Jäseneksi liittyminen

Ilmoituksia tapaamisista ja kokoontumisista
pikkuvolvo
Tirehtööri
Viestit: 101
Liittynyt: 14 Elo 2005 21:54
Truck: Scania Royal-87
Location: Kangasala
Member id: 013
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja pikkuvolvo »

Hene kirjoitti:Ylläpidolle tulee ajoittain kyselyitä Kylähulluihin Kulkureihin liittymisestä...

Kirjoittaisiko joku mahdollisimman lyhyesti liittymisohjeet tähän ketjuun. Laitoin tämän viestin tälle alueelle, jotta se pysyy kauemmin näkyvissä.
Helpoiten taitaa sujua liittyminen suoraan minun(tirehtöörin) postiini eli viestit "pikkuvolvolle"!
Olen tuossa käyttäjälistassa numerolla 33 niin vähän helpottaa hakemista.
Liityttäessä kerro yhteystietosi: Nimi,osoite,puh nro.
Huomioi että tietosi julkaistaan kaikille jaettavassa Kylähullu-luettelossa!
Petri
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja Jone »

Tuo voi kyllä estää joitakin liittymästä Kylähulluihin Kulkureihin. Ainakin minä tahdon päättää itse siitä kenelle minä annan osoitteeni ja puhelinnumeroni.
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

jone-51k kirjoitti:Tuo voi kyllä estää joitakin liittymästä Kylähulluihin Kulkureihin. Ainakin minä tahdon päättää itse siitä kenelle minä annan osoitteeni ja puhelinnumeroni.
Mutta kyse onkin vain "torellisista kulkureista", siis ei näistä nettikulkureista. Eikä ole pakko liittyä, vaikka tulisi tapaamisiin (käsittääkseni, "pikkuvolvo" oikaisee jos olen väärässä), mutta silloin jää Kulkuripostit, ja muut saamatta...! Ja uskonkin, ettei tietoja julkaista kulkuripostissa, mikäli sen itse kieltää!
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja Jone »

Tottapa tämäkin. Tässähän on kyseessä kiva harrastus ja yhteystiedot on tarkoitettu hyvään asiaan ja harrastusta edistämään. Mutta nykyaikana ei ole syytä olla kovin sinisilmäinenkään omien yhteystietojensa kanssa. Sellaiset "stalkerit" joilla on tarve jahdata ihmistä tietoineen käyttävät tällaisia surutta hyväkseen. On aivan uskomatonta miten esim. netin avulla toisen ihmisen yhteystiedoilla voi puuhailla. Jos ei omaksi iloksi niin sitten sen toisen harmiksi. *koputtaa puuta*
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

Jups, tiedän että puhut totta, mutta onhan meillä "lähes" kaikilla puhelinnumerotkin saatavilla, nimen perusteella. Jos joku, (nimim: kokemusta on..) saa hulluun päähänsä idean alkaa häiriköimään, sitä ei estä mikään. Ei edes käräjät!!! Mutta ymmärrän pointtisi, ja siksi kirjoitinkin, jotta "Tirehtööri" varmasti jättää yhteystiedot yms. julkaisematta, kunhan sen viestikentässä kertoo! Ollaanhan kuitenkin Kylähulluja Kulkureita, "ei virallisii, mut torellisii", edesmennyttä Liisaa :cry: .lainatakseni :cry:
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
IRJA
Rattiamiraali
Viestit: 468
Liittynyt: 02 Helmi 2005 16:05
Truck: Hymer
Location: Sysmä

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja IRJA »

jone-51k kirjoitti:Tuo voi kyllä estää joitakin liittymästä Kylähulluihin Kulkureihin. Ainakin minä tahdon päättää itse siitä kenelle minä annan osoitteeni ja puhelinnumeroni.
Kyllä kannattaa olla varovainen moisen joukkion kanssa :wink: siellähän saattaa saada hullun leiman otsaansa ja kaikki lähes sata hullua voivat soittaa tai jopa kirjoittaa kun tiedot saavat :twisted: ja jotain asiaa keksivät.
Kyllä perinteiset sonniyhdistykset ja martat ovat sentään turvallisia järkevien ihmisten paikkoja :twisted: :D

ps . pirskeles kun tuota punkkua pytkii suupielestä tähän puhtaalle paperille tippumaan :twisted: :twisted:
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

