Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Tällaisella muotovaliolla päätin liittyä seurakuntaanne sekalaiseen
Ostaessani oli joku entisisistä omistajista jo muuttanut taaemman puoliskan autosta autonkuljetukseen soveltuvaksi, etuosa oli asiallisessa kunnossa, ainoastaan istuimia oli vähennetty niin, että ka:han sallittu 1+8:n istumapaikkaa on jäänyt tiloilleen.
Tarkoituksena on kuljetella harrastekalustoa ensikesänä kisapaikoille pitkin Suomea ja koittaa kyseisten reisujen yöpymisongelmaa helpottaa muutamalla mukanakulkevalla makuupaikalla.
Teknisesti onneksi auto on suht käyttökutoinen, mitä nyt kadottaa nestettä, perän alennusvaihde ei toimi ja joitain sivuluukkuja on jumitettu kiinni kun saranakumi on katkennut. Meininki on että talven pimeinä hetkinä takaoviratkaisu mullistetaan paremmaksi, ja pahimmat rakenteiden pehmentymät korjaillaan kuntoon.
Auto on -79 Volvo B58 kuorenaan DP 400.Ostaessani oli joku entisisistä omistajista jo muuttanut taaemman puoliskan autosta autonkuljetukseen soveltuvaksi, etuosa oli asiallisessa kunnossa, ainoastaan istuimia oli vähennetty niin, että ka:han sallittu 1+8:n istumapaikkaa on jäänyt tiloilleen.
Tarkoituksena on kuljetella harrastekalustoa ensikesänä kisapaikoille pitkin Suomea ja koittaa kyseisten reisujen yöpymisongelmaa helpottaa muutamalla mukanakulkevalla makuupaikalla.
Teknisesti onneksi auto on suht käyttökutoinen, mitä nyt kadottaa nestettä, perän alennusvaihde ei toimi ja joitain sivuluukkuja on jumitettu kiinni kun saranakumi on katkennut. Meininki on että talven pimeinä hetkinä takaoviratkaisu mullistetaan paremmaksi, ja pahimmat rakenteiden pehmentymät korjaillaan kuntoon.
Viimeksi muokannut Sameli, 04 Joulu 2017 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo
Hankinnan jälkeen on ehditty vaihtaa kaikki takarenkaat, viimeinenkin lukkovanne korvattu ultraharvinaisella volvon pikkujakoisella 22.5 tubelesvanteella, sähkövikoja on kartoitettu=>ajovalojen lisäksi juuri mikään ei toimi...
Tänään kapistus siirtyi lainatiloihin kuivamaan ja odottamaan saumojen tiivistyksiä ynnä muita toimenpiteitä joilla koitetaan saada korin rapistumista hallintaan.
Tänään kapistus siirtyi lainatiloihin kuivamaan ja odottamaan saumojen tiivistyksiä ynnä muita toimenpiteitä joilla koitetaan saada korin rapistumista hallintaan.
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Toimimatonta tuplaperää kans tutkittiin, onkohan kellekkään tuon vaihdinkoneikon sielunelämä tuttu? montakohan piuhaa sinne kuuluisi mennä, johtonipussa on 3 mutta mötikkään menee vain kaks...
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Tuo peränvaihtaja vanhakeksintö, jos yhtään oiken muistan niin siirto tapahtuma tehdään eri napaan
virran syötöllä ja yks maa? Jos tutkii vaihtokatkaisijasta sieltä selviää virta ja maa syötöt. Tuossa vaihtajan kannessa ( kierukka/ jousikotelossa) on kärjet jotka toimii rajakatkaisijana, katkaisee virran ,
moottorille mutta aina yhdessä johdossa virta ” ajossa päällä”.
Jos isolla puolen onko tarvetta pikkupuolelle jolla max nopeus 60-70 luokkaa, ainut jos tarvii pientä
ykköstä tai peruutusta lähtiessä. ( isopuoli on planeetta lukittuna perässä ts suora) Vaihto tehdään ”vedossa” esivalitaan uusi alue ja sähkömoottori vetää jousen jännitykseen ja kytkinpolkaisulla vaihto tapahtuu, hienosti ylöspäin , alaspäin vaihto ei suositeltavaa vauhdissa ettei tule virhe arvio nopeudessa, (yleensä tarve on lähtöhetkellä) tuohon;järjestelmään kuuluu pieni planeettavaihde mittarivaijerissa se hoitaa että nopeus/ matkamittari näyttää oikein
Tänään tuli tuollain dp vastaan, hiukan pitäis jousitusta säätää ,” DC3 ajoasento” suuntana könni
tai ”monako”
Lisäys / tarkennus tuo vaihtaminen tapahtuu sakarakytkimellä ( ei synkonoitu) joskus ollut ongelma
kun sähkömoottorin siirto jää vajaaksi esim sähkövika tai Jumittuminen vähäisen käytön johdosta, varmuudella en muista oliko vaihtajassa ulkopuolinen ”ruuvi” josta voi ruuvaamalla siirtää jos
tekniikka pettää, se varmaan selviää kun ko laite ”käsittelyssä”.Myös mahdollista että toim on
poistettu käytöstä tarpeettomana tai jonkin vian johdosta.
