Asia saletti.BussMAN kirjoitti:Kaasuvipu vois löytyä purkaamolta käytetty, uusi ehkä diesel huolloista tai tilaamalla bosch varaosa.
mitoitus ja rakenne jos itse valmistaa olis hyvä jos olis malli kpl, kaasuvajerilla vedetään kaasua
” jousi vivusta” ja rajoitin kiinteästä vetää kaasupois päin rajoitustilanteessa , esim tuo jousikuorma pitää olla oikein mitoitettu , kaasu toimii normaalisti ja rajoitittimen voima ylittää jousikuorman
Tosin tuo ei ole Boch:n rajoitin mutta se ei varmaan sen kaltaista vipua estä käyttämästä.
Mulle olis parempi jos rajoitin ei pärjää jouselle Hetkinen, nyt kun rupeen miettimään, sehän tarvii olla jokin sellainen vivusto, ettei rajoittimen tarvi taistella mun lihanvoimaa vastaan! Hmmm. Ja kun tarkemmin lukee, niin senhän BussMan tossa viestissä juuri kertoi Hitsi, tarttis tosiaan olla malli tai edes kuva miten se pitäisi toteuttaa...
Tuommoisen säätämisestä? Se tapahtuu ilmeisesti vipuun tulevan vaijerin "asennuskohtaa" muuttamalla.
Tuossa boksissa ei kuvan mukaan näytä olevan mitään säädettävää.
Tarkoittanee että säädön kohdilleen osuminen todetaan ajamalla?