pirkkalan hullujen scania wiima
Re: pirkkalan hullujen scania wiima
tämän ja vko516 kulkurit voi bongata tänä viikonloppuna sappeesta. 

Uusi projekti: Volvo vanhool -85
EX: scania wiima -89
Nostellaas tätäkin taas.
Talvi oli aika lailla hiljaiseloa kulkurin kanssa mutta nyt alettu hiomaan kylkiä puolivälin listasta alaspäin sekä myllyttämään siitä ylöspäin. Tarkoituksena siis maalata noi alaosat koska vähän päässy maali lohkeilemaan.
Tänään täytyis alkaa myös vessaa toteuttamaan että sen vielä juhannusreissulle saisi toimintaan.
Ideana olis tehdä vesi wc n. 200litran jätevesisäiliöllä ja varmaankin 150 litran puhtaalla vedellä.
Mitäs huomioon otettavaa näissä systeemeissä oli?
Tyhjennys olisi tarkoitus tehdä niin että voi tyhjentää niihin huoltoasemien ja venelaiturien ym. tyhjennyspaikkoihin.
Täytyy ottaa tänään kamera mukaan jos saisi illalla lisäiltyä kuvia linjurin nykykunnosta.
Talvi oli aika lailla hiljaiseloa kulkurin kanssa mutta nyt alettu hiomaan kylkiä puolivälin listasta alaspäin sekä myllyttämään siitä ylöspäin. Tarkoituksena siis maalata noi alaosat koska vähän päässy maali lohkeilemaan.
Tänään täytyis alkaa myös vessaa toteuttamaan että sen vielä juhannusreissulle saisi toimintaan.
Ideana olis tehdä vesi wc n. 200litran jätevesisäiliöllä ja varmaankin 150 litran puhtaalla vedellä.
Mitäs huomioon otettavaa näissä systeemeissä oli?
Tyhjennys olisi tarkoitus tehdä niin että voi tyhjentää niihin huoltoasemien ja venelaiturien ym. tyhjennyspaikkoihin.
Täytyy ottaa tänään kamera mukaan jos saisi illalla lisäiltyä kuvia linjurin nykykunnosta.
Uusi projekti: Volvo vanhool -85
morjens. mulla olis kans säiliöiden valmistus edessä. luultavasti teen lasikuidusta. tyhjennys sulkuventtiiliä olen pohtinut että miten ovat yleensä toteuttaneet? mulla olis kahden tuuman pallosulkuventtiili ulkokierreliitännällä. saakohan lasikuituun liimattua sitä suoraan vai pitäiskö liimata siihen muhvi johon kiertää sulku. oliskohan valmiina jotain toista ratkaisua? jonkinlainen tarkistus luukku olis varmaan hyvä olla ja ilmaputki katolle. säiliön kunnollinen kiinnitys koriin ettei lähde kakka liikenteeseen 

Scania K112 CLB AA/6000 kutter deca 320 -87