Regal 350
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Regal 350
Tuli syksyllä jo hommattua tuommonen Regal 350, K113 alustalla. Silloin oli vielä talon laajennus (vintti) kesken ja lupasin itelle että bussiin en koske ennen kuin raksahommat on tehty. Enkä koskenutkaan. Penkit irroteltiin lokakuussa meiän tokaluokkalaisen toimesta että mahtui pitämään synttärit linja-autossa
Vuodenvaihteessa oli vintti valmis ja mahdollisuus aloittaa uusi projekti. Ajokorttiasia kuitenkin aiheutti vielä vähän viivästystä. Vaikuttaa nimittäin jonku verran sisustukseen onko henkilömäärä 1+8 vai 1+16. Rupes tekemään mieli korottaa kortti C:stä D:hen. 4500€ autokoulu ei kuitenkaan houkuta. Sitten löityi opettaja jolla olis mahdollisuus ajattaa kortti opetusluvalla. No siinä opetusluvassa onkin sitten semmoinen ehto että sen saa vain oppisopimuskoulutuksen yhteydessä. Mulla ei yksityisyrittäjänä ole mitään mahista lähtä linja-autofirmaan oppisopimukseen min. 25 tuntia viikossa. No seuraavaksi yritin ns. yrittäjän oppisopimusta omassa firmassa. Se ei kelvannut oppisopimustoimistolle koska en ole kuljetusalan yrittäjä. Yritin vielä trafilta saada poikkeuslupaa ajo-opetusluvalle ilman oppisopimusta mutta ei onnistunut. Eli mennään sitten C kortilla ja auto katsatetaan M1 matkailuautoksi.
Auton kimpussa olen ehtinyt olemaan sen verran että keskivessa on deletoitu pois. Aikomus olis tehä parille pikkupojalle nukkumahuone ruumaan. Sieltä hyyssin seinien sisältä paljastui tuommosia vinopönkiä kuten kuvassa näkyy. Tohtiikohan tuota ottaa pois vai nyykähtääkö himmeli notkolle?
Toinen kysymys lattian tasauksesta. Nuo ylemmät vinot nousee seinän vieressä aivan korokkeeseen kiinni. Miten ootte tuomosissa lattiaa tasanneet. Palkki irti ja vaateriin takas kiinni vai? Toisaalta jos koroketta vain kaventais, esim keittin kaappien kohdalla, niin tuo vino mahtuis olemaan siellä alla. Kysyin Carrukseltakin niin insinööri meinas että kyllähän se vähän heikkenee jos palkit kääntää suoraan mutta toisaalta on niitä tehtaallakin tehty tasasella lattialla
Vuodenvaihteessa oli vintti valmis ja mahdollisuus aloittaa uusi projekti. Ajokorttiasia kuitenkin aiheutti vielä vähän viivästystä. Vaikuttaa nimittäin jonku verran sisustukseen onko henkilömäärä 1+8 vai 1+16. Rupes tekemään mieli korottaa kortti C:stä D:hen. 4500€ autokoulu ei kuitenkaan houkuta. Sitten löityi opettaja jolla olis mahdollisuus ajattaa kortti opetusluvalla. No siinä opetusluvassa onkin sitten semmoinen ehto että sen saa vain oppisopimuskoulutuksen yhteydessä. Mulla ei yksityisyrittäjänä ole mitään mahista lähtä linja-autofirmaan oppisopimukseen min. 25 tuntia viikossa. No seuraavaksi yritin ns. yrittäjän oppisopimusta omassa firmassa. Se ei kelvannut oppisopimustoimistolle koska en ole kuljetusalan yrittäjä. Yritin vielä trafilta saada poikkeuslupaa ajo-opetusluvalle ilman oppisopimusta mutta ei onnistunut. Eli mennään sitten C kortilla ja auto katsatetaan M1 matkailuautoksi.