Halli kuvasta mietin missä nähnyt tuon vw avolavan,,,,, nyt selvisi huoltopaikan osoite
virran syötöllä ja yks maa? Jos tutkii vaihtokatkaisijasta sieltä selviää virta ja maa syötöt. Tuossa vaihtajan kannessa ( kierukka/ jousikotelossa) on kärjet jotka toimii rajakatkaisijana, katkaisee virran ,
moottorille mutta aina yhdessä johdossa virta ” ajossa päällä”.
Jos isolla puolen onko tarvetta pikkupuolelle jolla max nopeus 60-70 luokkaa, ainut jos tarvii pientä
ykköstä tai peruutusta lähtiessä. ( isopuoli on planeetta lukittuna perässä ts suora) Vaihto tehdään ”vedossa” esivalitaan uusi alue ja sähkömoottori vetää jousen jännitykseen ja kytkinpolkaisulla vaihto tapahtuu, hienosti ylöspäin , alaspäin vaihto ei suositeltavaa vauhdissa ettei tule virhe arvio nopeudessa, (yleensä tarve on lähtöhetkellä) tuohon;järjestelmään kuuluu pieni planeettavaihde mittarivaijerissa se hoitaa että nopeus/ matkamittari näyttää oikein
Tänään tuli tuollain dp vastaan, hiukan pitäis jousitusta säätää ,” DC3 ajoasento” suuntana könni
tai ”monako”
Lisäys / tarkennus tuo vaihtaminen tapahtuu sakarakytkimellä ( ei synkonoitu) joskus ollut ongelma
kun sähkömoottorin siirto jää vajaaksi esim sähkövika tai Jumittuminen vähäisen käytön johdosta, varmuudella en muista oliko vaihtajassa ulkopuolinen ”ruuvi” josta voi ruuvaamalla siirtää jos
tekniikka pettää, se varmaan selviää kun ko laite ”käsittelyssä”.Myös mahdollista että toim on
poistettu käytöstä tarpeettomana tai jonkin vian johdosta.
Halli kuvasta mietin missä nähnyt tuon vw avolavan,,,,, nyt selvisi huoltopaikan osoite
Viimeksi muokannut BussMAN, 05 Joulu 2017 08:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Tiesin jotta tietoa löytyy! huomenna varmaan koivertuu klönikkä käteen tilastaan. Joo minähän siinä päästelin juuri tuonne pienenpienen-Samin tallilleppäin, varmaan just kiihrytin kun keventi niin etupäätäBussMAN kirjoitti:Tuo peränvaihtaja vanhakeksintö, jos yhtään oiken muistan niin siirto tapahtuma tehdään eri napaan
virran syötöllä ja yks maa? Jos tutkii vaihtokatkaisijasta sieltä selviää virta ja maa syötöt. Tuossa vaihtajan kannessa ( kierukka/ jousikotelossa) on kärjet jotka toimii rajakatkaisijana, katkaisee virran ,
moottorille mutta aina yhdessä johdossa virta ” ajossa päällä”.
Jos isolla puolen onko tarvetta pikkupuolelle jolla max nopeus 60-70 luokkaa, ainut jos tarvii pientä
ykköstä tai peruutusta lähtiessä. ( isopuoli on planeetta lukittuna perässä ts suora) Vaihto tehdään ”vedossa” esivalitaan uusi alue ja sähkömoottori vetää jousen jännitykseen ja kytkinpolkaisulla vaihto tapahtuu, hienosti ylöspäin , alaspäin vaihto ei suositeltavaa vauhdissa ettei tule virhe arvio nopeudessa, (yleensä tarve on lähtöhetkellä) tuohon;järjestelmään kuuluu pieni planeettavaihde mittarivaijerissa se hoitaa että nopeus/ matkamittari näyttää oikein
Tänään tuli tuollain dp vastaan, hiukan pitäis jousitusta säätää ,” DC3 ajoasento” suuntana könni
tai ”monako”
Etupään säätötanko on irti, huomenis varmaan sekin loihditaan uus, tai ainaki laitetaan ovelle köysitikkaat...
