyt huomaamaan sitä varkautta, mutta eräs ystäväni joka on poliisi huomasi, ja tiesi minun olevan nukkumassa ja päättivät sitten tarkistaa tilanteen, se vain jäi ihmetyttämään että se ryöväri viitsi viedä vanhan ei niin kauniin volvon, rikkoa siitä jollakin laitteella sen virtalukon ja ajaa tiehensä.

Melkein vieressä kun olisi ollut parempiakin kulkineita.

Mutta tällaista tälläkertaa, ja nyt mene nukkumaan että herään tarpeeksi aikaisin ja ehdin mennä tekemään sen kytkimen putken ennekuin korjaamoyrittäjät häipyvät jonkun pellolle korjaamaan raktoreita.

Muutto päivää odotteleva pupetti & perhe, toistaiseksi maksamaalla, kohta naantalissa.
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.