Auton kimpussa olen ehtinyt olemaan sen verran että keskivessa on deletoitu pois. Aikomus olis tehä parille pikkupojalle nukkumahuone ruumaan. Sieltä hyyssin seinien sisältä paljastui tuommosia vinopönkiä kuten kuvassa näkyy. Tohtiikohan tuota ottaa pois vai nyykähtääkö himmeli notkolle?
Toinen kysymys lattian tasauksesta. Nuo ylemmät vinot nousee seinän vieressä aivan korokkeeseen kiinni. Miten ootte tuomosissa lattiaa tasanneet. Palkki irti ja vaateriin takas kiinni vai? Toisaalta jos koroketta vain kaventais, esim keittin kaappien kohdalla, niin tuo vino mahtuis olemaan siellä alla. Kysyin Carrukseltakin niin insinööri meinas että kyllähän se vähän heikkenee jos palkit kääntää suoraan mutta toisaalta on niitä tehtaallakin tehty tasasella lattialla
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4271
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Regal 350
Tuo palkki menee kyllä eri korimallleissa niin eri tavoilla että tähän asti on onnistunut vain siirtää käytävien reunoja ulommaksi eikä noin vinoja ole ollut missään.
Minä pistelisin laikalla eri asentoon ja toivoisin että ikkunat ei säry eikä sivuluukut ala ahdistamaan. Tuskimpa muuttuu mikään.
Minä pistelisin laikalla eri asentoon ja toivoisin että ikkunat ei säry eikä sivuluukut ala ahdistamaan. Tuskimpa muuttuu mikään.
Tulevaisuus on sähköinen
Re: Regal 350
Mulla menee nuo "936B" palkit ihan suoraan, mutta toisaalta b10M alusta taitaa olla ihan eri asia..
Noiden penkkien purkamisessa on kyllä tokaluokkalaisella melkoinen punnertaminen. Kovan urakan on tehnyt.
Tuo oli mulle ihan uusi tieto että opetusluvalla tai oppisopimuksella on mahdollista ajokorttia päivittää.. Täytyypä vähän tutkiskella.
Noiden penkkien purkamisessa on kyllä tokaluokkalaisella melkoinen punnertaminen. Kovan urakan on tehnyt.
Tuo oli mulle ihan uusi tieto että opetusluvalla tai oppisopimuksella on mahdollista ajokorttia päivittää.. Täytyypä vähän tutkiskella.
- Iski
- Kansleri
- Viestit: 1259
- Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
- Truck: Carrus 502 B10M
- Location: Nurmijärvi Rajamäki
- Member id: 149
Re: Regal 350
Volvossa on oikea runko kun Scaniassa vain toi himmeli, tosin runko ei kummoisesti tue itse koria, en kovin paljoa muutaisi rakennetta kun ollut juttua jopa siitä kuinka paljon pelkästään penkit jäykistää koria???
Voimia vaan projektiin
Voimia vaan projektiin
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Kuka ois ottanut keskiovimontusta portaat irti. Onkohan se lasikuiturunko kiinni vain sikaliimalla vai onko jossain piilossa ruuveja? Olis tarkoitus laittaa uusi lattia tuohon entisen vessan paikalle mutta portaat mokomat on aika pahasti sen homman haitolla.
