Vuorokausihinnat

Kokemuksia, yhteystietoja jne. leirintäpaikoista
Avatar
B9M
Kansleri
Viestit: 1454
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
Truck: Volvo FH12 380 XL
Location: Kokkola
Member id: 048
Paikkakunta: Kokkola

Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja B9M »

Leville on avattu uusi karavanalue Immeljärven pohjoispäähän. Vuorokausihinta on 48€ sähkön kanssa Kyllä jumalauta alkaa olla hinnat kohdillaan joo. Sairasta sanon minä. Tv. Ari
#048
Avatar
Bussiton
Vapaaherra
Viestit: 2400
Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
Location: Jokela
Member id: 015
Paikkakunta: Jokela

Re: Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Noo jotkuthan sanoo ettei se ole kallis :wink: , köyhistä vaan tuntuu siltä :shock: mut munkin mielestä alkaa noilla hinnoilla kipukynnys ylittyä :evil: vai kuuluuko aamupala ja auton pesukin tohon hintaan :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Avatar
RATTI-MATTI
Apukuski
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Elo 2007 17:11
Truck: Volvo B6FA,Wiima 303
Location: Korkeasaari

Re: Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja RATTI-MATTI »

Kallista on yöpyminen Levillä,kun on kyseessä sentään oma kalusto.Tarvii maksaa vain sähkö ja auton paikka. :x
Kävin työreissun levillä viikko sitten,olin yhden yön hotelli levitunturissa:maksoi 112 €!
Että kaikki siellä maksaa 1,5 kertaa sen mitä muualla. :evil:
Tulipas tuosta lappalaisten hinnoittelusta mieleen takavuosilta tosi tapaus.
Yks oulun puolen mies kävi kittilässä ostamassa grilliltä yhden ainoan käristemakkaran.
Oli vielä markat käytössä. :D
Mies sai makkaran ja lappalais -akka pyysi siittä 12 markkaa. :shock:
Mies tokasi,että ompa kallista hampinkäyrää! :!:
Lapin akka tuumasi,että :ei piä thulla thänne jos ei ole rahhaa! :wink:
Mitä me tästä opimme ;kun käyt lapissa,ota omat eväät matkaan , niinkuin sakemanneilla on AINA!
Kun ite meen kulkurilla lappiin ens kesänä ,täytän jääkaapin ja keittiön jo lähtiessä.
Ja yövyn aivan muualla ,kuin leirintä-alueilla.Luulis sieltä yks onnikan kokonen läntti löytyvän. :roll:
Ps.KULKURIssa on nyt sitte jouluvalot tuulilasissa,antamassa valoa pimeälle takapihalle! :idea:
RATTI-MATTI
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

B9M kirjoitti:Leville on avattu uusi karavanalue Immeljärven pohjoispäähän. Vuorokausihinta on 48€ sähkön kanssa Kyllä jumalauta alkaa olla hinnat kohdillaan joo. Sairasta sanon minä. Tv. Ari
No, jo on :evil: ahneus huipussaan, onneksi valveutuneet kulkurit kertovat näistä järjettömyyksistä täällä, ettei tarvitse lähteä itse yön selkään, moisesta paikasta, runnomaan aggregaattia käymään.. :evil:
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
Avatar
vjk55
Rattiamiraali
Viestit: 335
Liittynyt: 02 Huhti 2007 23:37
Truck: Volvo B58 lahti v.79
Location: Muurame
Member id: 093

Re: Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja vjk55 »

Ihan hullu hinta en mene sinne koskaan. Tuommoinen 10--20 Eur. sähkönkanssa ja tuossakin tuo 20€ jo yläkantissa.
Volvo B58 Lahti 13 m. v 79.
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja Jone »

No voi vi... ihan hullu on hinta. Siis melkein 300 vanhaa markkaa. Kuukausi tuossa niin ois 1440€ köyhempi. Onkohan vähän karannut mopo käsistä..
volvo240
Rattimajuri
Viestit: 163
Liittynyt: 31 Heinä 2007 13:49
Truck: Scania 80 vm.1975
Location: kauhava
Paikkakunta: Kauhava
Viesti:

Re: Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja volvo240 »

Tuntuu, että toi suomen lappi ja etenkin levi ovat hinnoitelleett itsensä ylihintaiseksi lomapaikaksi. Itse vietämme joulun levillä ja esim. koiravaljakko ajelu 160 euroa henkilö(4 tuntia, josta 3 tuntia grillataan makkaraa ja syödään pullaa), moottorikelkan vuokra 200-300 euroa vuorokausi+ bensat päälle.. onneksi on tuttuja lapissa ja saimme hyskyajelun 40 eurolla henkeä kohden ja kelkan otamme mukaamme kotoa.

Ihmetyttää toi lapin korkea hintataso... äkkilähdön saisi kanarialle 200 euroa/ 2 viikkoa puolihoidolla / henkilö.

Harmi vain, että itse olen hurahtanut lapinmatkailuun ja taas pannaan touhu tonni haisemaan levillä (hulluporossa :?: )
kuoppaukko
Rattimajuri
Viestit: 168
Liittynyt: 07 Joulu 2006 11:57
Paikkakunta: Haapajarvi

Re: Vuorokausihinnat

Viesti Kirjoittaja kuoppaukko »

Tama hintojen (vissiin voi sanoa etta alyton) nousu on globaali ilmio. Vierailemani paikat ovat vuosien varrella nostaneet hintojaan huomattavati enemman kuin kyseisen maan muu hintakehitys antaa viitteita.
Samalla palvelujen laatu ja saatavuus on laskenut seka eriytynyt siten etta mika ennen kuului pakettiin,,, nykyaan maksetaan actioni kerrallaan.
No, kisa on kovaa joten asian sita taustaa vasten ymmartaa.
Myoskin turistien maara on kasvanut todella paljon joten kysyntaa on ja kenties kysynnan laatukin on laskenut- meinaan asiakkat ei enna osaa tai uskalla tinkia hinnasta???

Vanha toteamus kuuluu- "kaikki mika menee ylos tulee myos alas"- sanonta patee niin luonnontieteissa kuin taloudessakin.
Alussa oli tie, kuoppaukko ja Scania BF86S/Lahti31.
Vastaa Viestiin