Sivuoven tekeminen

Ajoneuvon alustan teknisiset jutut, huoltovinkkejä jne.
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Sivuoven tekeminen

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Minkäslainen projekti on sivuoven tekeminen? Tarviiko siihen jostain lupaa? Onkos se muutaku leikkaa bussin kylkeen reiän :shock: ja sovittelee siihen uuden oven? :?

Tuo saunan puute ei anna olla :oops: Mutta käytännöllisin ja pitkäikäisin ratkaisu tulisi ulkokautta käytettävästä saunasta noin niinku höyryjen kannalta ja voisihan sitä tavaratilanakin käyttää. Saapa nähä vieläkö takakamarista tehään 3. versio :lol:
Tulevaisuus on sähköinen
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jone »

Eipä siihen lupia tarttee kunhan pitää auton rakenteen turvallisena. Sun autossahan sauna taitaa mahtua taakse sille matalalle osalle ennen lokarin koteloita.

Tais olla ainoa sääntö että ajaessa ei saa saunoa :)
Avatar
kengu
Rattimajuri
Viestit: 206
Liittynyt: 18 Touko 2006 15:56
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kengu »

Tuo ajaessa saunominen juontaa johonkin sellaiseen ajoneuvoissa käytettäviin tulipesiin osoitettuun rajoitukseen jossain laissa. Näin luulen jostain lukeneeni, mutta mikäli joku osaa kumota väitteeni tai näyttää jotain mustaa valkoisella olisin tyytyväinen.

Mun saunassa nyt ei muutenkaan saunota ajaessa. Kuka nyt peräkärryssä ajon aikana.
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jone »

kengu kirjoitti:mutta mikäli joku osaa kumota väitteeni tai näyttää jotain mustaa valkoisella olisin tyytyväinen.
Jospas sinä puolestasi hoidat noista väittämistäsi ne mustat ja valkoiset niin tyytyväisiä on enemmän..
Avatar
kengu
Rattimajuri
Viestit: 206
Liittynyt: 18 Touko 2006 15:56
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kengu »

jone-51k kirjoitti: Jospas sinä puolestasi hoidat noista väittämistäsi ne mustat ja valkoiset niin tyytyväisiä on enemmän..
Niin, sillähän minä sitä kyselinkin, kun en ole etsinnöistä huolimatta löytänyt tuota tuohon liittyvää tekstiä. Enkai muuten apua olisi pyytänytkään.
Vastaa Viestiin