Sitten kysymys kaanian miehille. Mihin ulkopuolisen paineilman syöttö on ollut kytkettynä. Piti auto nostaa maasta ja mulla välähti että koitampa tuolta etumaskin takaa pukata paineilmaa tallin kompuralla. Letku kiinni keulaan ja takaa alko kuulua sellainen suhina että jo säikähin. Suhina tulikin konehuoneesta. Siellä oli keulasta tuleva putki irti ilmankuivaimen tykönä ja ilma karkasi siitä harakoille. Ps. Volvomiestenkin neuvot saattaa kelvata jos on hyviä
Sitten kysymys kaanian miehille. Mihin ulkopuolisen paineilman syöttö on ollut kytkettynä. Piti auto nostaa maasta ja mulla välähti että koitampa tuolta etumaskin takaa pukata paineilmaa tallin kompuralla. Letku kiinni keulaan ja takaa alko kuulua sellainen suhina että jo säikähin. Suhina tulikin konehuoneesta. Siellä oli keulasta tuleva putki irti ilmankuivaimen tykönä ja ilma karkasi siitä harakoille. Ps. Volvomiestenkin neuvot saattaa kelvata jos on hyviä
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4271
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Regal 350
Josko nyt volvomies kertoisi että portaat lähtee irti repimällä. Liimalla kiinni teräskehyksessä. Pikku palasina irroittelin portaat, monitoimileikkuri on siihen hommaan hyvä vehe
Tulevaisuus on sähköinen
Re: Regal 350
Merkkivapaa tulkinta, voi olla usealla tavalla toteutettu::
-vain käsijarrun irroitus, täyttöventt yleensä käsijarrukahvan läheisyydessä
- kokojärj syöttä komp ja kuivaimen väliseen putkeen , jos siinä pikkusäiliö ( kondensi veden keräys
ja kuivaimen ulospuhalluksen tehostamiseen siinä valmiitaa tulppia tai kuivaimen jälkeen ennen 4 tiesuojaventtiiliä.Molemmissa kytkennöissä on ongelmia mukana. ” Vesipitoistailmaa ei kannata syöttää järjestelmään!”
Ellei tarve keulatäyttöä kätevin on venttiili em kohtiin esim ( tuo kelaputki yks vuotokohta lisää,
helpottaa hinurikuskia ja talliparkissa ilman syöttöä)
- voi olla muitakin toteutuksia
-vain käsijarrun irroitus, täyttöventt yleensä käsijarrukahvan läheisyydessä
- kokojärj syöttä komp ja kuivaimen väliseen putkeen , jos siinä pikkusäiliö ( kondensi veden keräys
ja kuivaimen ulospuhalluksen tehostamiseen siinä valmiitaa tulppia tai kuivaimen jälkeen ennen 4 tiesuojaventtiiliä.Molemmissa kytkennöissä on ongelmia mukana. ” Vesipitoistailmaa ei kannata syöttää järjestelmään!”
Ellei tarve keulatäyttöä kätevin on venttiili em kohtiin esim ( tuo kelaputki yks vuotokohta lisää,
helpottaa hinurikuskia ja talliparkissa ilman syöttöä)
- voi olla muitakin toteutuksia
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Lahti32 neuvosta päätellen portaat on niin kiinni ettei niistä ole takaisin asennettavaksi enään irroituksen jälkeen. Eipä tuo iso homma olisi tehdä vaikka uudet portaat. Tai sitten annan portaiden olla ja siirrän tuon patterin pois edestä että pääsen pohjaa levyttämään. Patterin olis kyllä joutanut siirtää jo purkuvaiheessa. Oli vähän työläs repiä se lasikuitukaukalo pois kun vessan patteri oli paikallaan.
Tuosta paineilman syötöstä. Kuivaimen jälkeen on parikin tulpattua yhdettä mutta niihin se syöttöputki ei passaa. Syöttöputken päässä on vielä kierrettävä nippa paikollaan. Pitää vielä seurata putkia kompuralta kuivaimelle josko sieltä löytyis joku paikka. Minkä kokonen ja näkönen pytty se kondenssiveden keräyssäiliö on? Otin kuvankin siitä kohasta missä nuo putket on irti mutta, kuva ei nyt kelpaa tänne vaikka sitä kuinka pienentää.
Tuosta paineilman syötöstä. Kuivaimen jälkeen on parikin tulpattua yhdettä mutta niihin se syöttöputki ei passaa. Syöttöputken päässä on vielä kierrettävä nippa paikollaan. Pitää vielä seurata putkia kompuralta kuivaimelle josko sieltä löytyis joku paikka. Minkä kokonen ja näkönen pytty se kondenssiveden keräyssäiliö on? Otin kuvankin siitä kohasta missä nuo putket on irti mutta, kuva ei nyt kelpaa tänne vaikka sitä kuinka pienentää.
