L5e - on mulla unelma

Keskustelua ajoneuvojen katsastusmääräyksistä, -vaatimuksista ja lakipykälistä
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: L5e - on mulla unelma

Viesti Kirjoittaja mikko »

Piti ihan tarkistaa et mikä on tommone l5e-ajoneuvoluokka. Ei siis mopo? Tarkoitan että tehoa saa olla enempi vissiin, ja moottorillakin kokoa? Tää vaatinee ajokorttia. Joo en tiiä mitään.

Eiku googletin tässä välissä tota Piaggiota. Jollen itse olisi suuruudenhullu kuten olen, vaan pienuudenhullu, niin harkitsisin 60-luvulla tehdyn "rekkaveturi"-Piaggion hankkimista, veikkaan et puoliperävaunuunsa olisi vapaampaa tehdä haluamiaan muutoksia. Eihän se sama asia olisi, tokikaan, mutta luultavasti silminnäkijöiden silmät putoaisivat kauemmaksi päästä.

Elikkäs juuh, pienuudenhulluudelle lakki päästä. Seuraan tämän edistymistä suurella mielenkiinnolla.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: L5e - on mulla unelma

Viesti Kirjoittaja mikko »

Nyt kun oon miettiny tätä asiaa, ni itse muuttaisin tavallisen APE:n kärrynvetäjäksi. Jos semmosen kerran on tehtaalta saanu, ni sopivilla komponenteilla semmosen tekeminen itse ei lienisi mahdotonta lainkaan silmissä. Joo, oon fiksoitunut tälleen hassusti näihin kärrynvetämisjuttuihin, se on vaan niin siistiä.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Vastaa Viestiin