Kiitos IRJA, typistit kaiken olennaisen pariin lauseeseen :shock: . Siis nämä n.s. jäsenluettelot, jaetaan vain OIKEILLE jäsenille, siis heille jotka ovat jäsenmaksunsa maksaneet! Ei ainakaan meillä ole vielä kertaakaan soinut puhelin, paitsi ihan toivottuna, tuttujen Kylähullujen kesken. Siis nämä jäsenlistat eivät ole mitään "nettikamaa"! Suurin vaara lienee, että Jouluna on viestimuisti tukossa, kun kaikki "saakelin" hullut, toivottavat hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta :mrgreen: .
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
pikkuvolvo
Tirehtööri
Viestit: 101
Liittynyt: 14 Elo 2005 21:54
Truck: Scania Royal-87
Location: Kangasala
Member id: 013
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja pikkuvolvo »

H.Tawast kirjoitti:
jone-51k kirjoitti:Tuo voi kyllä estää joitakin liittymästä Kylähulluihin Kulkureihin. Ainakin minä tahdon päättää itse siitä kenelle minä annan osoitteeni ja puhelinnumeroni.
Mutta kyse onkin vain "torellisista kulkureista", siis ei näistä nettikulkureista. Eikä ole pakko liittyä, vaikka tulisi tapaamisiin (käsittääkseni, "pikkuvolvo" oikaisee jos olen väärässä), mutta silloin jää Kulkuripostit, ja muut saamatta...! Ja uskonkin, ettei tietoja julkaista kulkuripostissa, mikäli sen itse kieltää!
Olette kaikki oikeassa... On toki aina omat riskinsä kun luovuttaa yhteystietonsa yleiseen jakeluun.Se vaan että tämä jakelu rajoittuu vain ja ainoastaan niihin kulkureihin jotka maksavat kulukorvauksen ja saavat paperipostia.
Tämän 5 vuoden aikana kun olen mukana ollut,niin ei kukaan ole halunnut jäädä "tuntemattomaksi".
Sekin on totta ettei ole liittymispakkoa vaikka kokoontumisiin tulisikin,kunhan maksaa pakolliset leiriin liittyvät maksut.Mutta olishan se hiukka koomista jos meillä lähes kaikilla on nimikyltit rinnassa ja muutamalla ei... ehkä se seura löytyy sit jostakin"luotettavammasta" porukasta.
Asioilla on tietysti aina kaksi puolta,mutta eiköhän nyt menty sille nurjalle puolelle heppoisin perustein.
Uskon ja toivon että voimme jatkaa samaan malliin ja että jokaiselle kasvolle on nimi tiedossa!!
Petri
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