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Kaikenlaista pitää hankkia bussiin. Nyt ollaan poikain kans Joensuussa hakemassa Wallaksen veneliettä.
- Iski
- Kansleri
- Viestit: 1259
- Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
- Truck: Carrus 502 B10M
- Location: Nurmijärvi Rajamäki
- Member id: 149
Re: Regal 350
Meidän Carruksessa oli keskioven portaat kiinni ihan alumiini kulmaraudoilla ja ruuveilla, helppo irroittaa ja 1 rappu saranoitu minkä alla wc lavuaarille vesisäiliö ja oven koneistoa.
Juu vessan kaukalo oli aika projekti purkaa.
Juu vessan kaukalo oli aika projekti purkaa.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
-
- Rattimajuri
- Viestit: 151
- Liittynyt: 13 Heinä 2017 11:46
- Truck: Volvo Ajokki Royal
- Location: Mänttä
- Member id: 382
Re: Regal 350
Jos tuo kuva nyt liittyi niin jätin portaita tonverran jäljelle
- Liitteet
-
- Kulkuri suihku wc alatila.jpg (108.95 KiB) Katsottu 23917 kertaa
-
- Kulkuri sivuovi.jpg (119.97 KiB) Katsottu 19612 kertaa
-
- Rattimajuri
- Viestit: 151
- Liittynyt: 13 Heinä 2017 11:46
- Truck: Volvo Ajokki Royal
- Location: Mänttä
- Member id: 382
Re: Regal 350
Kyllä kovaatekoa koko wc kaukalo rappuineen ainakin B10M Royalissa, puukkosaha ym käteviä purkutyökaluja. Muuteltiin sitä patterilinjaa toisenkuvan mukaiseksi, hkt wc tankki tulee tuon sinisenlevynpäälle...Aattelin kokeilla sitä sähköpumpullista Bilteman venehuusia, tosin on siihen jännitemuuttaja laitettava niitä kun ei ole 24V.
- setrailija
- Rattiamiraali
- Viestit: 297
- Liittynyt: 20 Marras 2008 11:56
- Truck: M-B 416
- Location: Joutseno
Re: Regal 350
Missä on linja-auton turvallisin paikka. Carruksen huussissa sen kun purkaa niin tietää.
Aina kylähulluja autetaan jos Itä-Suomessa pelit reistaa. Tai jos tarvii nopeudenrajoittimen todistuksen.
+358440422887
+358440422887
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Joo, kyllä oli hyyssi tehty kestämään. Portaat saa jäädä ainakin toistaiseksi. Olkoot se vaikka myönnytyksenä Carrukselle .
Aluksi oli meininki tehä nukkumasoppi tuohon vessan paikalle mutta taidankin käyttää tuon tilan johonki muuhun. Koppi olis tullut poikittain portaiden etupuolelle mutta siihen ois saanut leveyttä vain metrin verran. Tilaa siis vain yhdelle aikuiselle. Kaiken lisäksi pitäis ottaa tuossa aiemmassa kuvassa näkyvä 1376 vinotuki pois. Tuntuu että siinä on ilmankin aika vähän tuettu koria noin pitkittäin.
Aluksi oli meininki tehä nukkumasoppi tuohon vessan paikalle mutta taidankin käyttää tuon tilan johonki muuhun. Koppi olis tullut poikittain portaiden etupuolelle mutta siihen ois saanut leveyttä vain metrin verran. Tilaa siis vain yhdelle aikuiselle. Kaiken lisäksi pitäis ottaa tuossa aiemmassa kuvassa näkyvä 1376 vinotuki pois. Tuntuu että siinä on ilmankin aika vähän tuettu koria noin pitkittäin.
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Siitä vessasta on muuten se pytty vielä tallessa. Jos jollain on tarvetta semmoselle niin Haapajärveltä saa hakea. Voin myös tuoda välille Haapajärvi-Oulu kun melkein viikoittain ajelen sinne.