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4271
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Laitappa kuvia siitä perävaihtajan purkamisesta. Minulla on kanssa tuollainen motikka mutta ei ole toiminut ainakaan kymmeneen vuoteen. Pelaisikohan tuo automaatin kanssa mitenkään? Voisi olla tarpeen norjalaisessa mäkiajossa saada pikkpuoli päälle
Tulevaisuus on sähköinen
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4431
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Tervetuloa!
Kaikessa perveydessään tuo koppa on kyllä komia! Siitä on ottanu mallia niin mese, ku irzar, juuri tuo eritasolasitus ohjaamon ja matkustamon osalta. Aikaansa edellä kaikessa kau(n-h)eudessaan!
Mulla oli b58 ekana bussina kans, ja edellinen omistaja oli sitä mieltä, että jos et tajua tuon perävaihtajan päälle, niin älä koske. (oli teipattu pitkälle perälle, itse poistin koko napin!) Hyvin pärjäsi pitkällä puolella. Vaatii oikeat kierrokset, kun sehän rykäsee raakana sisään, jollain melko hitaalla servolla vieläpä...
Koita pitää kaunokainen liikenteessä, maksaa vaivan, niin hieno se on!
Kaikessa perveydessään tuo koppa on kyllä komia! Siitä on ottanu mallia niin mese, ku irzar, juuri tuo eritasolasitus ohjaamon ja matkustamon osalta. Aikaansa edellä kaikessa kau(n-h)eudessaan!
Mulla oli b58 ekana bussina kans, ja edellinen omistaja oli sitä mieltä, että jos et tajua tuon perävaihtajan päälle, niin älä koske. (oli teipattu pitkälle perälle, itse poistin koko napin!) Hyvin pärjäsi pitkällä puolella. Vaatii oikeat kierrokset, kun sehän rykäsee raakana sisään, jollain melko hitaalla servolla vieläpä...
Koita pitää kaunokainen liikenteessä, maksaa vaivan, niin hieno se on!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Tuossa vähän kuvakollaasia tuon norrlandsväxel:in Eaton-sovelluksen käyttölaitteesta.
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Se on tosiaan tuo klöntti yllättävän viisas värkki, toi sähkömoottori on maadoitettu runkoon, ja siinä on kaksi käämitystä joilla pyörii haluttuun suuntaan, eli käyttölaitteelle tulee kolme johtoa, kahteen vuorotellen virta, ja kolmas on merkkivalon johto, joka lähtee anturiklöntistä.
itsellä luultavasti toimimattomuuren syy oli se, että taka-akselin maadoitus on olematon, käyttölaite toimii lattialla hienosti, mutta moottori kyllä kannatti avata ja putsata.
pitää huomenna koittaa laittaa erikseen maadoitus vehkeelle.
itsellä luultavasti toimimattomuuren syy oli se, että taka-akselin maadoitus on olematon, käyttölaite toimii lattialla hienosti, mutta moottori kyllä kannatti avata ja putsata.
pitää huomenna koittaa laittaa erikseen maadoitus vehkeelle.
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Se viisaus tulee siitä, että tuon kuulamutterihässäkkä menee vapaalle kun tulee päähänsä, eli jos rajakytkin vikaantuu eikä pysäytä moottoria, ei silti mikään välittömästi hajoa
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Mikähän tämon tämä laturi mikä tänne on pantu? Jonku sepän tekoonen jalka, laturi oli linkus ja remmit kiljui, vähän kun itte paranteli ja investoi uuret kiinnityspannat, niin nyt pelajaa kivasti.
Perävaihteen kans takkuajille neuvoksi, vaihtakaa ensi se rele sinne kojetaulun taakse ja autosta klöntille menevät johrot on sininen=pikkupuoli, musta=isopuoli ja punainen kai merkkivalon johto, mutta ittellä siihen tulee jatkuva virta ja sen maaroottamalla ampuu sulakkeen...-
- Rattimajuri
- Viestit: 180
- Liittynyt: 27 Elo 2013 00:08
- Truck: Volvo B57
- Location: Turku
- Paikkakunta: Turku
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Auton nokassa tuo laturi? Mun b58 samanlainen tehty, eikä lataa.
