Öljyn ei ole siis tarkoitus vain puhdistaa laseja ja tulla kaadetuksi pois, vaan olla sisällä ettei kosteutta pääse uudestaan?Hene kirjoitti:Siihen alumiinilistaan pieni reikä ja kuumaa öljyä sisään. Kun öljyt on sisässä niin kuumaliimasin tulpan.
Pitäisi omastakin saada laseja kirkastettua, mutta tarvitsee melkein jokainen ottaa irti. Eniten silti häiritsevät kuskin pienet sivuikkunat, kun olisi kiva nähdä peilitkin joskus. Sisemmän rikkominen taitaa olla fiksuin idea, eipä siitä lämpöhäviökään varmaan kauheasti kasva, kun muutkin etupään lasit ovat yksinkertaisia.
Uusien lasien hankinnan kannalta olisi varmaan kiva tietää, mikä kori omassa vehkeessä on. Onko ehdotusta, mistä hakisi valmistajan leimaa? Voin kyllä kuvankin napsasta, jos foorumilla halutaan arvuutella BF 110:n syntyperiä