Re: Regal 350
Voisiko olla niin, että kuivaimelle tuleva lisäsyöttöportti on tulpattu, ja syöttöputken ja kuivaimen välinen takaiskuventtiili puuttuu? Tehty "halvin" korjaus takaiskun alettua vuotamaan...VeihtiPekka kirjoitti:Tuosta paineilman syötöstä. Kuivaimen jälkeen on parikin tulpattua yhdettä mutta niihin se syöttöputki ei passaa. Syöttöputken päässä on vielä kierrettävä nippa paikollaan. Pitää vielä seurata putkia kompuralta kuivaimelle josko sieltä löytyis joku paikka. Minkä kokonen ja näkönen pytty se kondenssiveden keräyssäiliö on? Otin kuvankin siitä kohasta missä nuo putket on irti mutta, kuva ei nyt kelpaa tänne vaikka sitä kuinka pienentää.
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Dodii, D-kortti tuli. Ainut vaan että tämä ei ole trafin myöntämä vaan Neste Oy:n
Ehkä se trafinkin myöntämä tässä vielä joskus tulee. Ainakin verottaja ja katsastusmies kovasti kannustaa siihen.
Ehkä se trafinkin myöntämä tässä vielä joskus tulee. Ainakin verottaja ja katsastusmies kovasti kannustaa siihen.
- jariautio
- Rattimajuri
- Viestit: 170
- Liittynyt: 19 Marras 2012 17:12
- Truck: Volvo carrus 602
- Location: Haapajärvi
- Member id: 173
- Paikkakunta: Haapajärvi
Re: Regal 350
Yksityis D kortin saa nykyään aivan autokoulun kautta. Tuli nimittäin just hommattua sellainen itselle.
5 tuntia autokoulua ja 10 ajotuntia, veikkaus ja inssiajo. 1 k€ rahaa siinä palaa mut senhän tienaa nopeesti jos
noi auton kulut nousee niinkuin ovat kaavailleet.
ammattipätevuus sitte toinen juttu jos sitä tarviit...
5 tuntia autokoulua ja 10 ajotuntia, veikkaus ja inssiajo. 1 k€ rahaa siinä palaa mut senhän tienaa nopeesti jos
noi auton kulut nousee niinkuin ovat kaavailleet.
ammattipätevuus sitte toinen juttu jos sitä tarviit...
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Sulla Jari oli varmaan pohjalla ajokokemusta C kortilla kun selvisit tuolla 5/10 tuntia. Nuo tunnithan on tosiaan jo paljon kohtuullisemman hintaiset autokoulussa kun se 15/30 mikä minun ois pitänyt ajaa. Mulla on vanha C kortti mutta en ole koskaan ollut autohommissa niin sanoivat Antin autokoulusta että menis sitten tuon pitemmän kaavan kautta ja hinta 4500€.
Kaikkea tässä nyt on yritetty esim. opetuslupaa ja oppisopimusta mutta ei oppisopimustoimistolle kelvannut minun suunnitelmat. Tänään sitten hain ammattikouluun Sieltä pitäis kesään mennessä olla kortti ajettuna ja ens talvena sitten istutaan 140 tuntia perustason ammattipätevyyttä. Katotaan miten äijän käy.
Kaikkea tässä nyt on yritetty esim. opetuslupaa ja oppisopimusta mutta ei oppisopimustoimistolle kelvannut minun suunnitelmat. Tänään sitten hain ammattikouluun Sieltä pitäis kesään mennessä olla kortti ajettuna ja ens talvena sitten istutaan 140 tuntia perustason ammattipätevyyttä. Katotaan miten äijän käy.