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Kyllä tuo on tuos mahurin päällä, vaihteensiirtäjä menee millinpäästä, tuo vielä vissiin lataa kumminkin...Jerney kirjoitti:Auton nokassa tuo laturi? Mun b58 samanlainen tehty, eikä lataa.
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Alkuperäinen, keulalla etukardaanin välityksellä pyöritetty laturi korvattu moottorin päälle siirretyllä. Millainen on jäähdyttimen flektin käyttöjärjestelmä nykyään? Sekin pyörinyt alun perin etukardaanivetoisena, moneen B58:iin vuosien saatossa vaihdettu sähköpuhaltimet tilalle.
Muutamalla tuplaperäisellä Volvolla olen itse saanut joskus ajella. Toimiva "norrlandsväxel" vaihtaa minusta paljon nätimmin ilman kytkintä ylöspäin, kuin kytkimen kanssa. Alaspäin vaihtokin meni ilman kytkintä hienosti noissa yksilöissä. Mutta tarkkana saa olla kierrosten kanssa juuri pikkupuolelle vaihtaessa. Itse vaihdoin pikkuperälle vauhdissa vain suurimmalla vaihteella, jos tarve oli.
Delta 400 on kyllä hieno kori, onneksi noita on muutama säästynyt. Museoitunakin taitaa olla ainakin kolme yksilöä, kaikki Scanian takamoottorialustalla.
Muutamalla tuplaperäisellä Volvolla olen itse saanut joskus ajella. Toimiva "norrlandsväxel" vaihtaa minusta paljon nätimmin ilman kytkintä ylöspäin, kuin kytkimen kanssa. Alaspäin vaihtokin meni ilman kytkintä hienosti noissa yksilöissä. Mutta tarkkana saa olla kierrosten kanssa juuri pikkupuolelle vaihtaessa. Itse vaihdoin pikkuperälle vauhdissa vain suurimmalla vaihteella, jos tarve oli.
Delta 400 on kyllä hieno kori, onneksi noita on muutama säästynyt. Museoitunakin taitaa olla ainakin kolme yksilöä, kaikki Scanian takamoottorialustalla.
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Melkoisia mulkkauksia tehty aikanaan, tuossa on kaksi sähköpuhallinta nokas, ja 4 ilmasäiliötä, en tierä minne tuonne on aikanaan kartaani saatikka oheistarpeet sopinu, luulinkin jotta se kartaanihomma on ollut vain B10:n juttuja kun kartaanista ei ole mitään jäänteitä edes nokkapyörässä, toki moottoriakin tuosta on rempattu, lieneekö eres alkuperäinen kun hätinä öljynsä värjää ja jysähtää käyntiin aika helposti.b12m kirjoitti:Alkuperäinen, keulalla etukardaanin välityksellä pyöritetty laturi korvattu moottorin päälle siirretyllä. Millainen on jäähdyttimen flektin käyttöjärjestelmä nykyään? Sekin pyörinyt alun perin etukardaanivetoisena, moneen B58:iin vuosien saatossa vaihdettu sähköpuhaltimet tilalle.
Muutamalla tuplaperäisellä Volvolla olen itse saanut joskus ajella. Toimiva "norrlandsväxel" vaihtaa minusta paljon nätimmin ilman kytkintä ylöspäin, kuin kytkimen kanssa. Alaspäin vaihtokin meni ilman kytkintä hienosti noissa yksilöissä. Mutta tarkkana saa olla kierrosten kanssa juuri pikkupuolelle vaihtaessa. Itse vaihdoin pikkuperälle vauhdissa vain suurimmalla vaihteella, jos tarve oli.
Delta 400 on kyllä hieno kori, onneksi noita on muutama säästynyt. Museoitunakin taitaa olla ainakin kolme yksilöä, kaikki Scanian takamoottorialustalla.
Tykkään kans korimallista, vaikkakin tuo pelliputkikehikko tuntuus vaativan huomiota ihan riittävästi... olis saanu olla rosteria... bussidatan perusteella ei näitä ole Volvon alustalla kuin rontti kymmenen ollutkaan suomes käytös, liekö ulos sitten monta viety.
Ne museoyksilöt tosiaan on kaanioota kaikki, ja omialtaasia siihen hommaan juurikin harrastajankannalta tympiän moottorin sijoittelunsa vuoksi.
Perän käyttöä ehrin pari reissua harjoitella, nätisti tuntuis menevän päälle, eli lienee kunnossa rattailtaan, mukavasti auttaa nois ahtais pihois venkslaamises.