pikkuvolvo kirjoitti:
H.Tawast kirjoitti:
jone-51k kirjoitti:Tuo voi kyllä estää joitakin liittymästä Kylähulluihin Kulkureihin. Ainakin minä tahdon päättää itse siitä kenelle minä annan osoitteeni ja puhelinnumeroni.
Mutta kyse onkin vain "torellisista kulkureista", siis ei näistä nettikulkureista. Eikä ole pakko liittyä, vaikka tulisi tapaamisiin (käsittääkseni, "pikkuvolvo" oikaisee jos olen väärässä), mutta silloin jää Kulkuripostit, ja muut saamatta...! Ja uskonkin, ettei tietoja julkaista kulkuripostissa, mikäli sen itse kieltää!
Olette kaikki oikeassa... On toki aina omat riskinsä kun luovuttaa yhteystietonsa yleiseen jakeluun.Se vaan että tämä jakelu rajoittuu vain ja ainoastaan niihin kulkureihin jotka maksavat kulukorvauksen ja saavat paperipostia.
Tämän 5 vuoden aikana kun olen mukana ollut,niin ei kukaan ole halunnut jäädä "tuntemattomaksi".
Sekin on totta ettei ole liittymispakkoa vaikka kokoontumisiin tulisikin,kunhan maksaa pakolliset leiriin liittyvät maksut.Mutta olishan se hiukka koomista jos meillä lähes kaikilla on nimikyltit rinnassa ja muutamalla ei... ehkä se seura löytyy sit jostakin"luotettavammasta" porukasta.
Asioilla on tietysti aina kaksi puolta,mutta eiköhän nyt menty sille nurjalle puolelle heppoisin perustein.
Uskon ja toivon että voimme jatkaa samaan malliin ja että jokaiselle kasvolle on nimi tiedossa!!
Jep, ei ainakaan meidän aikana kukaan ole halunnut jäädä "anonyymiksi", ja yhteyttä on tullut pidettyä myös "kylähullujen" tapaamisten ulkopuolella. Hyvänä esimerkkinä Karstulan tapaamiset, jotka ovat n.s. epävirallisia, mutta joihin kaikki kynnelle kykenevät yrittävät päästä. Porukkahenkihän täällä on ollut, ja toivottavasti on edelleen, loistavaa! Sitäpaitsi, on siinä kaksi kertaa vuodessa jotain odotettavaa, kun venttaa kieli pitkällä Kulkuripostia :lol: .
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Kiitoksia pikkuvolvolle, tai "tirehtöörille. Odotamme kevättä ja paikkaa missä missä sulaudumme hullujen kauniiseen ja isoon kööriin, niin ettei meitä edes eroita muista ihmisistä muu kuin "hulluus", joka välillä on hyvinkin luovaa.
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
Avatar
only4pro
Vapaaherra
Viestit: 1859
Liittynyt: 01 Heinä 2007 19:03
Truck: Volvo B58 Falcon 430
Location: Loviisa

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja only4pro »

Löytyykö tuo Kylähullut kulkurit plakaattia missään sähköisessä muodossa? Olen tilaamassa kilpinauhan mainostoimistolta, ja olisi kätevä tulostaa se suoraan siihen, ei tarttisi liimata/leikata jälkikäteen sen siihen.

Tirehtööriltä kyselin mutta ei ollut vielä tullut vastausta ja huomenna pitäisi mennä plakaattikauppaan...
Tilausajot luotettavasti ja nykyaikaisella kalustolla.

www.charternyholm.fi
Avatar
B9M
Kansleri
Viestit: 1452
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
Truck: Volvo FH12 380 XL
Location: Kokkola
Member id: 048
Paikkakunta: Kokkola

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja B9M »

Tuosta virallisesti Kylähulluiksi todettujen matskun mukana tullut jäsenluettelo on ainakin meillä aina matkoilla mukana. Harmi vain ettei kaikkien puhelinnumeroja sieltä löydä ja osoitteethan sieltä löytyykin. Päivitykset kun tulisi vielä vuosittain niin vielä parempi. Netistä en omaakan osoitetta tai puhelinnumeroa halua kaikkien luettavaksi , mutta tuossa kirjallisesta jäsenluettolosta on ollut jo monta kertaa hyötyä. Tv. Ari
#048
Avatar
KajNyy1
Vapaaherra
Viestit: 2415
Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
Truck: B10M, Ajokki 7000
Location: (Algarve Portugal)talvella
Member id: 061
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja KajNyy1 »

Arille tuo "Profiili" voisi olla yhtä suljettu tällä puolella kuin Galleria on, samoin privaatti viestit ehkä.

Paperipostia en viellä ole saannut mutta ehkä jo ensi kesänä.
Syntymäaikaa en suosittele kenenkään laittavan internettiin - koska kun tiedät Osoitteen, nimen ja syntymäajan niin huijarilla on turhan helppo nakki - sitä neljä numeroista henon loppuosaa ei kauppa pääse tarkistamaan vaan keksittykin käy.

Jäseneksi Liittyminen voisi olla esim. "nappi" etusivulla tai muualla josta saisi näkyviin tämän ohjeen kuinka menetellä. Ohje voisi olla jpg kuvana niin automaateilla olisi enemmän purtavaa.

Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja Jone »

KajNyy1 kirjoitti: Syntymäaikaa en suosittele kenenkään laittavan internettiin - koska kun tiedät Osoitteen, nimen ja syntymäajan niin huijarilla on turhan helppo nakki - sitä neljä numeroista henon loppuosaa ei kauppa pääse tarkistamaan vaan keksittykin käy.
Tätä vaan ei moni oikein ajattele ihan loppuun. Noi identiteettirosmot kun ei ole ihan tyhmiä. Supersuosittu Facebook nettiyhteisö jossa ihmiset kertoo itsestään on aikamoinen temmellyskenttä tähän puuhaan. Suomessakin yhteisön jäseniä on jo yli 63 000. BBC:n tv-ohjelmassa luotiin kuvitteellinen hahmo, jonka "ystäväkutsu" lähetettiin sadalle. Heistä kolmasosa otti yhteyttä lähettäen samalla tiedot itsestään. Huijarit voivat etsiä lisää tietoa henkilöstä esimerkiksi syntymäajan ja -paikan perusteella ja avata niillä pankkitilin verkossa. Suomessa asia on tuolta osin toisin mutta kun yhdistelee palan sieltä ja toisen täältä niin voro on jo melko vahvoilla. Ei toinna heristellä myrskyä vesilasiin mutta se valppaus kannattaa säilyttää. Juurikin paperipostilla osoitteet, numerot jne..

Tässä esimerkiksi eräs oma kamu joka olisi melko vapaata riistaa tuolta facebookista. Ko. palvelussa voi valita että vain päivä näytetään muttei vuotta. Tätä ei moni tuollakaan ajattele.
Liitteet
hetu.jpg
hetu.jpg (12.77 KiB) Katsottu 18268 kertaa
Viimeksi muokannut Jone, 19 Joulu 2007 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
B9M
Kansleri
Viestit: 1452
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
Truck: Volvo FH12 380 XL
Location: Kokkola
Member id: 048
Paikkakunta: Kokkola

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja B9M »

KajNyy1 kirjoitti:Arille tuo "Profiili" voisi olla yhtä suljettu tällä puolella kuin Galleria on, samoin privaatti viestit ehkä
Kyllä minä pidän turvallisempana ja samanhenkisempänä niitä jotka sen kulukorvauksen maksaa ja näille numeroni ja osoitteeni mieluusti luovutan jäsenluettelon mukana. Se on sama tuleeko se luettelo sähköpostiin vai kotiin vanhaan malliin. Tirehtööri ja sihteerit pitää luettelon ajantasalla ja hanskassa. Tällä foorumilla on jo yli 300 enemmän ja vähemmän innokasta Kylähulluhenkistä rekisteröityä käyttäjää ja kaikkille en tietojani edellämainitusta syystä halua antaa. Eikä se ole Adminin homma katsoa kuka meistä on virallisesti jäsen. Mielestäni on hyvä erillinen jäsenluettelo tietoineen ja se ei tänne foorumille kuulu. :shock: Tv. Ari
#048
Avatar
vjk55
Rattiamiraali
Viestit: 335
Liittynyt: 02 Huhti 2007 23:37
Truck: Volvo B58 lahti v.79
Location: Muurame
Member id: 093

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja vjk55 »

Minä olen ilmoittanut tirehtöörille ,pikkuvolvolle että haluan maksaa kulukorvauksen ja kyllä minun nimen ja osoitteen, puhelinnumeron voi jäsenluettelossa julkaista. Kaipa olen aika sinisilmäinen kun minun puhelinnumero ei muutenkaan ole salainen. Äsken kokeilin netin numerohakupalvelua niin heti tuohon ruutuun kaikki pamahti. Kyllä minä ymmärrän että saatta niitä sellaisiakin hulluja olla jotka rupeaa häiriköimää, mutta ne eivät varmaankaan ole kylähulluja kulkureita. Ainoat jotka vähän liikaa minulle soittavat on nuo lehtitilauksen tarjoajat, mutta siinäkin pitää ottaa järki käteen,eihän kaikkia lehtiä voi tilata mitä suomessa ilmestyy.
Volvo B58 Lahti 13 m. v 79.
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