-
- Rattimajuri
- Viestit: 242
- Liittynyt: 13 Heinä 2015 14:22
- Truck: mb 407 ja Carrus 302
- Location: Pirkanmaa
- Member id: 285
- Paikkakunta: www.instagram.com/armasbussi
Re: Regal 350
Ite ajoin ilta ammattikoulussa työn ohella kortin kortti ja ammattipätevyys noin 450e. Meneehän siinä aikaa kumminkin
ARMAS scania k113 carrus 302 vm-95
MB 407 vm-67
MB 407 vm-67
-
- Kippari
- Viestit: 72
- Liittynyt: 28 Marras 2014 20:52
- Location: Etelä-Pohjanmaa
Re: Regal 350
Kai sen pelkän D saa ilman pätevyyksiäkin?
-
- Rattimajuri
- Viestit: 242
- Liittynyt: 13 Heinä 2015 14:22
- Truck: mb 407 ja Carrus 302
- Location: Pirkanmaa
- Member id: 285
- Paikkakunta: www.instagram.com/armasbussi
Re: Regal 350
Ammatikoulusta mielestäni ei saa tai jos jättääkesken vaan. Amitsussa koitetaan saada kumminkin uutta ammattia
ARMAS scania k113 carrus 302 vm-95
MB 407 vm-67
MB 407 vm-67
Re: Regal 350
Aihetta sivuten nyt saa noita direktiivi päiviä tentittyä netinkautta, tuli mainos, ei tarkemmin ehtinyt
lukea onko vanhan uusinta vai ,,, näytti hinta olevan 40€ luokkaa. Ellei muuttunut noissa pieni suun
nittelu vipaus , tarvii olla yks ennakoivanajo pv loput voi olla vaikka ea kursseja, voi olla muuttunut kuorma- auto, linja -auto ei tietoa.käytännössä moni tarvii työhönliittyviä esim tieturva
lukea onko vanhan uusinta vai ,,, näytti hinta olevan 40€ luokkaa. Ellei muuttunut noissa pieni suun
nittelu vipaus , tarvii olla yks ennakoivanajo pv loput voi olla vaikka ea kursseja, voi olla muuttunut kuorma- auto, linja -auto ei tietoa.käytännössä moni tarvii työhönliittyviä esim tieturva
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Aukasin vähä lattioita niin ikävä realismi eturungon osalta paljastui. Poikkipalkit, varsinkin keskimmäinen, on lehteviä kuin Myllyn paras joulutortut. Tuosta kun irtokerrokset poisti niin ohuinpiin kohtiin jäi varmaan vain pari milliä rautaa.
Nythän nuo olis hyvä uusia kun on paikat auki. Sitä mietin että miksi johtosarjat menee palkkien läpi. Vois kait ne jättää tuohon palkin päällekkin niin ei tarttis niitä purkaa jos vaihtaa palkit.
Nythän nuo olis hyvä uusia kun on paikat auki. Sitä mietin että miksi johtosarjat menee palkkien läpi. Vois kait ne jättää tuohon palkin päällekkin niin ei tarttis niitä purkaa jos vaihtaa palkit.
- VeihtiPekka
- Rattimajuri
- Viestit: 166
- Liittynyt: 09 Syys 2017 21:28
- Truck: K113, Regal 350
- Location: Haapajärvi
Re: Regal 350
Monissa autoissa tuntuu olevan webastolle oma polttoainesäiliö joka täyttyy moottorin paluuputkesta. Mulla weba imee polttoainetta auton tankista ja ilmaa siitä pitkästä linjasta. Aattelin laittaa semmosen välisäiliön paluuputkeen. Siitä sais samalla liedellekin polttoaineen.
Vaan miten semmonen systeemi oikein toimii. Syöttöpumpulta paluu välisäilöön mutta, millä siitä sitten saahan soppa menemään auton tankkiin kun se välisäiliö täyttyy? Ja pitää kait siinä joku huohotinkin olla.
Vaan miten semmonen systeemi oikein toimii. Syöttöpumpulta paluu välisäilöön mutta, millä siitä sitten saahan soppa menemään auton tankkiin kun se välisäiliö täyttyy? Ja pitää kait siinä joku huohotinkin olla.