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Kaikki 58 M oli etukardaanilla ja edessä visco tuuletin ja laturi hihnoilla nokassa, ainakin ne autot jotka muistan. Kardaani oli/ on henkilöauton kard kokoluokkaa, tällä taattiin kuljettajalle ääniä ja tärinöitä, ettei alkaa kaipaamaan etumoottori ( hetkuja) autoa, oletan...10M myös etukardaani en muista oliko viimeiset ilman.
Muuta historiaa:
Saman aikakauden sisuissa esim BK 82,84 ,,oli sähköiset tuulettimet 2 kpl / 1 kplja pienemmissä hydr tuuletin
( autot joissa tuuletin vasemmalla kulj kohdassa, Bk 87 alkaen)
Leyland leopard myös etukardaani puolivälissä jakolaatikko siinä ohj tehostinen pumppu ja eri akseli laturille ja jäähdytys tuulettimen kard puhallin kytkentä paineilmalla.”hyvin tunnitettavat äänet omasi.”
Scaniat ei keskimoottoriautoja tehnyt
Muuta historiaa:
Saman aikakauden sisuissa esim BK 82,84 ,,oli sähköiset tuulettimet 2 kpl / 1 kplja pienemmissä hydr tuuletin
( autot joissa tuuletin vasemmalla kulj kohdassa, Bk 87 alkaen)
Leyland leopard myös etukardaani puolivälissä jakolaatikko siinä ohj tehostinen pumppu ja eri akseli laturille ja jäähdytys tuulettimen kard puhallin kytkentä paineilmalla.”hyvin tunnitettavat äänet omasi.”
Scaniat ei keskimoottoriautoja tehnyt
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Ehtihän sitä jo pari vikaa korjatakkin ennenkö uusia tuli, vetoakseli poksahti kun meinasin siirtää pihas...
Sellaista sitten ettimään...
Sellaista sitten ettimään...
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Eiköhän ne kartaanit hävinneet sen myötä kun syyläri siirrettiin nokasta kylkeen.BussMAN kirjoitti:Kaikki 58 M oli etukardaanilla ja edessä visco tuuletin ja laturi hihnoilla nokassa, ainakin ne autot jotka muistan. Kardaani oli/ on henkilöauton kard kokoluokkaa, tällä taattiin kuljettajalle ääniä ja tärinöitä, ettei alkaa kaipaamaan etumoottori ( hetkuja) autoa, oletan...10M myös etukardaani en muista oliko viimeiset ilman.
Sinänsä ei ole mitään syytä miksi tuo tuuletinkartaani pitäisi sen kummempaa ääntä kuin henkilöautossakaan, mutta eihän se kummoistakaan välystä tarvitse kun alkaa metelöimään.
-
- Kippari
- Viestit: 72
- Liittynyt: 28 Marras 2014 20:52
- Location: Etelä-Pohjanmaa
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Uteliaisuudesta, pitkäkö laite on?
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Auto on karvan vajaa 12m, mutta kartaanista en tierä.Elämysmatkailija kirjoitti:Uteliaisuudesta, pitkäkö laite on?
-
- Rattimajuri
- Viestit: 180
- Liittynyt: 27 Elo 2013 00:08
- Truck: Volvo B57
- Location: Turku
- Paikkakunta: Turku
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Menis varmaan samat ilmapussit sun ja mun 58:seihin. Onks sulla rautajouset pussien lisäks?
Sit ku tulee vaihto ajankohtaiseksi, niin vois tehdä kimppatilauksen
Sit ku tulee vaihto ajankohtaiseksi, niin vois tehdä kimppatilauksen
-
- Apukuski
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24 Loka 2017 10:40
- Truck: Volvo B58 Delta 400
- Location: Ilmajoki
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
No kai ne seuraavaksi poksahteloo kun tuon vetarin saa jostain...Jerney kirjoitti:Menis varmaan samat ilmapussit sun ja mun 58:seihin. Onks sulla rautajouset pussien lisäks?
Sit ku tulee vaihto ajankohtaiseksi, niin vois tehdä kimppatilauksen
-
- Rattimajuri
- Viestit: 180
- Liittynyt: 27 Elo 2013 00:08
- Truck: Volvo B57
- Location: Turku
- Paikkakunta: Turku
Re: Delta 400 kuljetus-/humppa-ajoneuvo (Volvo B58)
Niitä voisikin alkaa sitten kaivelemaan.