jone-51k kirjoitti:
KajNyy1 kirjoitti: Syntymäaikaa en suosittele kenenkään laittavan internettiin - koska kun tiedät Osoitteen, nimen ja syntymäajan niin huijarilla on turhan helppo nakki - sitä neljä numeroista henon loppuosaa ei kauppa pääse tarkistamaan vaan keksittykin käy.
Tätä vaan ei moni oikein ajattele ihan loppuun. Noi identiteettirosmot kun ei ole ihan tyhmiä. Supersuosittu Facebook nettiyhteisö jossa ihmiset kertoo itsestään on aikamoinen temmellyskenttä tähän puuhaan. Suomessakin yhteisön jäseniä on jo yli 63 000. BBC:n tv-ohjelmassa luotiin kuvitteellinen hahmo, jonka "ystäväkutsu" lähetettiin sadalle. Heistä kolmasosa otti yhteyttä lähettäen samalla tiedot itsestään. Huijarit voivat etsiä lisää tietoa henkilöstä esimerkiksi syntymäajan ja -paikan perusteella ja avata niillä pankkitilin verkossa. Suomessa asia on tuolta osin toisin mutta kun yhdistelee palan sieltä ja toisen täältä niin voro on jo melko vahvoilla. Ei toinna heristellä myrskyä vesilasiin mutta se valppaus kannattaa säilyttää. Juurikin paperipostilla osoitteet, numerot jne..

Tässä esimerkiksi eräs oma kamu joka olisi melko vapaata riistaa tuolta facebookista. Ko. palvelussa voi valita että vain päivä näytetään muttei vuotta. Tätä ei moni tuollakaan ajattele.
Niinpä, mutta saathan sinä tietoosi tavallisesta kansalaisesta lähes kaiken kunhat silmäilet puhelinluetteloa, yritysten henkilöstötietoja, autojen rekisterinumeron perusteella, kiinteistörekisteristä, isännöintitodistuksia, siis melkein mistä vain. Ja nämä kun yhdistetään internettiin, mahdollisuudet eivät kuitenkaan ole niin rajattomat, kuin annetaan ymmärtää. Allekirjoitus kun pitää löytyä, joko sähkoisesti tai paperilla. Ainut vaihtoehto yksityisyyden edes joltiseenkin suojaamiseen on paiskata kännykkä ja lompakko kortteineen Seineen, liittyä muukalaislegioonaan, karata sieltä ja painua pimeimpään sademetsän kolkkaan... :wink:
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja Jone »

Juu, jos vaivaa näkee niin kyllä paljon selviää. Mutta se onkin se oheistieto mitä jaamme kaikille joka tekee tästä hieman enempi "riskialtista" tietoja yhdistelevän rosmon käsissä. Täältäkin kun saa kuvista auton rekisterinumeron ja sitä kautta nimen+osoitteen. On kuvat autosta sisältä mahd. arvotavaroista/rakenteesta ja vieläpä pvm tiedot milloin perhe on matkoilla ja koti ehkä ihan tyhjänä kun lueskelee reissusuunnitelmia tai kokoontumisia tms. Toki kaikilla vakuutukset, hälyttimet ja kotimiehet lie reilassa mutta tulee vaan olla valpas ku touhuaa näin "julkisesti"
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

Älä vaan koskaan laita autoasi, mökkiäsi tai asuntoasi myyntiin... Tiedä mitä hörhöjä :lol: . Tokkopa kuule kukaan narkkirosmo, näitä sivuja lukee, saati sitten näiden sivustojen perusteella suunnitelmiaan tekee. Ja lähes jokaisesta Kulkurista näkee, etteivät mitään linjaa ainakaan aja, niin find:iin kysely, ja kun auto poissa pihasta, niin tokkopa sillä on Hesburgeriin ajeltu! Sitäpaitsi monet yksityisasunnot on putsattu yöllä, kun talonväki on vedellyt sikeitä. Toki täytyy olla varovainen, muttei nyt sentään aleta nukkumaan pyöräilykypärät päässä :roll: .
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
Avatar
vjk55
Rattiamiraali
Viestit: 335
Liittynyt: 02 Huhti 2007 23:37
Truck: Volvo B58 lahti v.79
Location: Muurame
Member id: 093

