Kaasupullon liitäntä
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Kaasupullon liitäntä
Pitäisi alkaa tekemään noita kaasuhommia ja tuli mieleen ,että millä liitännällä tuo kaasupullo pitäisi olla. Kelpaako tuollainen painettavalla liitännällä oleva pullo vai pitääkö sen olla kierrettävää mallia?
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Viime Norjan-keikallamme tämä tuli eteen: kaasu loppui, ja Norjassa myydään vain paino- ja sisäkierreliittimiä. Lopulta päädyimme ostamaan painoliitinpullon ja liitinsarjan, toivoen ettei Suomeen tultuamme kukaan kysele liikaa. Toinen vaihtoehto olisi ollut "valuttaa" kaasu norjalaisesta pullosta omaamme, mutta se olisi vienyt turhan paljon aikaa (ja ollut kaikkien mahdollisten määräysten vastaista).
Agan nettisivuilla todetaan
Agan nettisivuilla todetaan
(http://www.aga.fi/international/web/lg/ ... ropane_faq)Onko AGAlta tulossa komposiittipulloa kierreventtiilillä?
Ei ole suunnitelmissa, mutta painoventtiilipulloa voi käyttää myös asuntovaunussa, jos asuntovaunun koko nestekaasujärjestelmä toimii 30 mbar paineella.