Helsinki-Tallinna
- Timppa
- Ajoneuvos
- Viestit: 511
- Liittynyt: 17 Maalis 2005 22:13
- Truck: Carrus 602 B 10 M
- Location: Hollola
- Member id: 2
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
Helsinki-Tallinna
caravan lehdessä 1/07 on eckerö linellä mainos sivulla 65 esim.
meno-paluu Hki-Tallinna 2hlö +14m asuntoauto 296.- ja ei tässä vielä kaikki
jopa ruokailu sisältyy henkilö lippuun. tarkemmat tiedot lehdessä.
soitin varmistuksen , ei kuulemma painorajoitusta.
meno-paluu Hki-Tallinna 2hlö +14m asuntoauto 296.- ja ei tässä vielä kaikki
jopa ruokailu sisältyy henkilö lippuun. tarkemmat tiedot lehdessä.
soitin varmistuksen , ei kuulemma painorajoitusta.
- jones69
- Rattimajuri
- Viestit: 153
- Liittynyt: 12 Loka 2006 18:19
- Truck: Scania K112Kutter...
- Location: Porvoo
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Helsinki-Tallinna
No tuo ei ole paha! Lähdetäänkö porukalla tallinnaan?! Kuinka kauan tarjous on voimassa?Timppa kirjoitti:caravan lehdessä 1/07 on eckerö linellä mainos sivulla 65 esim.
meno-paluu Hki-Tallinna 2hlö +14m asuntoauto 296.- ja ei tässä vielä kaikki
jopa ruokailu sisältyy henkilö lippuun. tarkemmat tiedot lehdessä.
soitin varmistuksen , ei kuulemma painorajoitusta.
Scania K112 Kutter DECA340
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Tässä on myös vähän jujua. Auton piti olla just asuntoauto että hinta on se halvempi. Muutoin saattaa lipsahtaa bussin tai rahtihinnaston puolelle ja se sitten maksaa enemmän. Toivottavasti tuota korkeutta saa sitten olla. Muistikuva on satamasta että Eckerön botskeista ei olisi tullut rekkoja jne.. Tämä voi olla kyllä harhaakin.
Viking Linen Rosellalla oli tilaa riittävästi Tallinna-Hki välillä:
Viking Linen Rosellalla oli tilaa riittävästi Tallinna-Hki välillä:
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 597
- Liittynyt: 16 Helmi 2005 01:43
- Truck: Scania K112Superstar
- Location: Vantaa
Kyllä Eckerön laivoihin rekat mahtuu, itekin käytin oman Scaniani (kork. 3,7m) tuolla yhtiöllä Virossa pellitettävänä. Ei ollut ahdastakaan, eli olisko lähellä 4.3m korkeutta autokannella.jone-51k kirjoitti:Tässä on myös vähän jujua. Auton piti olla just asuntoauto että hinta on se halvempi. Muutoin saattaa lipsahtaa bussin tai rahtihinnaston puolelle ja se sitten maksaa enemmän. Toivottavasti tuota korkeutta saa sitten olla. Muistikuva on satamasta että Eckerön botskeista ei olisi tullut rekkoja jne.. Tämä voi olla kyllä harhaakin.
Viking Linen Rosellalla oli tilaa riittävästi Tallinna-Hki välillä:
hei,,,Muuten hyvä idea lähteä etelään,,,mutta viimekesän kokemus Nordlandiasta tekee mietteliäsi satamassa suomen puolella ynseä kohtelu,,, talinnan päässä edestakaisin sisälle ulos,,, halusiko ne tarkistaa peruutusvaihteen toiminta,,, ja sen jälkeen kun päästiin laivaan niin ennenkuin ehditiin edes ottaa lasten turvavöt auki ajettiin rekka ( märkä - likainen ) niin ei edes päästy ulos autosta koko laivamatkan aikana,,, lapset suuttuivat,,, mutta me tehtiin ruoka itse (ei kaasulla ) ja seurattiin kuinka lähellä toisiaan katonrajat - kulmat kävivät ( hirvittää )... Luottamus eestin liikenne politikkaan on Estonia ja muitten vastaavien tapauksien kohdalla lähes nolla,,, Autokannella huomaa hyvin ettei se eestiin laivanajo ole niin kalustoa( laivaa ja autot ) säästävä kun Finnlink ja Seawind,,,Jos keksitte hyvää ohjelma ja paikkka esim pitkää vappu harkitaan vakavasti mukaan tuloa,,, Nyt on tuo hinnoittelu kohdallaan viime kesänä myös veloitettiin enemmän kuin Ecerön hinnasto kertoi,,, että tarkkuus ,,laskun seuranta,, Voi sanoa että tämä laivamatka oli Negatiivisin kohta meidän Unkarin matkalla
Terv. Sune
Terv. Sune
Ihimeellistä touhua jos autosta ei laivamatkan ajaksi päässyt pois????
Oman turvallisuuden kannalta autokannella EI saa oleskella matkan aikana,miten kävis siinä tapauksessa jos sattuisi Estonian kaltainen onnettomuus??? Ainakin muissa yhtiöissä on sääntö ettei kannelle saa jäädä. Herättääkö tällainen toiminta luottamusta????
Oman turvallisuuden kannalta autokannella EI saa oleskella matkan aikana,miten kävis siinä tapauksessa jos sattuisi Estonian kaltainen onnettomuus??? Ainakin muissa yhtiöissä on sääntö ettei kannelle saa jäädä. Herättääkö tällainen toiminta luottamusta????
Volvo B-57, wiima M 302 vm-82.
-
- Rattimajuri
- Viestit: 168
- Liittynyt: 07 Joulu 2006 11:57
- Paikkakunta: Haapajarvi
En ole mikaan autolauttailun ekspertti,,
Olen vain neljasti mennyt auton kanssa lautalla,, Kahdesti yksisuuntaisen Ruotsiin ja kahdesti Wellington- Picton valin mennen tullen,, Uusi kun olen urheilulajille ollut, olen tarkkaillut lautan lastausta ja purkua, nailla reissuilla henkilokunta on kylla katsonut etta autoihin ei jaa ketaan sisalle ja vitkastelijoita ovat kayneet (kuten minuakin) nyhjasemassa,, Joten tallaisessa tapauksessa jos turvallissusohje on olemassa henkilokunta ei sita noudata??? Eipa kylla luottamusta herata linja- olisiko potkurinkin viimeinen mutteri kristamatta???? Aloitusviestin idea jaa minulta kylla alkuvuodesta kayttamatta,, aikataulut venyy kuin Jenkki- purkka enen vanhaan,, ei varmaan kotimaa koita kun joskus vapun tienoilla aikaisintaan,, muuten kylla voisi yrittaa lahteakin,,
Alussa oli tie, kuoppaukko ja Scania BF86S/Lahti31.