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja vjk55 »

Kyllä minäkin senverran kotiani arvostan ja on minulle senverran arvokasta tavaraakin täällä, että kotiani valvoo poissaollessani aroundio Securitas. On valvontakamerat ja langaton hälytys järjestelmä joka hälyttää ammatti vartijan paikalle. Tässä meillä kestää maksimissaan alle 10 minuttia kun on vartia paikalla. En minä naapureihin voi luottaa ja eihän ne uskala tullakkaan varkaita taltuttamaan voi vaikka henki mennä. Ja turha minullekkaan on se hälytys tulla jos ole satojen kilometrien päässä. Ammatti vartija se pitää paikalle saada ja äkkiä. Tämä järjestelmä on minusta aika etullinen, maksaa nyt noin 33€ /kk. Ei kai tämäkään ihan aukoton ole, mutta tuo turvallisuuden tunnetta matkalla ollessa. Autossa minulla on mukana kaksi pirun äkäistä Rottweileriä ja niistä kertovat tarrat ovissa.
Volvo B58 Lahti 13 m. v 79.
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

vjk55 kirjoitti:Kyllä minäkin senverran kotiani arvostan ja on minulle senverran arvokasta tavaraakin täällä, että kotiani valvoo poissaollessani aroundio Securitas. On valvontakamerat ja langaton hälytys järjestelmä joka hälyttää ammatti vartijan paikalle. Tässä meillä kestää maksimissaan alle 10 minuttia kun on vartia paikalla. En minä naapureihin voi luottaa ja eihän ne uskala tullakkaan varkaita taltuttamaan voi vaikka henki mennä. Ja turha minullekkaan on se hälytys tulla jos ole satojen kilometrien päässä. Ammatti vartija se pitää paikalle saada ja äkkiä. Tämä järjestelmä on minusta aika etullinen, maksaa nyt noin 33€ /kk. Ei kai tämäkään ihan aukoton ole, mutta tuo turvallisuuden tunnetta matkalla ollessa. Autossa minulla on mukana kaksi pirun äkäistä Rottweileriä ja niistä kertovat tarrat ovissa.
Meillä myös hälyt sekä verstaalla, että kotona ja ilmoitukset lähtevät muutamaan paikkaan, joissa tiedetään mitä tehdä, ja tehdään myös. Kun ollaan kotona tai reissussa, lisäturvaa antavat, paitsi äkäinen eukko, niin 2*Saksanpaimenkoira ja 2*Napolinmastiffi, joista kertovat tarrat ympäri autoa. Siis koirista, ei äkäisestä eukosta :oops: . Ei ole kutsumattomia vieraita näkynyt, mutta ei aina kutsuttujakaan :( .
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
bluemoon

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja bluemoon »

pikkuvolvo kirjoitti:
Hene kirjoitti:Ylläpidolle tulee ajoittain kyselyitä Kylähulluihin Kulkureihin liittymisestä...

Kirjoittaisiko joku mahdollisimman lyhyesti liittymisohjeet tähän ketjuun. Laitoin tämän viestin tälle alueelle, jotta se pysyy kauemmin näkyvissä.
Helpoiten taitaa sujua liittyminen suoraan minun(tirehtöörin) postiini eli viestit "pikkuvolvolle"!
Olen tuossa käyttäjälistassa numerolla 33 niin vähän helpottaa hakemista.
Liityttäessä kerro yhteystietosi: Nimi,osoite,puh nro.
Huomioi että tietosi julkaistaan kaikille jaettavassa Kylähullu-luettelossa!
Haluaisin liityä jäseneksi
Markku Tirkkonen Lauluveikontie 20 71800 Siilinjärvi 0440 810283
kotirakentajat@luukku.com
Vastaa Viestiin